magiczny
Liczba pozycji: 5
Śląsk magiczny – audiobook
Jan Hahn
Autor przemierza górskie i podgórskie rejony Śląska, zafascynowany specyficzną atmosferą wielu miejsc - romantycznie położonych, owianych zapomnianymi już historiami i legendami. Magia tych miejsc związana jest nie tylko z działalnością Ducha Gór, czy tajemniczych Walonów, tworzona jest także współcześnie - przez ludzi w Śląsku zakochanych, swoją nieprawdopodobną pasją budujących nową historię tych...Data dostępności:
Data publikacji:
Potrawy z pasją… – ebook
Elżbieta Biała
Książka zawiera mnóstwo przepisów, z których przygotujesz wykwintny obiad czy kolację zwieńczoną deserem. Autorka zabiera nas w magiczny świat smaków i aromatów przyprawionych ziołami i… odrobiną miłościData dostępności:
Data publikacji:
Hamulce sukcesu – audiobook
Janusz Kozioł
Poznaj ostateczną prawdę na temat tego, co blokuje Twój osobisty sukces. Każda książka motywacyjna działa na nas jak Red Bull. Wprowadzamy w życie pozytywne mikrozmiany. Tydzień po przeczytaniu takiej książki jest magiczny, czujesz, że to ma sens, ale potem… Nie wiem, czy też odczuwasz, że te naładowane baterie tracą siłę, a Ty wracasz do starych nawyków? Poznaj najbardziej destrukcyjne blokady zainstalowane...Data dostępności:
Data publikacji:
No i na co ci te góry? – audiobook
Anna Lichota
"Przede wszystkim wierzymy, że historia szczecinianki - Anny Lichoty pomoże wielu osobom uwierzyć w swoje marzenia, zdobyć własny Everest czy Kilimandżaro, a w chwilach naprawdę trudnych zdradzi magiczny, prosty sposób na przetrwanie: prawa, lewa, skobel, prawa, lewa, skobel. Anna Lichota zdobywając Koronę Ziemi wchodziła nie tylko na najwyższe szczyty globu, ale odbywała równolegle fascynującą podróż...Data dostępności:
Data publikacji:
Oni migają tymi kolorami w sposób profesjonalny Narodziny gamedevu z ducha demosceny w Polsce – ebook
Piotr Marecki Tadeusz Cieślewicz
Obecnie, gry komputerowe produkowane w Polsce stanowią jedną z najbardziej na świecie rozpoznawalnych marek. Jak jednak wyglądały początki rodzimego gamedevu? Czy wszyscy twórcy gier się do nich dziś przyznają? Jaki był wpływ demosceny na gry? I co autorzy gier z lat 80. oraz 90. robią dzisiaj? Po świecie komputerów 8 bitowych, giełd, piractwa, czasopism o grach, początkach biznesu rozrywkowego oprowadzają...Data dostępności: