marke
- Zbuduj skutecznie autentyczny wizerunek! Kimkolwiek jesteś - żoną, mężem, dzieckiem, rodzicem, szefem, pracownikiem, klientką, menadżerem, influencerką, lekarzem, prawniczką, nauczycielem - Twój sukces w każdej sferze życia zależy od tego, jak postrzegają Cię ludzie, wśród których funkcjonujesz. Każdy ma zdanie na Twój temat, ale mało kto ma zdanie prawdziwe albo takie, jakie chcesz, by miał. Zbuduj...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Atakowani przez szybkie zmiany i bombardowani natłokiem informacji nie jesteśmy w stanie przyswoić wszystkich danych. Podświadomie wychwytujemy więc sygnały o tym, co prawdziwe. I do tego lgniemy. Wyczerpani sprzedawaniem siebie, stawianiem się w dobrym świetle i udawaniem, przestajemy drżeć o własny wizerunek. Odpuszczamy. Zwracamy się ku tym, którzy wydają się na tyle naturalni, by móc im ufać. I...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Ty - brand klasy premium Reputacja to rezultat tego, kim jesteś i co osiągnąłeś. Suma wszystkich decyzji podejmowanych od początku kariery aż do dzisiaj. Nawet tej, czy kupić tę książkę. Dobre decyzje przynoszą dobre rezultaty, a dopiero one, osiągane przez pewien czas, składają się na osobistą reputację. Dzisiejszy świat pozorami stoi. Można mieć najlepsze wykształcenie, prestiżowy zawód, miliony...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Audiobook o personal brandingu! Skończyły się czasy mecenasów. Wszechobecny wyścig chomików (bo już nawet nie szczurów…) oraz skupienie na własnym nosie powoduje, że bardziej prawdziwe niż kiedykolwiek wcześniej stało się porzekadło: jeśli umiesz liczyć, licz na siebie. Maciej Dutko (ze wstępu) To książka dla młodych i mniej młodych, którzy chcą zaistnieć, budując swoją osobistą markę....
Data dostępności:
Data publikacji:
- Prawdziwa skarbnica wiedzy, oparta na praktyce i sukcesie autora, którego podcasty przesłuchano już ponad 2,5 mln razy! Ten poradnik w prosty i zrozumiały sposób wprowadzi cię w świat podcastów. Twórca dwóch popularnych podcastów odkryje przed tobą wszystkie kulisy ich tworzenia. W pełnej praktycznych treści książce napisanej bez zbędnych dygresji znajdziesz niezastąpione wskazówki i techniki, które...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Przyłącz się do Barbie i jej przyjaciółek, które uczą się wielu różnych zajęć i zawodów – a Ty kim chcesz zostać? Mamy kilka pomysłów: Możesz być dyrektorką generalną – przeczytaj o tym, jak Barbie i jej przyjaciółki postanawiają założyć swoją własną markę produkującą koszulki w ramach szkolnego projektu! Możesz być szefową kuchni – Brooklyn i Malibu postanawiają poeksperymentować w kuchni i stworzyć...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Otwarta na świat Nicci próbuje swoich sił jako fotografka. Krok po kroku buduje swoją markę talentem i wytrwałością. W końcu jej sesja dla popularnego magazynu okazuje się wielkim sukcesem, który otwiera drzwi do jeszcze większej kariery. Życie dziewczyny nabiera tempa. Tymczasem w mieście dochodzi do tajemniczych mordów. Czy Nicci grozi niebezpieczeństwo? Pasja życia, zakazane romanse i niesamowite...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Władza, bogactwo, zemsta i... namiętność. Które pragnienie okaże się najsilniejsze? Marcello jest synem bossa z Sycylii, Enrica. Nie został jednak uznany za pełnoprawnego członka rodziny, co sprawia, że nosi w sercu nienawiść. Jego surowy wygląd, chłodne spojrzenie oraz blizna na twarzy i szyi budzą powszechny strach. Niektórzy mówią na niego Garbarz, bo podobno podczas tortur zdejmuje skórę z...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Błyskotliwy zbiór dowcipnych, zjadliwych felietonów pióra Fran Lebowitz, gwiazdy dokumentalnego miniserialu Netfliksa Udawaj, że to miasto w reżyserii Martina Scorsese. Lebowitz bierze na celownik swojego ciętego humoru wszystko – od dzieci ("rzadko dysponują sensowną gotówką, którą można by od nich pożyczyć") przez rozmowy o seksie („gdyby twoje fantazje erotyczne kogoś interesowały, już...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Kultowa książka traktująca o zarządzaniu sobą w czasie, zdaniem Czytelników. Bestseller „zdaniem” statystyk. Rozszerzona i upiękniona edycja jednej z najciekawszych i najchętniej kupowanych książek o możliwości i niemożliwości budowania równowagi w życiu zawodowym, prywatnym i związkach. O tym, jak się wiązać, kłócić, obijać i dogadywać. O tym, że choć życie nie jest łatwe, a człowiek nie jest doskonały,...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Stwórz własną markę osobistą i zbuduj swój biznes w branży beauty na światowym poziomie. Ta marketingowa książka pomoże Ci odkryć Twój cały potencjał i podpowie, jak osiągnąć sukces. Odkryje przed Tobą czarne strony branży beauty i nauczy jak sobie z nimi radzić, a wszystko to przeplatane dobrym humorem i historiami, które wydarzyły się naprawdę! Książka zawiera 162 strony merytorycznej wiedzy przeplecione...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Budując w sobie potężną charyzmę; gromadząc lojalnych fanów i zmieniając ich w fanatycznych ambasadorów, prowadzonych przez dream team wybranych apostołów. To wszystko owiń dookoła swojej idei oraz osobistych wartości i rozprzestrzeń na cały świat za pomocą silnej propagandy. Budując sukcesywnie swoją markę, zacznij uwalniać się od hejterstwa, braku wiary w siebie, a także wszech otaczającej cię szarzyzny! ...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi – audiobookAutentyczny employer branding, na który stać Cię już dziś. Firmy inwestują potężne środki w reklamę i marketing, ale z jakiegoś powodu zbyt mało uwagi poświęcają komunikacji z pracownikami i kandydatami do pracy. Albo robią to nieudolnie, udając na rynku kogoś, kim nie są. W efekcie, zamiast budować wizerunek solidnego pracodawcy, tworzą jego protezę. A przecież autentyczny employer branding ma dziś...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Firma w społecznościowym oceanie. Im głębiej, tym mniej bezpiecznie. Fake newsy. Trolling. Kryzysy PR wybuchające złośliwie w piątki, o godzinie dwudziestej drugiej. Niezadowoleni klienci, którzy używają profilu firmowego niczym książki skarg i zażaleń. Internetowi hejterzy, którzy tylko czekają na taką okazję. Aby się wyżyć. Dowalić. Zgrillować markę czy firmę, która popełniła błąd. Czasem mały,...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Ostatni tom bestsellerowej serii, którą otwiera Genialna przyjaciółka. W skład tetralogii wchodzą również Historia nowego nazwiska oraz Historia ucieczki. Wszystkie powieści odniosły międzynarodowy sukces i zostały docenione także w środowisku pisarskim. Elenę i Lilę łączy niełatwa więź oparta na miłości, nienawiści, zazdrości, dominacji i podległości. Wspólnie wychowywały się na przedmieściach Neapolu....
Data dostępności:
Data publikacji:
- Twój najcenniejszy kapitał. Wbrew pozorom nie chodzi o to, czym się w życiu zajmujesz i jaki tytuł widnieje na Twojej wizytówce. To może się zmieniać. Rzecz w tym, jak się komunikujesz i jakie pozostawiasz po sobie ostatnie wrażenie. Ostatnie, bo pierwsze wrażenie ludzie nauczyli się już skutecznie weryfikować. Dążysz po trupach do celu? A może kroczysz przez życie we własnym tempie i okazujesz...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Zło, którego się dopuszczają, niewiele różni się od krwawych zbrodni. Wywołuje cierpienie, bezpowrotnie łamie ludzkie życie. Jednak w oszustach jest też coś, co nas intryguje, przyciąga jak magnes. To właśnie bezwzględnego, ale i doskonałego w swoim fachu oszusta - Daniela Skalskiego - zdecydowała się opisać Katarzyna Bonda w swojej najnowszej powieści „Miłość czyni dobrym”. Mężczyzna bez...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Bestsellerowe wspomnienia twórcy NIKE. Firmy Nike nie trzeba nikomu przedstawiać - to jeden z najpotężniejszych graczy na rynku odzieży, obuwia i sprzętu sportowego, z roczną sprzedażą rzędu 30 miliardów dolarów. Nie każdy jednak wie, kim jest Phil Knight - człowiek, który stworzył tę markę za garść dolarów pożyczonych od ojca, a potem przez dziesięciolecia kształtował jej potęgę. Jego wspomnienia...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Marketing to sztuka wyboru... właściwych rozwiązań na drodze do budowania marki. Chcesz, by Twoja marka była wielka? Chcesz, by konsumenci ją lubili, by chcieli z nią obcować i by - co tu dużo mówić - ją kupowali? W takim razie czas wziąć się do pracy i po prostu to zrobić. Wielu powie, że aby zbudować silną markę, trzeba mieć ogromny budżet. Oczywiście, z grubymi milionami w portfelu dużo łatwiej...
Data dostępności:
Data publikacji:
- • Zapłać nowo zatrudnionym pracownikom 2000 dolarów za odejście. • Uczyń obsługę klienta odpowiedzialnością całej firmy - nie tylko działu. • Skup się na kulturze firmy jako na priorytecie nr 1. • Wykorzystaj badania nauki o szczęściu do prowadzenia biznesu. • Pomóż pracownikom rozwijać się - zarówno osobiście, jak i zawodowo. • Staraj się zmienić świat. • Aaa,...
Data dostępności:
Data publikacji: