Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

management

Liczba pozycji: 320
  • Lean management po polsku. Wydanie II – audiobook

    Odtwórz fragment:

    TANIEJ 7 %

    Lean management po polsku. Wydanie II – audiobook

    Tomasz Król  

    Szczupłe zarządzanie, które działa. Lean management , czyli koncepcja zarządzania zakładająca "wyszczuplanie" firmy, u jednych wywołuje gwałtowny entuzjazm, u innych... dreszcz niepokoju. Wezwanie szefa: "Musimy działać bardziej lean!" bywa odbierane jako komunikat: "Będziemy zwalniać". Szeregowi pracownicy, ale również kierownicy niższego szczebla, a czasem i menedżerowie, zamiast doceniać zalety...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 37,11 zł 39,90 zł

    Więcej

    • MP3
  • Lean management po polsku. O dobrych i złych praktykach – audiobook

    Odtwórz fragment:

    TANIEJ 7 %

    Lean management po polsku. O dobrych i złych praktykach – audiobook

    TOMASZ KRÓL  

    11 i pół powodu, dlaczego lean, six sigma i kaizen nie działają Każdy przedsiębiorca chciałby, aby jego firma potrafiła działać bardziej elastycznie, nie marnowała zasobów i obniżyła swoje koszty. Odpowiedzią na tę potrzebę jest koncepcja szczupłego zarządzania, która okazała się niezwykle skuteczna w firmach motoryzacyjnych. Po trzydziestu latach od spopularyzowania lean management, six sigma i filozofii...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 32,46 zł 34,90 zł

    Więcej

    • MP3
  • TANIEJ 7 %

    Key Account Management. Przygotowanie do negocjacji – ebook

    Krzysztof Kałucki  

    Podjęcie decyzji o współpracy z kluczowymi klientami (ich wybór jest zazwyczaj konsekwencją strategii przedsiębiorstwa) to działanie perspektywiczne na wiele lat. Podstawą współpracy między stronami są porozumienia i umowy, które stanowią rezultat przeprowadzonych procesów negocjacyjnych. Dlatego bardzo ważne jest, aby osoby odpowiadające za współpracę z najważniejszymi klientami, czyli key account...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 55,71 zł 59,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • Lean management po polsku – książka
    TANIEJ 7 %

    Lean management po polsku – książka

    TOMASZ KRÓL  

    Szczupłe zarządzanie, które działa Lean management, czyli koncepcja zarządzania zakładająca "wyszczuplanie" firmy, u jednych wywołuje gwałtowny entuzjazm, u innych... dreszcz niepokoju. Wezwanie szefa: "Musimy działać bardziej lean!" bywa odbierane jako komunikat: "Będziemy zwalniać". Szeregowi pracownicy, ale również kierownicy niższego szczebla, a czasem i menedżerowie, zamiast doceniać zalety wysmuklonego...

    Data dostępności:

    Cena: 37,11 zł 39,90 zł

    Więcej

  • Customer Experience Management – książka
    TANIEJ 7 %

    Customer Experience Management – książka

    Katarzyna Wojciechowska  

    Konkurowanie wyłącznie funkcjonalnością, ceną, a nawet wizerunkiem marki jest niewystarczające w warunkach tak dużego wyboru, jaki ma dzisiejszy konsument. Bardzo istotnym czynnikiem podejmowania decyzji zakupowych jest samopoczucie w kontakcie z marką i emocje, jakich się w związku z tym doświadcza. Liczy się wszystko: sposób i jakość obsługi, wiarygodność i kompleksowość informacji, spełnienie obietnicy...

    Data dostępności:

    Cena: 64,17 zł 69,00 zł

    Więcej

  • Diversity Management – książka
    TANIEJ 7 %

    Diversity Management – książka

    Anna Wziątek-Staśko  

    Praca stanowi szczególny wkład w uporządkowanie oraz poszerzenie wiedzy dotyczącej zarządzania różnorodnością oraz jego wpływu na biznes, wskazując zarówno teoretykom, jak i praktykom nowe kierunki optymalizacji procesu zarządzania. W części teoretycznej szczególną uwagę poświęcono omówieniu istoty zarządzania różnorodnością, zalet i wad tej strategii, także jej miejsca w procesie szerzej pojętego...

    Data dostępności:

    Cena: 37,20 zł 40,00 zł

    Więcej

  • Key Account Management – książka
    TANIEJ 7 %

    Key Account Management – książka

    Krzysztof Kałucki  

    Podjęcie decyzji o współpracy z kluczowymi klientami (ich wybór jest zazwyczaj konsekwencją strategii przedsiębiorstwa) to działanie perspektywiczne na wiele lat. Podstawą współpracy między stronami są porozumienia i umowy, które stanowią rezultat przeprowadzonych procesów negocjacyjnych. Dlatego bardzo ważne jest, aby osoby odpowiadające za współpracę z najważniejszymi klientami, czyli key account...

    Data dostępności:

    Cena: 65,01 zł 69,90 zł

    Więcej

  • Project Management in Public Administration – książka
    TANIEJ 7 %

    Project Management in Public Administration – książka

    “We present a book entitled Project Management in Public Administration. The Case of Metropolis GZM. The monograph concerns an important task which is project management as an element of organization management system and a factor that will ensure an efficiency increase of an organization as a whole. Efficiency is a criterion that is increasingly more frequently used for the evaluation of a public...

    Data dostępności:

    Cena: 32,55 zł 35,00 zł

    Więcej

  • Zrozumieć Agile Project Management – książka
    TANIEJ 7 %

    Zrozumieć Agile Project Management – książka

    Charles G. Cobb  

    Wprowadzenie do skutecznego stosowania metodologii Agile w ogólnej strategi biznesowej. Jeśli projekt ma osiągnąć sukces, strategia zarządzania musi być dostatecznie elastyczna, by móc dostosować się do dynamicznych, błyskawicznie ewoluujących potrzeb biznesowych. Książka Zrozumieć Agile Project Management pomaga menedżerom projektów przestawić się na myślenie poza schematami dzięki dogłębnemu przedstawieniu...

    Data dostępności:

    Cena: 54,68 zł 58,80 zł

    Więcej

  • Management matters – książka
    TANIEJ 7 %

    Management matters – książka

    Dariusz Jemielniak   Elżbieta Jendrych   Andrzej K. Koźmiński   Halina Wiśniewska  

    Management Matters is addressed to learners who want to improve their communication skills in English within the field of management. It was inspired by Podstawy zarządzania, a handbook written by Andrzej K. Koźmiński and Dariusz Jemielniak for management students. The book is an attempt to use content-and-language integrated learning (CLIL) which allows working professionals and university students...

    Data dostępności:

    Cena: 45,57 zł 49,00 zł

    Więcej

Liczba pozycji: 320

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA