kula
Liczba pozycji: 4
Ryzyko ubóstwa osób starszych – ebook
Grażyna Bukowska Grzegorz Kula Leszek Morawski
Ludność w Polsce starzeje się. Jednocześnie w czasie procesu transformacji zakres ochrony ekonomicznej, jaką społeczeństwo poprzez szeroko rozumiane instytucje państwowe zapewnia swoim członkom, uległ znaczącemu zmniejszeniu. W połączeniu z trudnymi warunkami ekonomicznymi, których efektem jest zmniejszenie wpływów z podatków oraz rosnąca liczba osób potrzebujących pomocy, zagrożona jest realizacja...Data dostępności:
Market Intelligence jako program wsparcia procesów decyzyjnych we współczesnym przedsiębiorstwie – ebook
Bogdan Gregor Magdalena Kalińska-Kula
Monografia dotyczy roli informacji oraz wiedzy rynkowej i marketingowej w zarządzaniu organizacją. Cechą współczesnego otoczenia biznesu jest niepewność i złożoność, a przedsiębiorstwa, chcąc ograniczyć wzrost ryzyka związanego z prowadzeniem działalności gospodarczej, muszą posiadać sprawny system pozyskiwania informacji i przekształcania ich w wiedzę. Funkcję wspierającą procesy zarządcze w organizacji...Data dostępności:
Przyszłość marketingu. Koncepcje, metody, technologie. Teoria i zastosowanie – ebook
Robert Kozielski Dominika Kaczorowska-Spychalska Magdalena Kalińska-Kula Agata Mardosz-Grabowska Agata Matuszewska-Kubicz Michał Moneta
Ostatnie lata przyniosły prawdziwą eksplozję nowych koncepcji, metod i technologii stosowanych w marketingu. Dowodzą one jak żywą, ewoluującą i podlegającą trendom jest sfera biznesu i zarządzania. Marketing często ulega modom i jest podatny na łatwe wyjaśnienia, dlatego niektórych fascynuje, a u innych budzi niechęć, zachwyca, ale też wywołuje sprzeciw. Z jednej strony jest gloryfikowany, a z...Data dostępności:
Marketing w erze technologii cyfrowych. Nowoczesne koncepcje i wyzwania – ebook
praca zbiorowa
Publikacja stanowi spektrum trendów i rozwiązań związanych z technologiami cyfrowymi, które będą miały istotne znaczenie dla procesu ewolucji marketingu w najbliższych latach. To interdyscyplinarna publikacja wieloautorska, prezentująca dorobek naukowy pracowników różnych polskich uczelni oraz przedstawicieli świata biznesu, związanych z omawianymi trendami. Teoretyczne rozważania wzbogacone zostały...Data dostępności:
Data publikacji: