marketing relacji

Liczba pozycji: 6
  • CENA NEXTO
    Autorki monografii prezentują koncepcję wykorzystania instrumentów marketingu relacji (Identyfikacja, Indywidualizacja, Interakcja, Integracja, Uczciwość relacji) w kształtowaniu więzi w jednostkach terytorialnych. Publikacja: wypełnia lukę badawczą w zakresie skuteczności wykorzystania instrumentów marketingu relacji w jednostkach terytorialnych; będzie mogła posłużyć jako źródło informacji dla...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 66,75 zł 89,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 66,75 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    W ostatnich dekadach otoczenie organizacji uległo głębokiej transformacji, a kluczową rolę odgrywa wielokierunkowa współzależność podmiotów. Partnerzy coraz częściej podejmują działania wspólne, tworząc tzw. sieci międzyorganizacyjne. Zrozumienie i wyjaśnienie uwarunkowań ich funkcjonowania stanowi obecnie istotne wyzwanie w obszarze zarządzania strategicznego. W książce pogłębiona została problematyka...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 74,25 zł 99,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 74,25 zł

    Więcej

    • PDF
  • Wiedza i kapitał ludzki w środowiskach przedsiębiorczości. Podejście terytorialne – ebook
    CENA NEXTO
    Ludzie i instytucje wytwarzają specyficzny klimat, warunki życia i działania, które kreują środowiska przedsiębiorczości. Wykorzystując lokalne właściwości terytorium oraz siły globalizacji, środowiska te zyskują zdolność konkurowania w skali międzynarodowej. Terytorialna logika funkcjonowania buduje atmosferę „bycia u siebie”, w miejscu dającym poczucie stabilności i siły. Bezprecedensowy wzrost znaczenia...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 14,96 zł 19,95 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 14,96 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    Czy można opracować instrukcję obsługi człowieka? Można spróbować, ale liczba oraz złożoność mechanizmów, które wpływają na ludzkie zachowania jest olbrzymia. Nie da się ich zaprezentować w formie algorytmu. Zachowania ludzi są wypadkową czynników indywidualnych, charakteryzujących jednostkę (takich jak osobowość, temperament, system wartości, doświadczenia, etc.) oraz czynników sytuacyjnych (np. stosowanych...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 18,34 zł 24,45 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 18,34 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    Współczesne spojrzenie na procesy rozwoju terytorialnego coraz silniej eksponuje sprawność otoczenia instytucjonalnego dla prowadzenia działalności gospodarczej oraz organizowania życia społeczności miejskich i regionalnych. W perspektywie tej upatruje się podstaw procesów ekonomicznych zarówno w instytucjach formalnych (np. przejrzystość i efektywność prawa, sprawność działania przedsiębiorstw i organizacji...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 14,63 zł 19,50 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 14,63 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    Poszukiwanie kapitału niezbędnego do finansowania aktywów przedsiębiorstwa to stały element działań związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej. Firmy, szczególnie te znajdujące się w początkowej fazie swojego rozwoju, mają ograniczony dostęp do zasobów finansowych, a zapewnienie dostępności kapitału jest niejednokrotnie czynnikiem determinującym możliwość i tempo ich rozwoju. Wprawdzie współczesny...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 23,05 zł 30,73 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,05 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI