marketingowe
- Czy chcesz podnieść swoje umiejętności marketingowe na wyższy poziom? Odkryj, jak wykorzystać moc sztucznej inteligencji, aby tworzyć kampanie reklamowe, które naprawdę przynoszą rezultaty. Niniejszy ebook, to klucz do zrozumienia i wdrożenia nowoczesnych technik marketingowych z wykorzystaniem ChatGPT. Dowiesz się, jak: generować spersonalizowane treści, które przyciągają i angażują klientów, Automatyzować...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Praktyczny przewodnik dla osób, które chcą otworzyć własny salon fryzjerski lub rozwinąć już istniejący. Znajdziesz tu konkretne strategie marketingowe, porady dotyczące zarządzania zespołem, tworzenia cennika i budowania lojalności klientów. E-book łączy doświadczenie branżowe z gotowymi do wdrożenia rozwiązaniami, dzięki którym zwiększysz zyski i unikniesz kosztownych błędów. Publikacja została utworzona...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Autor bada chwyty marketingowe stosowane w reklamach, ukazując, jak firmy wykorzystują psychologiczne triki, żeby przyciągnąć uwagę klientów. Analizuje chwyty propagandowe używane w polityce, pokazując, jak politycy manipulują opiniami publicznymi. Omawia różne rodzaje i techniki manipulacji oraz sposoby ich rozpoznawania i przeciwdziałania. Ta książka to niezbędne narzędzie dla tych, którzy chcą zrozumieć...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Autor bada chwyty marketingowe stosowane w reklamach, ukazując, jak firmy wykorzystują psychologiczne triki, by przyciągnąć uwagę klientów. Analizuje chwyty propagandowe używane w polityce, pokazując, jak politycy manipulują opiniami publicznymi. Omawia różne rodzaje i techniki manipulacji oraz sposoby ich rozpoznawania i przeciwdziałania. Ta książka to niezbędne narzędzie dla tych, którzy chcą zrozumieć...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Książka omawia zarówno werbalne, jak i niewerbalne sygnały kłamstwa. Przedstawia techniki wykrywania kłamstw oraz strategie radzenia sobie z nimi w życiu codziennym i relacjach interpersonalnych. Książka zagłębia się w etyczne aspekty wykrywania kłamstw oraz analizuje występowanie manipulacji w mediach, polityce i reklamach. Przedstawia chwyty marketingowe i propagandowe wykorzystywane do manipulacji...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Twój przewodnik po świecie nowoczesnego pośrednictwa w erze cyfrowej Zapomnij o nudnych teoriach – znajdziesz tu konkretne przykłady i sprawdzone strategie prosto z codziennej praktyki. Pokażę Ci, jak budować niezbędną wartość pośrednictwa, wykorzystując najnowsze narzędzia i innowacyjne podejścia, sprawiając, że Twoja praca stanie się nie tylko skuteczniejsza, ale i doceniana jak nigdy dotąd....
Data dostępności:
Data publikacji:
- Organizowanie warsztatów, webinarów, szkoleń ma sens wtedy, gdy ludzie się zapisują - to już wiesz. Tylko jak napisać zaproszenie, które ludzie przeczytają? Jakich słów, sformułowań użyć, by zdecydowali się przyjść na warsztaty/webinar? Co zrobić, by zainteresować potencjalnych uczestników? Ile informacji zawrzeć w samym tekście zaproszenia? Chcesz poznać odpowiedzi na te pytania? Kurs online...
Data dostępności:
Data publikacji:
- To nie jest kolejny poradnik! Marketingowe doświadczenie Sebastiana Hejnowskiego wraz z kunsztem literackim Mirosława Bujko dały niezwykłą opowieść o sile słowa i metodach jego użycia. Autorzy nie zapomnieli też o praktycznych przykładach. Obydwaj mają całkowicie odmienne doświadczenia językowe. Sebastian to komunikator marketingowy. Posługuje się językiem typowym dla komunikacji PR. Jego instrumentalne,...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Jeśli nie zrozumiesz pokolenia Z - zginiesz! Pokolenie Z to poważne wyzwanie dla wielu firm. Osoby należące do tej generacji mają wysokie wymagania co do swojego miejsca pracy, a w życiu zawodowym cechuje je bardzo wysoki poziom pewności siebie, który Ty często odbierasz jako arogancję. Niepotrzebnie. To pokolenie inaczej rozumie kwestie związane z kierowaniem zespołem i współpracą, co nie tylko...
Data dostępności:
Data publikacji:
- JAK SKUTECZNIE DOCIERAĆ DO KLIENTÓW I PRZEKONAĆ ICH DO ZAKUPU? Sukces twojego biznesu zależy od sukcesu twoich działań marketingowych. Jeśli uda ci się ustalić, czego twoi klienci pragną, potrzebują, i na co mogą sobie pozwolić - a potem zdołasz im to dać - osiągniesz imponujące wyniki. Ten niezastąpiony przewodnik zawiera 21 znakomitych wskazówek marketingowych do zastosowania od zaraz. Z...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Dlaczego drapanie się jest takie przyjemne? Ile trzeba spać? Czemu seks u ludzi wygląda, jak wygląda? I dlaczego nie istnieje viagra dla kobiet? Czy obcisłe spodnie mogą zabić? Czy można sobie zrobić dołeczki w policzkach? Czy naprawdę można umrzeć od wyciskania pryszcza na nosie? James Hamblin, lekarz i dziennikarz, tłumaczy zawiłości anatomii i fizjologii, rozprawia...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Żyjemy w społeczeństwie opętanym obsesją picia. Opijamy narodziny dziecka, osiągnięcia w pracy, pogrzeby i ukończenie studiów. Nikt nie kwestionuje tego dlaczego i ile pijemy. Tylko jeśli nie pijesz, usłyszysz skierowane w twoją stronę pytanie – dlaczego? Picie sprawia, że przynależysz do grupy. Jeśli wolisz pozostać trzeźwy, wylądujesz poza nią. Kiedy autorka na kolejnym kacu postanowiła przestać...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Masz pomysł na firmę i zastanawiasz się, w jaki sposób przejść przez kolejne etapy jej rozwoju, omijając po drodze liczne przeszkody? Jak myśleć strategicznie i jednocześnie działać operacyjnie? Jak pozyskiwać klientów i zwiększać sprzedaż? Jak skutecznie reklamować swoje produkty lub usługi? Jak delegować zadania, rozliczać i motywować pracowników? Jak kontrolować finanse i budżet? Pomoże ci w tym...
Data dostępności:
Data publikacji:
- To nie jest książka o tym, jak opowiedzieć historię swojej firmy. Na taką książkę szkoda czasu. Klientów ten temat zwykle nie ciekawi; mają do opowiedzenia własną historię. Każdego dnia większość przedsiębiorców popełnia błąd, który kosztuje ich tysiące, o ile nie miliony złotych. Polega on na tym, że nie mówią jasno o tym, co mają do zaoferowania. Klienci kupują, ponieważ zachęcają ich do tego właściwie...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Jak stworzyć paletę kolorystyczną dla marki? Ile kolorów powinna zawierać Twoja paleta? Które kolory do siebie pasują? Jak ludzie odbierają konkretne kolory, z czym im się kojarzą? Jeżeli szukasz odpowiedzi na te pytania, to znajdziesz je w ebooku. Po przeczytaniu: Będziesz potrafiła stworzyć paletę kolorystyczną dla własnej marki. Będziesz wiedziała jakie skojarzenia przywołują podstawowe...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Wiesz, że wydajesz pieniądze na zbędne przedmioty, ale jednocześnie nie potrafisz nad tym zapanować? To droga donikąd, a jeśli już to jedynie do długów, kłótni z partnerem i ciągłego stresu. Dobra wiadomość jest taka, że tak nie musi być. Możesz nauczyć się bardziej racjonalnych zakupów, znając m.in. motywy, sytuacje, w których najczęściej je dokonujesz. Jest to szczególnie istotne w czasach e-commerce,...
Data dostępności:
Data publikacji: