konsumenckie
Filtruj po kategorii
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie
Liczba pozycji: 5
- Na nasze zachowania konsumenckie wpływają te same mechanizmy, które sterują zachowaniami zwierząt. Stwierdzenie to jest jednym z najważniejszych osiągnięć myśli ekonomicznej ostatnich lat, a badacze, którzy odkryli tę zadziwiającą prawidłowość, zostali uhonorowani nagrodą Nobla. Książka Pszczela korporacja pokazuje, w jaki sposób zachowania pszczelego roju mogą być wykorzystane do tego, aby osiągnąć...
Data dostępności:
Data publikacji:
- "UOKiK dostał nowe uprawnienia. Przedsiębiorcom przybyło obowiązków. Nowe przepisy już działają Urząd może ostrzegać klientów przed firmami. 17 kwietnia zostały wzmocnione uprawnienia prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów - weszła w życie nowelizacja ustawy z 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów. Jedną z najważniejszych zmian jest wprowadzenie instytucji tajemniczego...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Komentarz zawiera systematyczną i wyczerpującą analizę przepisów ustawy o kredycie konsumenckim. Omówiono w nim m.in.: zasady i tryb zawierania umów o poszczególne rodzaje kredytów konsumenckich, zakres obowiązków kredytodawcy oraz pośrednika kredytowego, standardy dotyczące reklamy kredytów konsumenckich, warunki spłaty kredytu przez konsumenta przed terminem ustalonym w umowie, prawo konsumenta do...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Ten poradnik marketingowy jest wyjątkowy, ponieważ autor zabierze cię w podróż pełną zabawnych porównań, nietypowych wniosków, a momentami mocnego sarkazmu. Z każdym kolejnym rozdziałem przedstawia świat i zachowania konsumenckie w świetle swoich własnych doświadczeń, od czasu do czasu uwypuklając pewne tendencje w zabawny i irracjonalny sposób. Lekkie pióro sprawia, że książkę ekspercką o dużym...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Marketing 5.0 . to najnowsza książka autorytetu w zakresie marketingu, Philipa Kotlera, i jego współpracowników: Hermawana Kartajaya oraz Iwana Setiawana. Skupiają się w niej głównie na trzech ważnych zjawiskach, którym muszą stawić czoła marketerzy: szybkim postępie technologicznym, zmieniającym się zachowaniu konsumenckim oraz zmianach w modelach biznesowych. Jednym z kluczowych zagadnień Marketingu...
Data dostępności:
Data publikacji:
Filtruj wyniki wyszukiwania
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie