koncepcje
Liczba pozycji: 24
Więź – ebook
Gordon Neufeld Gabor Mate
Psycholog kliniczny oraz lekarz medycyny łączą siły, by zmierzyć się z jedną z najbardziej niezrozumiałych tendencji, która coraz silniej uwidacznia się wśród młodych pokoleń. Doktor Gordon Neufeld i Gabor Maté szukają odpowiedzi na trudne pytanie: dlaczego dzieci stawiają kolegów wyżej niż rodziców? Książka Więź ułatwia rodzicom zrozumienie tego niepokojącego zjawiska i proponuje rozwiązania mające...Data dostępności:
Data publikacji:
Cyfrowy minimalizm. Jak zachować skupienie w hałaśliwym świecie – ebook
Cal Newport
"Cyfrowy minimalizm" to najlepsza książka o naszym trudnym związku z technologią, jaką przeczytałem w ostatnim czasie. Jeżeli szukacie przewodnika, który pomoże wam wyzwolić się z okowów e-maili, sieci społecznościowych, smartfonów i ekranów, to jest nim właśnie niezrównany Cal Newport. Adam Alter, autor Uzależnienia 2.0 Nie jesteś użytkownikiem, jesteś produktem. Przerwij połączenie, wyloguj się...Data dostępności:
Data publikacji:
Jednominutowy Menedżer buduje wydajne zespoły – ebook
Ken Blanchard Donald Carew Eunice Parisi-Carew
Nigdy dotychczas koncepcja pracy zespołowej nie miała tak istotnego znaczenia dla funkcjonowania i sukcesu organizacji. Ken Blanchard, współautor bestsellerów Raving Fans, Jednominutowy Menedżer oraz Gung Ho!, wraz z Donaldem Carewem i Eunice Parisi-Carew opisuje cztery etapy rozwoju, jakie przechodzą wszystkie zespoły w drodze do osiągnięcia wysokiej wydajności - rozpoznanie, niezadowolenie, integrację...Data dostępności:
Data publikacji:
21 cech skutecznego lidera – ebook
John C. Maxwell
Liderzy zawsze szukają czegoś, co da im przewagę. Dlatego wielu śledzi najnowsze trendy w teoriach przywództwa. Jednak wydumane koncepcje przywództwa i modne teorie zarządzania przychodzą i odchodzą. A co się nie zmienia? Cechy lidera! Przyjrzyj się wielkim przywódcom w historii, a przekonasz się, że wszystkich łączyły pewne przymioty: kompetencja, inicjatywa, wizja, zaangażowanie, pasja, a z niej,...Data dostępności:
Data publikacji:
Filozofia. Przewodnik dla lubiących rozkminiać bez bólu – ebook
Paul Kleinman
Odkryj największych myślicieli świata i ich przełomowe koncepcje!Zbyt często podręczniki zamieniają godne uwagi teorie, zasady i figury filozoficzne w nużący dyskurs, który odrzuciłby nawet Platon. Filozofia. Przewodnik dla lubiących rozkminiać bez bólu usuwa nudne szczegóły i wyczerpującą filozoficzną metodologię, a zamiast tego daje lekcję filozofii, która angażuje Cię w odkrywanie fascynującej...Data dostępności:
Data publikacji:
Jak szybko i skutecznie rzucić palenie? – ebook
Rafał Kołodziej
Jak rzucić palenie? Jak uniknąć porażki przy rzucaniu palenia? Rzucenie palenia jest wyzwaniem możliwym do osiągnięcia bez względu na staż palenia czy ilość wypalanych dziennie papierosów. Rezygnacja z tego nałogu zdeterminuje nie tylko stan zdrowotny, ale i finansowy. Musi to być jednak świadoma decyzja. Wewnętrzny powód, dla którego warto zerwać z nałogiem tytoniowym.Proces ten trzeba dobrze zaplanować....Data dostępności:
Data publikacji:
Jak się dobrze sprzedać – ebook
Napoleon Hill
Niewielu opanowało sztukę sprzedaży tak doskonale, jak Napoleon Hill. To nie tylko znany na całym świecie autor bestsellerowych książek, ale też prawdziwa legenda w kręgach biznesowych. Hill uczył sztuki sprzedaży i tworzył na tyle skuteczne programy kursów doskonalących tę umiejętność, że diametralnie odmieniały losy przedsiębiorstw zmagających się z trudnościami, zwielokrotniając ich dochody. Książka...Data dostępności:
Data publikacji:
Storytelling – ebook
Marek Stączek
„Marek Stączek pokazuje najlepsze praktyki wykorzystania storytellingu, a także prowadzi czytelnika przez proces dobrego przygotowania się do wykorzystania tej metody. Myśląc o tej technice dodam - że używanie storytellingu na spotkaniach sprzedaży wywołuje zdwojoną atencję, bardzo duże zaangażowanie i zdecydowanie większą kreatywność uczestników”. Renata Filipek-Barylowska, Dyrektor...Data dostępności:
Data publikacji:
Marketing alternatywny – ebook
Jakub Wicher
Jak wykorzystując marketing alternatywny zwiększać zyski minimalnym nakładem kosztów? Niewidzialna ręka rynku nie popiera monopolistów ani wielkich firm, które spoczęły na laurach. Popiera najbardziej kreatywnych i odważnych, którzy chcą się rozwijać i realizować swoje marzenia. Jesteś człowiekiem, który ma ambicje i chce odnieść sukces, jesteś otwarty na nowe koncepcje. Potrafisz słuchać, potrafisz...Data dostępności:
Data publikacji:
Drzewo kampanii wyborczej 2.0, czyli jak wygrać wybory – ebook
Sergiusz Trzeciak
Adresatami niniejszej publikacji są kandydaci w wyborach, osoby zaangażowane w kampanię wyborczą, politycy działający na szczeblu krajowym i samorządowym, eksperci oraz specjaliści PR, a także obserwatorzy życia politycznego, którzy chcą zrozumieć rządzące nim mechanizmy. W swojej książce, doktor Sergiusz Trzeciak prezentuje autorską koncepcję kampanii wyborczej. Opierając się na metaforze drzewa doradza,...Data dostępności:
Data publikacji: