marketing w internecie
Filtruj po kategorii
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie
Liczba pozycji: 4
- Zostań internetowym rewolucjonistą! Potęga produktów cyfrowych - jak znaleźć niszę i zacząć na niej zarabiać? Media społecznościowe - jak wykorzystać ich zasięg do rozbudowania bazy klientów i strefy wpływów? 7 prostych sekretów milionera - czego koniecznie należy się trzymać przy realizacji planu? O niezależności, także tej finansowej marzy każdy. Kto nie chciałby w końcu przestać martwić...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę swoich badań przed zakupem w trybie offline przeprowadza online. W rezultacie na sprzedaż znacznie większy wpływ ma to, co klient znajdzie o firmie i produkcie w...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Marzysz o pracy zdalnej? Chciałabyś znaleźć pracę online, która pozwoli Ci połączyć życie prywatne i zawodowe? Chcesz pracować, ale nie chcesz rezygnować z możliwości podróżowania? W takim razie powinnaś zainteresować się Wirtualną Asystą, bo to może być zawód, który odmieni Twoje życie. „Jak zostać Wirtualną Asystentką!” to drugie - rozszerzone wydanie „Wirtualnej Asysty bez tajemnic. Marketing!”....
Data dostępności:
Data publikacji:
- Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej. Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują. Dowiesz...
Data dostępności:
Data publikacji:
Filtruj wyniki wyszukiwania
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie