marketingowe

Liczba pozycji: 78
  • CENA NEXTO
    Publikacja jest zbiorem najważniejszych i najbardziej aktualnych zagadnień z zakresu zarządzania marketingowego. Zawiera nowe spojrzenie na problematykę, zarówno od strony zarządzania, jak i marketingu. Książka składa się z czterech części. Podstawy zarządzania marketingowego , w której omówiono miejsce marketingu w naukach o zarządzaniu oraz koncepcję zarządzania marketingowego. Marketing w przedsiębiorstwie...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 36,75 zł 49,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,75 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    W książce przedstawiono kompleksowy model marketingowej strategii internacjonalizacji przedsiębiorstw w wymiarze teoretycznym i praktycznym. Autor wskazał, jakie decyzje marketingowe przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych prowadzą do pozytywnych efektów finansowych. Uwzględnił przy tym, opierając się na oryginalnych badaniach empirycznych, specyfikę polskich przedsiębiorstw prowadzących działalność...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 44,18 zł 58,91 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,18 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    Ostatnie zmiany w prawie farmaceutycznym postawiły apteki przed nowymi wyzwaniami. Stałe ceny i marże leków refundowanych oraz zakaz reklamy aptek wymagają zmiany strategii marketingowego zarządzania tymi placówkami. W niniejszej publikacji przedstawiono szeroki zestaw instrumentów marketingowych możliwych do stosowania w aptekach. Pozwalają one zapewnić satysfakcję pacjentów oraz umożliwić aptece...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 44,18 zł 58,91 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,18 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
  • Internacjonalizacja przedsiębiorstw na rynku Unii Europejskiej - ujęcie marketingowe – ebook
    CENA NEXTO
    W książce podjęto problematykę internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw na rynku Unii Europejskiej. Istotne wydają się zwłaszcza rozważania nad działaniami marketingowymi dotyczącymi umiędzynarodowienia polskich przedsiębiorstw. W pracy zastosowano zarówno metody jakościowe, jak i ilościowe. Opierając się na wynikach oryginalnych badań empirycznych zidentyfikowano i scharakteryzowano czynniki,...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 74,25 zł 99,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 74,25 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    Na stronach niniejszej publikacji Czytelnik znajdzie treści dotyczące istotnych i aktualnych zagadnień związanych z marketingiem i społeczną odpowiedzialnością biznesu. Autorzy badają te obszary przyjmując różne punkty widzenia i analizując je w różnych kontekstach oraz wymiarach. Prezentowane refleksje naukowe są wyrazem różnorodności współczesnej gospodarki, a także złożoności problemów, które...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 39,75 zł 53,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,75 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    Twierdzenie, że „w najbliższych latach banki będą musiały zmierzyć się z wieloma zagrożeniami, a przede wszystkim z rosnącą konkurencją na rynku” - nadal pozostaje aktualne. Chcąc przetrwać muszą wykazać się zdolnością do tworzenia, oferowania i sprzedawania produktów i usług, których ceny i jakość są bardziej atrakcyjne od ofert innych podmiotów krajowych i zagranicznych. W strategiach banków obok...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 2,55 zł 3,40 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 2,55 zł

    Więcej

    • PDF
  • Sukces w marketingu z ChatGPT:Sekrety tworzenia skutecznych kampanii reklamowych – ebooki
    CENA NEXTO
    Czy chcesz podnieść swoje umiejętności marketingowe na wyższy poziom? Odkryj, jak wykorzystać moc sztucznej inteligencji, aby tworzyć kampanie reklamowe, które naprawdę przynoszą rezultaty. Niniejszy ebook, to klucz do zrozumienia i wdrożenia nowoczesnych technik marketingowych z wykorzystaniem ChatGPT. Dowiesz się, jak: generować spersonalizowane treści, które przyciągają i angażują klientów, Automatyzować...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 37,49 zł 49,99 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,49 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
    • MOBI
  • CENA NEXTO
    Książka stanowi całościowe opracowanie zagadnień z zakresu marketingowego zarządzania na rynku farmaceutycznym. Autorzy kompleksowo omówili w niej cechy rynku farmaceutycznego, czynniki kształtujące jego otoczenie, a także stosowane na nim instrumenty i strategie marketingowe, szczególną uwagę zwracając na takie tematy jak: zasady i etapy tworzenia strategii marketingowych oraz charakterystyka różnych...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 44,18 zł 58,91 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,18 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
  • CENA NEXTO
    Praktyczny przewodnik dla osób, które chcą otworzyć własny salon fryzjerski lub rozwinąć już istniejący. Znajdziesz tu konkretne strategie marketingowe, porady dotyczące zarządzania zespołem, tworzenia cennika i budowania lojalności klientów. E-book łączy doświadczenie branżowe z gotowymi do wdrożenia rozwiązaniami, dzięki którym zwiększysz zyski i unikniesz kosztownych błędów. Publikacja została utworzona...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 89,35 zł 119,13 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 89,35 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO
    Autor bada chwyty marketingowe stosowane w reklamach, ukazując, jak firmy wykorzystują psychologiczne triki, żeby przyciągnąć uwagę klientów. Analizuje chwyty propagandowe używane w polityce, pokazując, jak politycy manipulują opiniami publicznymi. Omawia różne rodzaje i techniki manipulacji oraz sposoby ich rozpoznawania i przeciwdziałania. Ta książka to niezbędne narzędzie dla tych, którzy chcą zrozumieć...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 7,50 zł 10,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 7,50 zł

    Więcej

    • EPUB
  • CENA NEXTO
    Autor bada chwyty marketingowe stosowane w reklamach, ukazując, jak firmy wykorzystują psychologiczne triki, by przyciągnąć uwagę klientów. Analizuje chwyty propagandowe używane w polityce, pokazując, jak politycy manipulują opiniami publicznymi. Omawia różne rodzaje i techniki manipulacji oraz sposoby ich rozpoznawania i przeciwdziałania. Ta książka to niezbędne narzędzie dla tych, którzy chcą zrozumieć...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 8,99 zł 11,99 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 8,99 zł

    Więcej

    • EPUB
  • CENA NEXTO
    Książka omawia zarówno werbalne, jak i niewerbalne sygnały kłamstwa. Przedstawia techniki wykrywania kłamstw oraz strategie radzenia sobie z nimi w życiu codziennym i relacjach interpersonalnych. Książka zagłębia się w etyczne aspekty wykrywania kłamstw oraz analizuje występowanie manipulacji w mediach, polityce i reklamach. Przedstawia chwyty marketingowe i propagandowe wykorzystywane do manipulacji...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 14,99 zł 19,99 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 14,99 zł

    Więcej

    • EPUB
  • CENA NEXTO
    W warunkach współczesnych przemian zachodzących w gospodarce światowej i gospodarkach narodowych, należy bardzo wnikliwie analizować mechanizmy kształtujące zachowania konsumentów i prowadzić profesjonalne, nowoczesne działania marketingowe. Celem naukowo-badawczym niniejszej monografii jest przybliżenie odbiorcom problematyki marketingu, wskazanie kierunków jego rozwoju i specyfiki marketingu przyszłości. Założeniem...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 44,25 zł 59,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,25 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    Jedyny w swoim rodzaju ebook napisany przez Trenera Reklamy Mentalnej, Agnieszkę Jakubczyk. Łącząc kilkunastoletnie doświadczenie w marketingu, social media, biznesie, budując marki osobiste i tworząc ciekawy content autorka przekaże Wam jak rozwijać swoje firmy poprzez działania marketingowe, rozwojowe czy same social media. Wszystko na przykładach firm. Do tego 8 zaproszonych ekspertów, którzy opowiedzą...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 74,25 zł 99,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 74,25 zł

    Więcej

    • PDF
  • Najlepszy wykład to przykład – ebook
    CENA NEXTO
    Twój przewodnik po świecie nowoczesnego pośrednictwa w erze cyfrowej Zapomnij o nudnych teoriach – znajdziesz tu konkretne przykłady i sprawdzone strategie prosto z codziennej praktyki. Pokażę Ci, jak budować niezbędną wartość pośrednictwa, wykorzystując najnowsze narzędzia i innowacyjne podejścia, sprawiając, że Twoja praca stanie się nie tylko skuteczniejsza, ale i doceniana jak nigdy dotąd....

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 66,75 zł 89,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 66,75 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO
    Celem naukowo-badawczym niniejszej monografii jest przybliżenie odbiorcom zagadnień marketingu usług logistycznych, wskazanie jego istoty i specyfiki, uwarunkowań kierunków jego rozwoju, wykorzystania instrumentów marketingowych w usługach logistycznych. Przedmiotem rozważań jest zbadanie, jak się przeobraża marketing w kontekście współczesnych uwarunkowań na rynku TSL, jakie są klasyczne i nowoczesne...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 51,75 zł 69,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 51,75 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    Znaczenie social media marketingu w branży filmowej to pierwsze kompleksowe opracowanie, w którym szczegółowo przeanalizowano tytułowe zagadnienie w oparciu o badania empiryczne. Autorka połączyła teorie marketingowe z praktycznymi aspektami funkcjonowania branży filmowej i wykazała, w jaki sposób social media marketing może wpływać na sukces komercyjny filmów. Nowatorskie podejście uwzględniające...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 18,71 zł 24,95 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 18,71 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    Monografia jest pierwszą na rynku wydawniczym publikacją, która kompleksowo przedstawia funkcjonującą w Polsce od 2012 r. – a unikalną w skali światowej – regulację całkowicie zakazującą reklamy aptek i ich działalności. Przeprowadzona analiza uwzględnia zarówno genezę wprowadzenia zakazu, jak i kształtowanie się linii orzeczniczej organów nadzoru farmaceutycznego oraz sądów administracyjnych, które...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 126,75 zł 169,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 126,75 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    Organizowanie warsztatów, webinarów, szkoleń ma sens wtedy, gdy ludzie się zapisują - to już wiesz. Tylko jak napisać zaproszenie, które ludzie przeczytają? Jakich słów, sformułowań użyć, by zdecydowali się przyjść na warsztaty/webinar? Co zrobić, by zainteresować potencjalnych uczestników? Ile informacji zawrzeć w samym tekście zaproszenia? Chcesz poznać odpowiedzi na te pytania? Kurs online...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 60,00 zł 80,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 60,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    Trudno jest się oprzeć wrażeniu, że w erze cyfrowej taktyki marketingowe ulegają zmianom niemalże codziennie. Ponieważ sposoby, w jakie się komunikujemy, wciąż ewoluują, nadążenie za najnowszymi trendami w mediach społecznościowych, wideo na YouTubie, aplikacjami mobilnymi i wszystkimi innymi przejawami high-tech wydaje się iście niewykonalnym zadaniem. Jak uchronić swój produkt lub usługę przed zawieruszeniem...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 59,93 zł 79,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 59,93 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
Liczba pozycji: 78