konkurencji
- Autor wykazuje, że teoria i praktyka wspierania konkurencji prowadzona w prawie 130 krajach świata musi być ukierunkowana nie tylko na korzyści dla konsumenta, we wszystkich pełnionych przez niego funkcjach w gospodarce: pracownika, przedsiębiorcy, konsumenta i obywatela, ale także na integralne korzyści dla całego gospodarstwa domowego. Zadowolony konsument nie może tracić pracy ani rozwojowego środowiska...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Książka „Kreatywne techniki w copywritingu — jak wyróżnić się spośród konkurencji?” to przewodnik, który pokazuje jak rozwiązać największe problemy, z jakimi boryka się każdy copywriter. Przedstawia różne techniki, strategie i narzędzia, które pomogą tworzyć teksty, które przyciągają uwagę, budują zaufanie i wyróżniają się na tle konkurencji. Ebook dostarczy wskazówek, które pozwolą wyróżnić się na rynku...
Data dostępności:
Data publikacji:
- W książce opisane są podstawowe formy oraz rodzaje spółek występujących na terenie Polski, Niemiec i Francji. Jak są one podzielone oraz jakie każdy rodzaj spółki posiada wady i zalety. Gdzie płacimy najmniejsze podatki oraz jak założyć firmę w Polsce i na terenie Unii Europejskiej. Opisane są także takie pojęcia jak: - Prawo uczciwej konkurencji. - Czyny nieuczciwej konkurencji. - Cztery swobody...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Poznaj tajniki wywiadu i kontrwywiadu gospodarczego! W świecie, gdzie informacja jest cenniejsza niż złoto, skuteczne zarządzanie danymi decyduje o przewadze konkurencyjnej. Dowiedz się, jak chronić firmowe sekrety, analizować rynek i przewidywać ruchy konkurencji. Wiedza, która zabezpieczy Twój biznes!
Data dostępności:
Data publikacji:
- Książka „Podstawy ochrony prawnej konsumenta - przepisy i przykłady" to najnowsze kompendium prawnej ochrony konsumenta. Autor czytelnie i przystępnie łączy trudne w interpretacji wymagania prawne z praktycznymi przykładami ich zastosowania. W pierwszej części książki można znaleźć informacje o: - podstawowych definicjach i przepisach prawnych związanych z ochroną konsumentów i konkurencji, ...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Poradnik w formie ściągi! Stworzony został z myślą o małych biznesach, w których umiejętność przyciągnięcia klientów jest kluczowa. Dobre teksty sprzedażowe promujące produkty i usługi, to podstawa w dzisiejszych czasach. Tworzenie dobrych nagłówków jest sztuką i niełatwym zadaniem przy obecnej konkurencji. A od dziś nie musisz już tym martwić, szukać po Internecie, wymyślać czy zatrudniać copywritera....
Data dostępności:
Data publikacji:
- "UOKiK dostał nowe uprawnienia. Przedsiębiorcom przybyło obowiązków. Nowe przepisy już działają Urząd może ostrzegać klientów przed firmami. 17 kwietnia zostały wzmocnione uprawnienia prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów - weszła w życie nowelizacja ustawy z 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów. Jedną z najważniejszych zmian jest wprowadzenie instytucji tajemniczego...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Kompendium wiedzy z zakresu podatku VAT. Szczegółowo omówione zostały aspekty prawne i praktyczne funkcjonowania podatku od towarów i usług w Polsce i w Unii Europejskiej, materialnoprawne podstawy ścigania uszczuplania podatku VAT oraz metodyka popełniania tych przestępstw skarbowych, ze szczególnym uwzględnieniem oszustw podatkowych, przemytu i zorganizowanej przestępczości skarbowej. Podatek VAT...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Celem publikacji jest przedstawienie w przystępny sposób podstawowych informacji dotyczących funkcjonowania skomercjalizowanego szpitala w obrocie gospodarczym. Autorzy omawiają następujące zagadnienia szczegółowe: pojęcie komercjalizacji szpitali i jej przebiegu według przepisów ustawy o działalności leczniczej, regulacje dotyczące spółek kapitałowych w kontekście ich wykorzystania w procesie przekształceń...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Gospodarka cyfrowa - to gospodarka oparta na danych (datafikacja - danetyzacja). Rodzi się w związku z tym wiele pytań: czy można mówić o własności danych, czy raczej o problemie dostępu do danych? jak pogodzić ochronę danych z potrzebą ułatwienia udostępniania danych w interesie publicznym? jak te kwestie różnicować w kontekście danych osobowych i danych ekonomicznych, często powiązanych z ochroną...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Biznes. Nowe technologie. Prawo. Rozwój wiedzy i technologii tworzy nowe rodzaje niepewności i ryzyka, które wymagają nowego podejścia do prawa. Regulacja technologii i optymalne projektowanie instytucji prawnych w środowisku niepewności i ryzyka to dwa najważniejsze wyzwania polityczne XXI wieku. Wiadomo, że innowacje mają kluczowe znaczenie dla wzrostu gospodarczego. Jednak decyzje regulacyjne,...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Przełomowy esej Hayeka, który ukazał się drukiem po raz pierwszy w 1976 roku, podczas ataku inflacji w USA. Hayek dostrzegł, że kluczowe jest wykorzystanie sił konkurencji na rynkach walutowych, nie tylko między krajami, ale także w ich obrębie. Wszyscy ludzie powinni mieć swobodę korzystania z dowolnej waluty, którą sami wybiorą, nawet jeśli oznacza to odrzucenie preferowanej waluty krajowej. Zapewnia...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Era prosumenta 2.0. Wydanie uaktualnione. Konsumenci wydają pieniądze. Producenci zarabiają pieniądze. Prosumenci mogą robić jedno i drugie! Konsumenci wydają coraz więcej w centrach handlowych i w sklepach internetowych oferujących niższe ceny. Jednak kupować taniej, to nie zawsze znaczy postępować mądrzej. Oto kilka pytań, które powinny dać konsumentom do myślenia: Czy twój ulubiony sklep...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Kolejna monografia prof. Włodzimierza Szpringera, cenionego naukowca i autora wielu książek na temat nowoczesnych technologii, jest poświęcona głównym siłom napędowym czwartej rewolucji przemysłowej. Zagadnienia związane z rozwojem sieci i tworzoną przez nie gospodarką współdzielenia (sharing economy ) oraz platformami i powstającą na ich bazie gospodarką platformową ( platform economy ) zostały...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Jak znaleźć odpowiedzialnych i zaangażowanych pracowników, którzy po roku nie odejdą do konkurencji? To przyczyna niejednej bezsennej nocy pracodawcy. Jak sprawić, aby ludzie chcieli pracować w Twojej firmie? Nie chodzi o triki czy same tylko zabiegi marketingowe, ale bardzo często proste rozwiązania i strategie działania, które sprawią, że Twoja firma będzie wiarygodna, rozpoznawalna i o krok przed...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Ludzie i instytucje wytwarzają specyficzny klimat, warunki życia i działania, które kreują środowiska przedsiębiorczości. Wykorzystując lokalne właściwości terytorium oraz siły globalizacji, środowiska te zyskują zdolność konkurowania w skali międzynarodowej. Terytorialna logika funkcjonowania buduje atmosferę „bycia u siebie”, w miejscu dającym poczucie stabilności i siły. Bezprecedensowy wzrost znaczenia...
Data dostępności:
Data publikacji:
- "Z początkiem 2016 r. weszły w życie przepisy przewidujące opodatkowanie 70% zryczałtowanym podatkiem niektórych odszkodowań oraz odpraw otrzymywanych od spółek z udziałem środków publicznych. Są to spółki, w których Skarb Państwa, jednostki samorządu terytorialnego, ich związki lub inne państwowe osoby prawne albo komunalne osoby prawne dysponują bezpośrednio lub pośrednio większością głosów na zgromadzeniu...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Funkcjonowanie współczesnych przedsiębiorstw. Nowe trendy w zarządzaniu i marketingu. Tom 45 – ebookCzym jest obecnie innowacyjność? Czy jest to zdolność przedsiębiorstw do dostarczania nowych rozwiązań technologicznych i usługowych? Czy może kompetencja wyrażana przede wszystkim w umiejętności i chęci przedsiębiorców do podejmowania działań oraz gotowości i umiejętności wykorzystania istniejących innowacyjnych warunków biznesowych stwarzanych przez otoczenie? Czy informacja jest czwartym, a zarazem...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Książka stanowi kompleksowe omówienie problemów prawnych związanych z handlem równoległym produktami leczniczymi. Zjawisko to analizowane jest z punktu widzenia przepisów prawa farmaceutycznego, prawa własności intelektualnej oraz prawa konkurencji. Celem publikacji jest ustalenie granic handlu równoległego na unijnym rynku farmaceutycznym, tak aby jednoznacznie określić, w jakich sytuacjach i pod...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Dla nowoczesnych polskich przedsiębiorstw, funkcjonujących w ramach otwartego systemu medialnego, wdrożenie zarządzania procesami pozwala przystosować się poziomem technicznym, technologicznym, organizacyjnym oraz sposobem zachowania pracowników, do warunków konkurencyjnego rynku Unii Europejskiej. Oznacza bowiem podjęcie wieloetapowych działań projektowo-wdrożeniowych, takich jak: sformułowanie problemu...
Data dostępności:
Data publikacji: