logo
Liczba pozycji: 4
Trzynaście godzin – ebook
Bibi von Braut
Kolejny tytuł z logo Lekkie. Tym razem tłem gorącego romansu jest pałac pewnego tajemniczego niemieckiego arystokraty. Historia zaczyna się od gwałtownej burzy i nie mniej gwałtownie kończy. Czy trzynaście godzin to dość, by uwierzyć, że spotkało się miłość swojego życia? A może to tylko efekt niezwykłego, podsycającego zmysły seansu? I będąca wynikiem wielkiej pomyłki znajomość pięknej dziewczyny...Data dostępności:
Data publikacji:
W cieniu winorośli – ebook
Eileen Wilks Kathie DeNosky
Spencer Ashton nigdy nie dbał o swoje dzieci z kolejnych związków. Nic dziwnego, że oprócz nazwiska i pracy w rodzinnych winnicach łączy je nienawiść do ojca. Spencer Ashton nigdy nie dbał o swoje dzieci z kolejnych związków. Nic dziwnego, że oprócz nazwiska i pracy w rodzinnych winnicach łączy je nienawiść do ojca. Smak kalifornijskiego wina. Cole Ashton zarządza winnicą Louret w Kalifornii. Choć...Data dostępności:
Data publikacji:
Inglés / Francés / Italiano / Aleman - De Vacaciones. Escucha & Aprende (for Spanish speakers) – audiobook
Dorota Guzik
Kurs językowy w języku hiszpańskim (dla osób biegle władających językiem hiszpańskim). Inglés / Francés / Italiano / Aleman - De Vacaciones. Escucha & Aprende. Pack de cuatro cursos : On Holiday + Conversations de vacances+ In vacanza + Deutsch für die Ferien. Estos son cuatro cursos para aprender escuchando de manera individual que te preparan rápida y eficazmente para...Data dostępności:
Data publikacji:
Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie – audiobook
Krzysztof Wadas
Marketing to sztuka wyboru... właściwych rozwiązań na drodze do budowania marki. Chcesz, by Twoja marka była wielka? Chcesz, by konsumenci ją lubili, by chcieli z nią obcować i by - co tu dużo mówić - ją kupowali? W takim razie czas wziąć się do pracy i po prostu to zrobić. Wielu powie, że aby zbudować silną markę, trzeba mieć ogromny budżet. Oczywiście, z grubymi milionami w portfelu dużo łatwiej...Data dostępności:
Data publikacji: