konsumenckie
Filtruj po kategorii
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie
Liczba pozycji: 14
- Monografia podejmuje aktualną problematykę związaną z prawem konsumenckim w Polsce i wybranych krajach UE. W monografii przedstawiono: ogólne zagadnienia prawa konsumenckiego (np. europejski model ochrony konsumenta w kontekście human enhancement, oraz problem jasności prawa konsumenckiego ), wybrane zagadnienia ochrony klienta (konsumenta) usług finansowych, ochronny charakter przepisów dotyczących...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Katarzyna Południak-Gierz Szymon Skalski Katarzyna Wiśniewska Przemysław Pałka Patryk Walczak Piotr Tereszkiewicz prof. UJ Krzysztof Grzegorczyk Piotr Artur Olechowski Engjell SokoliMonografia przedstawia najważniejsze wyzwania związane ze stosowaniem prawa ubezpieczeń gospodarczych w cyfrowym obrocie masowym. Książka ilustruje wpływ prawa konsumenckiego oraz prawa danych osobowych na regulację umowy ubezpieczenia. Każdy z rozdziałów poświęcono odrębnemu aspektowi ewolucji sektora ubezpieczeń gospodarczych, co umożliwia kompleksowe przedstawienie modelu regulacji sektora ubezpieczeń...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Autorzy "Inspirującej i inspirowanej..." wskazują na różne dziedziny japońskiej kultury popularnej: filmu, komiksu, animacji, muzyki czy rewii, w których dostrzec można zagraniczne inspiracje. Przedstawiają również przypadki odwrotne, kiedy to japoński produkt kultury masowej posłużył jako kanwa dla interpretacji zachodniej. Analizują, jaki wpływ może mieć ona na sztukę „wysoką”, nawyki konsumenckie,...
Data dostępności:
Data publikacji:
- W prezentowanej monografii analiza przedumownych obowiązków informacyjnych ciążących na podmiotach profesjonalnych obejmuje zarówno obrót z udziałem konsumenta, jak i obrót pozakonsumencki. Takie ujęcie pozwala uświadomić sobie, jak bardzo regulacja informacji przedkontraktowej wykroczyła współcześnie poza prawo konsumenckie, rozwijające się pod wpływem prawa unijnego. W opracowaniu przedstawiono zakres szczegółowych...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Od kilku lat europejskie prawo konsumenckie jest na etapie zmian zmierzających do zupełnej harmonizacji jego wybranych sfer. Aby realizacja praw konsumentów była efektywna w praktyce powinna być ona jednakowa na terenie całej UE. Efektywne funkcjonowanie rynku i zaufanie konsumenta do rynku to elementy nieodłączne, ponieważ bez zaufania konsumenta rynek nie będzie funkcjonował, a sposobem na pozyskanie...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Na nasze zachowania konsumenckie wpływają te same mechanizmy, które sterują zachowaniami zwierząt. Stwierdzenie to jest jednym z najważniejszych osiągnięć myśli ekonomicznej ostatnich lat, a badacze, którzy odkryli tę zadziwiającą prawidłowość, zostali uhonorowani nagrodą Nobla. Książka Pszczela korporacja pokazuje, w jaki sposób zachowania pszczelego roju mogą być wykorzystane do tego, aby osiągnąć...
Data dostępności:
Data publikacji:
- „Konsumencka umowa o dzieło (w świetle art. 627 1 Kodeksu cywilnego)” stanowi monograficzne, systematyczne opracowanie niniejszego podtypu umowy o dzieło. Podjęta w pracy próba rekonstrukcji jej treści na podstawie art. 627 1 KC, uregulowań dotyczących konsumenckiej umowy sprzedaży oraz kodeksowego uregulowania umowy o dzieło prowadzi do – czasami zaskakujących – wniosków dotyczących: stosowania...
Data dostępności:
Data publikacji:
- "UOKiK dostał nowe uprawnienia. Przedsiębiorcom przybyło obowiązków. Nowe przepisy już działają Urząd może ostrzegać klientów przed firmami. 17 kwietnia zostały wzmocnione uprawnienia prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów - weszła w życie nowelizacja ustawy z 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów. Jedną z najważniejszych zmian jest wprowadzenie instytucji tajemniczego...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Aleksandra Wędrychowska-Karpińska Agnieszka Wiercińska-Krużewska Agata Zawłocka-Turno Aleksander Stawicki Tomasz Feliszewski Andrzej Wierciński Paulina Komorowska Mateusz Błachucki Tomasz Kwieciński Wojciech Kulczyk Jarosław Krüger Edward Stawicki Marek Radwański Anna Witkowska Emilia Wardęga Bartosz Turno Marek Prętki Jerzy BaehrKomentarz jest praktycznym przewodnikiem po skomplikowanych i wysoce specjalistycznych dziedzinach prawa, jakimi są prawo konkurencji i prawo konsumenckie. Jego autorzy wysokiej klasy specjaliści pracujący zarówno w kancelariach prawniczych, jak i w administracji państwowej - postawili sobie za cel przystępne i jasne wyłożenie wszystkich kluczowych zagadnień, kompleksowo i wyczerpująco omawiając m.in....
Data dostępności:
Data publikacji:
- Komentarz zawiera systematyczną i wyczerpującą analizę przepisów ustawy o kredycie konsumenckim. Omówiono w nim m.in.: zasady i tryb zawierania umów o poszczególne rodzaje kredytów konsumenckich, zakres obowiązków kredytodawcy oraz pośrednika kredytowego, standardy dotyczące reklamy kredytów konsumenckich, warunki spłaty kredytu przez konsumenta przed terminem ustalonym w umowie, prawo konsumenta do...
Data dostępności:
Data publikacji:
- W publikacji przedstawiono metodykę pracy pełnomocnika w zakresie wszystkich cywilistycznych reżimów ochrony własności intelektualnej , tj. do roszczeń opartych na prawie własności przemysłowej, prawie autorskim oraz ustawie o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. -------------------------------------- Opracowanie zawiera również analizę przepisów o postępowaniu w sprawach z zakresu własności...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Ten poradnik marketingowy jest wyjątkowy, ponieważ autor zabierze cię w podróż pełną zabawnych porównań, nietypowych wniosków, a momentami mocnego sarkazmu. Z każdym kolejnym rozdziałem przedstawia świat i zachowania konsumenckie w świetle swoich własnych doświadczeń, od czasu do czasu uwypuklając pewne tendencje w zabawny i irracjonalny sposób. Lekkie pióro sprawia, że książkę ekspercką o dużym...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Na rynku nie ma pozycji, która w sposób kompleksowy, systemowy i wielopłaszczyznowy prezentowałaby problematykę ochrony klienta na rynku usług finansowych ze wskazaniem także na jego bezpieczeństwo. Są pozycje wycinkowe, które omawiają zazwyczaj ochronę klienta z perspektywy wybranej kategorii usług finansowych, np. usług ubezpieczeniowych, usług inwestycyjnych lub wybranej kategorii przewidzianych...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Marketing 5.0 . to najnowsza książka autorytetu w zakresie marketingu, Philipa Kotlera, i jego współpracowników: Hermawana Kartajaya oraz Iwana Setiawana. Skupiają się w niej głównie na trzech ważnych zjawiskach, którym muszą stawić czoła marketerzy: szybkim postępie technologicznym, zmieniającym się zachowaniu konsumenckim oraz zmianach w modelach biznesowych. Jednym z kluczowych zagadnień Marketingu...
Data dostępności:
Data publikacji:
Filtruj wyniki wyszukiwania
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie