Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

marek j

Liczba pozycji: 13
  • CENA NEXTO

    Prezentacja publiczna. Mów komunikatywnie, oryginalnie, przekonująco. – ebook

    Marek Stączek  

    Jest to książka zarówno dla doświadczonych mówców, jak i dla tych, którzy stawiają pierwsze kroki w trudnej sztuce wystąpień publicznych. Ci pierwsi skonfrontują swój bagaż doświadczeń z teorią i niejedną opisaną tu historią. Dla drugich to doskonały podręcznik, jak krok po kroku, budować i doskonalić warsztat profesjonalnego mówcy. Całość błyskotliwie napisana, a dzięki uwodzącej sile fabuły anegdot...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 25,20 zł 28,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,20 zł

    Więcej

    • PDF
  • Przypadki Robinsona Crusoe – audiobook

    Odtwórz fragment:

    CENA NEXTO

    Przypadki Robinsona Crusoe – audiobook

    Daniel Defoe  

    Przypadki Robinsona Crusoe , to wciągający audiobook, który czytany jest przez Marka Walczaka. Niezwykłe przygody Robinsona przenoszą nas do innego świata, do miejsc pięknych i okrutnych jednocześnie. To wspaniała opowieść o umiejętności stawiania czoła przeciwnościom losu, o sile wiary i potędze przedsiębiorczości. Efekty dźwiękowe oraz muzyka wyczarują dla nas nastrój, który sprawi, że poczujemy...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 18,27 zł 20,30 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,30 zł

    Więcej

    Ocena: 5 (4 oceniających) Opinie o produkcie
    • MP3
  • Przedsiębiorstwo: Teoria i praktyka zarządzania – ebook
    PROMOCJA

    Przedsiębiorstwo: Teoria i praktyka zarządzania – ebook

    Bogdan Godziszewski   Mirosław Haffer   Marek J. Stankiewicz   Stanisław Sudoł  

    Podręcznik obejmuje wiedzę o teoretycznych podstawach funkcjonowania przedsiębiorstwa oraz o zarządzaniu nim. Autorzy omówili: • istotę przedsiębiorstwa oraz rolę przedsiębiorcy i przedsiębiorczości, • znaczenie przedsiębiorstwa w gospodarce, • otoczenie i konkurencyjność przedsiębiorstwa, • cele i misję przedsiębiorstw oraz ich typy, • ryzyko w działalności przedsiębiorstwa, • zasoby, strukturę organizacyjną...

    Data dostępności:

    Cena: 50,32 zł 62,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 50,32 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Sponsoring klucz nowoczesnego biznesu – ebook

    Marek Datko  

    Dynamiczny rozwój rynku zmusza przedsiębiorstwa do działania przy nasilającej się konkurencji. W gospodarce rynkowej nie wystarcza zbadanie i poznanie potrzeb nabywcy, wytworzenie zaspokajającego je produktu i ustalenie konkurencyjnej ceny. Należy jeszcze dotrzeć do konsumenta z informacją o tym produkcie i przekonać go do zakupu. Ujednolicenie przekazów reklamowych, często w skali globalnej, i rosnąca...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 71,10 zł 79,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 71,10 zł

    Więcej

    • PDF
  • Studia Regionalne i Lokalne nr 4(42)/2010 – ebook

    Studia Regionalne i Lokalne nr 4(42)/2010 – ebook

    ISSN: 1509-4995 W numerze: Artykuły Agnieszka Olechnicka, Adam Płoszaj: Współpraca ośrodków naukowych w Polsce [Spatial aspects of collaborative networks in science: Lessons from Poland], s. 5–22; Jacek Poniedziałek: Kształtowanie się regionu na Warmii i Mazurach [Creating a region in Warmia and Masuria], s. 23–42; Marek W. Kozak: Turystyka: niewykorzystywana szansa rozwojowa regionów?...

    Data dostępności:

    Cena: Produkt bezpłatny

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Rozmowy o rynku książki 14 – ebook

    praca zbiorowa  

    Czternasty tom rozmów, które pierwotnie drukowane były przez cały 2014 rok w dwutygodniku „Biblioteka Analiz”, przynosi wywiady z wydawcami, księgarzami, papiernikami, drukarzami, a także osobami kierującymi ważnymi instytucjami kultury jak ZaiKS, Copyright Polska czy Polska Sekcja IBBY. Rozmowy z przedstawicielami firm małych i dużych, a także wielkich międzynarodowych koncernów jak Heidelberg...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 18,00 zł 20,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 18,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • BestsellerCENA NEXTO

    Odkoduj pułapki myślenia w biznesie. Jak ekonomia behawioralna wpływa na wybory klientów – ebook

    Phil Barden   Rory Sutherland  

    DLACZEGO LUDZIE KUPUJĄ TO, CO KUPUJĄ Ta przełomowa książka umieszcza teorię decyzji w centrum marketingu i tłumaczy, dlaczego ludzie kupują to, co kupują. Pomaga zarówno skuteczniej zarządzać marką, jak i zwiększać znaczenie oraz wiarygodność każdego rodzaju produktów i usług. Zawiera liczne analizy przypadków i dogłębnie przetestowane strategie, dzięki czemu pokazuje marketingowcom, jak skupić...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 67,41 zł 74,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 74,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Wycena akcji a sprawozdawczość finansowa – ebook

    Karol M. Klimczak  

    Autor pokazuje relacje między wyceną akcji a sprawozdawczością finansową. Temat ten jest szczególnie istotny dla inwestorów giełdowych, którzy korzystają z różnych źródeł informacji, w tym sprawozdań finansowych. Zmiany zachodzące w regulacjach prawnych, rozwój możliwości inwestowania kapitału w Polsce, przenikanie się kapitałów w ramach różnych rynków kapitałowych powodują, że konieczne staje się...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 44,91 zł 49,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 49,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • Studia Regionalne i Lokalne nr 2(44)/2011 – ebook

    Studia Regionalne i Lokalne nr 2(44)/2011 – ebook

    W numerze [Contents]: Artykuły [Aricles] Maria Halamska: Transformacja wsi 1989–2009: zmienny rytm modernizacji [The Polish countryside in the process of transformation 1989–2009: A differing pace of modernization], s. 5–24; Bohdan Jałowiecki: Studia miejskie – między historią a teorią [Urban studies: Between history and theory], s. 26–40; Dorota Węziak-Białowolska: Ocena kapitału ludzkiego...

    Data dostępności:

    Cena: Produkt bezpłatny

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Marketing w twojej firmie – ebook

    Norbert Oruba  

    Jesteś twórcą małego startupu lub właścicielem firmy? A może dopiero planujesz założyć swój biznes? Dzięki tej książce odnajdziesz się w świecie marketingu i zaczniesz prowadzić właściwe i zgodne z aktualnie panującymi trendami działania promocyjne. Dowiesz się, jak prowadzić blog firmowy, komunikację w social mediach, współpracować z influencerami i jak zbudować charyzmatyczną markę osobistą lidera...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 35,91 zł 39,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
Liczba pozycji: 13

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA