marketingowe

Liczba pozycji: 128
  • Strategie marketingowe – ebook
    CENA NEXTO
    Problematyka strategii marketingowych i ich wyboru oraz kształtowania obejmuje obszerny zakres zjawisk i procesów decyzyjnych. Wynika to zarówno z natury marketingu, jak i z mechanizmów pozyskiwania informacji oraz podejmowania decyzji w warunkach istnienia wielu możliwości wyboru, które stwarzają rynek i jego przeobrażenia. W niniejszym podręczniku autorzy koncentrują uwagę na najważniejszych nurtach...

    Data dostępności:

    Cena: 40,41 zł 44,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,67 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    Publikacja jest zbiorem najważniejszych i najbardziej aktualnych zagadnień z zakresu zarządzania marketingowego. Zawiera nowe spojrzenie na problematykę, zarówno od strony zarządzania, jak i marketingu. Książka składa się z czterech części. Podstawy zarządzania marketingowego , w której omówiono miejsce marketingu w naukach o zarządzaniu oraz koncepcję zarządzania marketingowego. Marketing w przedsiębiorstwie...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 44,10 zł 49,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,75 zł

    Więcej

    • PDF
  • Badania marketingowe w zarządzaniu organizacją – ebook
    CENA NEXTO
    Podręcznik obejmuje wiedzę z zakresu badań marketingowych. Autorzy przedstawili: istotę i znaczenie badań marketingowych; przygotowanie badania marketingowego; gromadzenie danych pomiarowych i budowę instrumentu pomiarowego; realizację badania marketingowego i prezentację jego wyników; stosowanie statystyki w badaniach marketingowych; wykorzystanie internetowych badań marketingowych w zarządzaniu organizacją;...

    Data dostępności:

    Cena: 52,56 zł 58,40 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,80 zł

    Więcej

    • PDF
  • Badania marketingowe. Pojęcia, metody, narzędzia – ebook
    CENA NEXTO
    Każde przedsiębiorstwo funkcjonujące zgodnie z regułami wolnego rynku dąży do zdobycia przewagi konkurencyjnej, kreowania wizerunku własnej marki i oczywiście do zysku. Opra-cowanie strategii zapewniającej osiąganie takich celów nie byłoby możliwe, gdyby nie infor-macja, którą z jednej strony przedsiębiorstwo dzieli się z rynkiem (promocja) i którą z drugiej strony stara się zdobyć, gromadzi i analizuje....

    Data dostępności:

    Cena: 81,90 zł 91,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 68,25 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    W książce przedstawiono kompleksowy model marketingowej strategii internacjonalizacji przedsiębiorstw w wymiarze teoretycznym i praktycznym. Autor wskazał, jakie decyzje marketingowe przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych prowadzą do pozytywnych efektów finansowych. Uwzględnił przy tym, opierając się na oryginalnych badaniach empirycznych, specyfikę polskich przedsiębiorstw prowadzących działalność...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 53,02 zł 58,91 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,18 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    Ostatnie zmiany w prawie farmaceutycznym postawiły apteki przed nowymi wyzwaniami. Stałe ceny i marże leków refundowanych oraz zakaz reklamy aptek wymagają zmiany strategii marketingowego zarządzania tymi placówkami. W niniejszej publikacji przedstawiono szeroki zestaw instrumentów marketingowych możliwych do stosowania w aptekach. Pozwalają one zapewnić satysfakcję pacjentów oraz umożliwić aptece...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 53,02 zł 58,91 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,18 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
  • Internacjonalizacja przedsiębiorstw na rynku Unii Europejskiej - ujęcie marketingowe – ebook
    CENA NEXTO
    W książce podjęto problematykę internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw na rynku Unii Europejskiej. Istotne wydają się zwłaszcza rozważania nad działaniami marketingowymi dotyczącymi umiędzynarodowienia polskich przedsiębiorstw. W pracy zastosowano zarówno metody jakościowe, jak i ilościowe. Opierając się na wynikach oryginalnych badań empirycznych zidentyfikowano i scharakteryzowano czynniki,...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 89,10 zł 99,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 74,25 zł

    Więcej

    • PDF
  • Społeczna odpowiedzialność i zarządzanie marketingowe jako instrumenty rozwoju bezpieczeństwa kraju – ebook
    CENA NEXTO
    Społeczna odpowiedzialność i zarządzanie marketingowe jako instrumenty rozwoju bezpieczeństwa kraju Normatywna koncepcja Zarządzanie marketingowe w Policji Partnerska community policing

    Data dostępności:

    Cena: 63,00 zł 70,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 52,50 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    Głównym problemem niniejszej książki jest wskazanie, że komunikacja wizualna stanowi element komunikacji marketingowej i określanie zasad komunikacji wizualnej odnosi się do budowania miksu promocyjnego komunikacji marketingowej. Chodzi o wskazanie istotności narzędzi wizualizacji w komunikacji marketingowej, co autorzy zamierzają przedstawić w postaci algorytmu postępowania.

    Data dostępności:

    Cena: 20,70 zł 23,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 17,25 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    Podręcznik dla praktyków i studentów Jak podejmować trafne decyzje marketingowe oparte na danych? Jak skutecznie analizować rynek i zachowania klientów? Jak wykorzystać sztuczną inteligencję w badaniach marketingowych? Nowe wydanie „Badań marketingowych" to kompleksowy przewodnik po metodologii badań rynkowych, dostosowany do realiów współczesnej gospodarki. Książka przedstawia kluczowe narzędzia...

    Data dostępności:

    Cena: 98,10 zł 109,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 81,75 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO
    Na stronach niniejszej publikacji Czytelnik znajdzie treści dotyczące istotnych i aktualnych zagadnień związanych z marketingiem i społeczną odpowiedzialnością biznesu. Autorzy badają te obszary przyjmując różne punkty widzenia i analizując je w różnych kontekstach oraz wymiarach. Prezentowane refleksje naukowe są wyrazem różnorodności współczesnej gospodarki, a także złożoności problemów, które...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 47,70 zł 53,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,75 zł

    Więcej

    • PDF
  • Planowanie marketingowe przedsiębiorstw - ujęcie zintegrowane – ebook
    CENA NEXTO
    Rozdział pierwszy poświęcono studiom dorobku nauk o zarządzaniu w zakresie systemu planowania w przedsiębiorstwie. W rozdziale drugim, na gruncie dorobku naukowego marketingu, omówiono problematykę planowania marketingowego. W rozdziale trzecim zaprezentowano wyniki studiów wyłaniających się i nowych koncepcji zarządzania i marketingu, które dopełniły całościowego obrazu planowania marketingowego,...

    Data dostępności:

    Cena: 38,70 zł 43,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,25 zł

    Więcej

    • PDF
  • Dynamiczne zdolności marketingowe organizacji: Koncepcja i wybrane obszary zastosowań – ebook
    CENA NEXTO
    Praca składa się z czterech rozdziałów: dwa pierwsze opierają się na krytycznym przeglądzie literatury, a dwa ostatnie na wynikach badań bezpośrednich. W rozdziale I przedstawiono ramy teoretyczne koncepcji dynamicznych zdolności. Nacisk położono zarówno na prezentację zapożyczeń intelektualnych tej koncepcji, podstawowych założeń, jak i jej wewnętrznego zróżnicowania. W rozdziale II dokonano konceptualizacji...

    Data dostępności:

    Cena: 28,80 zł 32,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • Strategie marketingowe w osiąganiu przewagi konkurencyjnej w bankowości detalicznej – ebook
    CENA NEXTO
    Zasadniczym celem pracy jest identyfikacja źródeł trwałej przewagi konkurencyjnej w bankowości detalicznej, na tle zmian zachodzących wewnątrz banków i w ich otoczeniu, oraz sprecyzowanie warunków o charakterze strategicznym pozwalających na przekształcenie potencjalnych źródeł przewagi konkurencyjnej w tzw. przewagę pozycyjną. Cel badań i przyjęta teza wpłynęły na wybór procedury badawczej i konstrukcję...

    Data dostępności:

    Cena: 0,90 zł 1,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 0,75 zł

    Więcej

    • PDF
  • Teoria popytu a prawne i marketingowe aspekty dystrybucji w Unii Europejskiej – ebook
    CENA NEXTO
    ISTOTA I CZYNNIKI DETERMINUJĄCE POPYT Z perspektywy ekonomii rynek jest procesem polegającym na konfrontacji popytu i podaży, czyli kupujący i sprzedający określają, co mają zamiar kupować i sprzedawać oraz na jakich warunkach [Kamerschen, McKenzie i Nardinelli 1993, s. 47]. Powyższa definicja przedstawia rynek jako pewien mechanizm, który posiada umiejętności autoregulacji i dochodzenia do równowagi...

    Data dostępności:

    Cena: 17,91 zł 19,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 14,93 zł

    Więcej

    • PDF
  • Nowoczesne rozwiązania marketingowe na rynku produktów konsumpcyjnych – ebook
    CENA NEXTO
    W monografii „poddano wnikliwej analizie wybrane nowoczesne rozwiązania marketingowe mające zastosowanie w odniesieniu do produktów konsumpcyjnych. Autorzy słusznie zaliczyli do tych rozwiązań kształtowanie przez oferentów relacji z nabywcami, wzbudzanie postaw i zachowań prosumpcyjnych, wykorzystywanie etnocentrycznych postaw nabywców finalnych, kształtowanie potencjału innowacyjnego oferenta oraz...

    Data dostępności:

    Cena: 30,60 zł 34,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,50 zł

    Więcej

    • PDF
  • Konsument i rynek - Badania marketingowe - Strategie i działania marketingowe. Księga jubileuszowa z okazji 50-lecia pracy twórczej prof. zw. dr hab. Krystyny Mazurek-Łopacińskiej – ebook
    Monografia dedykowana prof. dr hab. Krystynie Mazurek-Łopacińskiej składa się z czterech części. Pierwsza dotyczy drogi naukowej Pani Profesor i licznych dokonań o charakterze naukowym, organizacyjnym, dydak­tycznym oraz związanych z kształceniem kadr, których wspólnym mianownikiem, niezależnie od tego, na jakiej płaszczyźnie będą prezentowane, są mądrość, pasja, odpowiedzialność, życzliwość i entuzjazm...

    Data dostępności:

    Cena: Produkt bezpłatny

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    Twierdzenie, że „w najbliższych latach banki będą musiały zmierzyć się z wieloma zagrożeniami, a przede wszystkim z rosnącą konkurencją na rynku” - nadal pozostaje aktualne. Chcąc przetrwać muszą wykazać się zdolnością do tworzenia, oferowania i sprzedawania produktów i usług, których ceny i jakość są bardziej atrakcyjne od ofert innych podmiotów krajowych i zagranicznych. W strategiach banków obok...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 3,06 zł 3,40 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 2,55 zł

    Więcej

    • PDF
  • Sukces w marketingu z ChatGPT:Sekrety tworzenia skutecznych kampanii reklamowych – ebooki
    CENA NEXTO
    Czy chcesz podnieść swoje umiejętności marketingowe na wyższy poziom? Odkryj, jak wykorzystać moc sztucznej inteligencji, aby tworzyć kampanie reklamowe, które naprawdę przynoszą rezultaty. Niniejszy ebook, to klucz do zrozumienia i wdrożenia nowoczesnych technik marketingowych z wykorzystaniem ChatGPT. Dowiesz się, jak: generować spersonalizowane treści, które przyciągają i angażują klientów, Automatyzować...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 44,99 zł 49,99 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,49 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
    • MOBI
  • CENA NEXTO
    Książka stanowi całościowe opracowanie zagadnień z zakresu marketingowego zarządzania na rynku farmaceutycznym. Autorzy kompleksowo omówili w niej cechy rynku farmaceutycznego, czynniki kształtujące jego otoczenie, a także stosowane na nim instrumenty i strategie marketingowe, szczególną uwagę zwracając na takie tematy jak: zasady i etapy tworzenia strategii marketingowych oraz charakterystyka różnych...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 53,02 zł 58,91 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,18 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
Liczba pozycji: 128