marketingowe

Liczba pozycji: 135
  • Strategie marketingowe – ebook
    CENA NEXTO

    Strategie marketingowe – ebook

    Problematyka strategii marketingowych i ich wyboru oraz kształtowania obejmuje obszerny zakres zjawisk i procesów decyzyjnych. Wynika to zarówno z natury marketingu, jak i z mechanizmów pozyskiwania informacji oraz podejmowania decyzji w warunkach istnienia wielu możliwości wyboru, które stwarzają rynek i jego przeobrażenia. W niniejszym podręczniku autorzy koncentrują uwagę na najważniejszych nurtach...

    Data dostępności:

    Cena: 40,41 zł 44,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,90 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Zarządzanie marketingowe – ebook

    Grażyna Rosa  

    Publikacja jest zbiorem najważniejszych i najbardziej aktualnych zagadnień z zakresu zarządzania marketingowego. Zawiera nowe spojrzenie na problematykę, zarówno od strony zarządzania, jak i marketingu. Książka składa się z czterech części. Podstawy zarządzania marketingowego , w której omówiono miejsce marketingu w naukach o zarządzaniu oraz koncepcję zarządzania marketingowego. Marketing w przedsiębiorstwie...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 44,10 zł 49,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,10 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Badania marketingowe. Rozdział 5: Badania marketingowe przez internet – ebook

    ROZDZIAŁ 5 Z PUBLIKACJI PT "BADANIA MARKETINGOWE" REDAKCJA NAUKOWA KRYSTYNA MAZUREK ŁOPACIAŃSKA. Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej „Badania marketingowe. Teoria i praktyka”. W nowej publikacji przedstawiony jest cały proces badawczy oraz metody i techniki badań marketingowych dostosowanych...

    Data dostępności:

    Cena: 8,28 zł 9,20 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 9,20 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Badania marketingowe. Rozdział 9: Badania produktu – ebook

    ROZDZIAŁ 9 Z PUBLIKACJI PT "BADANIA MARKETINGOWE" REDAKCJA NAUKOWA KRYSTYNA MAZUREK ŁOPACIAŃSKA. Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej „Badania marketingowe. Teoria i praktyka”. W nowej publikacji przedstawiony jest cały proces badawczy oraz metody i techniki badań marketingowych dostosowanych...

    Data dostępności:

    Cena: 8,28 zł 9,20 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 9,20 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Badania marketingowe. Rozdział 4: Gromadzenie danych pierwotnych – ebook

    ROZDZIAŁ 4 Z PUBLIKACJI PT "BADANIA MARKETINGOWE" REDAKCJA NAUKOWA KRYSTYNA MAZUREK ŁOPACIAŃSKA. Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej „Badania marketingowe. Teoria i praktyka”. W nowej publikacji przedstawiony jest cały proces badawczy oraz metody i techniki badań marketingowych dostosowanych...

    Data dostępności:

    Cena: 8,28 zł 9,20 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 9,20 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Badania marketingowe. Rozdział 11: Badania systemu dystrybucji – ebook

    ROZDZIAŁ 11 Z PUBLIKACJI PT "BADANIA MARKETINGOWE" REDAKCJA NAUKOWA KRYSTYNA MAZUREK ŁOPACIAŃSKA. Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej „Badania marketingowe. Teoria i praktyka”. W nowej publikacji przedstawiony jest cały proces badawczy oraz metody i techniki badań marketingowych dostosowanych...

    Data dostępności:

    Cena: 8,28 zł 9,20 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 9,20 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Badania marketingowe. Rozdział 10: Metody badania cen – ebook

    ROZDZIAŁ 10 Z PUBLIKACJI PT "BADANIA MARKETINGOWE" REDAKCJA NAUKOWA KRYSTYNA MAZUREK ŁOPACIAŃSKA. Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej „Badania marketingowe. Teoria i praktyka”. W nowej publikacji przedstawiony jest cały proces badawczy oraz metody i techniki badań marketingowych dostosowanych...

    Data dostępności:

    Cena: 8,28 zł 9,20 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 9,20 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • Badania marketingowe w zarządzaniu organizacją – ebook
    CENA NEXTO

    Badania marketingowe w zarządzaniu organizacją – ebook

    Wojciech Popławski   Eulalia Skawińska  

    Podręcznik obejmuje wiedzę z zakresu badań marketingowych. Autorzy przedstawili: istotę i znaczenie badań marketingowych; przygotowanie badania marketingowego; gromadzenie danych pomiarowych i budowę instrumentu pomiarowego; realizację badania marketingowego i prezentację jego wyników; stosowanie statystyki w badaniach marketingowych; wykorzystanie internetowych badań marketingowych w zarządzaniu organizacją;...

    Data dostępności:

    Cena: 52,56 zł 58,40 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 58,40 zł

    Więcej

    • PDF
  • Badania marketingowe. Pojęcia, metody, narzędzia – ebook
    CENA NEXTO

    Badania marketingowe. Pojęcia, metody, narzędzia – ebook

    Ewa Więcek-Janka  

    Każde przedsiębiorstwo funkcjonujące zgodnie z regułami wolnego rynku dąży do zdobycia przewagi konkurencyjnej, kreowania wizerunku własnej marki i oczywiście do zysku. Opra-cowanie strategii zapewniającej osiąganie takich celów nie byłoby możliwe, gdyby nie infor-macja, którą z jednej strony przedsiębiorstwo dzieli się z rynkiem (promocja) i którą z drugiej strony stara się zdobyć, gromadzi i analizuje....

    Data dostępności:

    Cena: 81,90 zł 91,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 91,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Marketingowe strategie internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw. Podejście holistyczne – ebook

    Grzegorz Karasiewicz  

    W książce przedstawiono kompleksowy model marketingowej strategii internacjonalizacji przedsiębiorstw w wymiarze teoretycznym i praktycznym. Autor wskazał, jakie decyzje marketingowe przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych prowadzą do pozytywnych efektów finansowych. Uwzględnił przy tym, opierając się na oryginalnych badaniach empirycznych, specyfikę polskich przedsiębiorstw prowadzących działalność...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 53,02 zł 58,91 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 53,02 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Marketingowe zarządzanie apteką – ebook

    Tomasz Barałkiewicz   Małgorzata Michalik   Henryk Mruk  

    Ostatnie zmiany w prawie farmaceutycznym postawiły apteki przed nowymi wyzwaniami. Stałe ceny i marże leków refundowanych oraz zakaz reklamy aptek wymagają zmiany strategii marketingowego zarządzania tymi placówkami. W niniejszej publikacji przedstawiono szeroki zestaw instrumentów marketingowych możliwych do stosowania w aptekach. Pozwalają one zapewnić satysfakcję pacjentów oraz umożliwić aptece...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 53,02 zł 58,91 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 53,02 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
  • Internacjonalizacja przedsiębiorstw na rynku Unii Europejskiej - ujęcie marketingowe – ebook
    CENA NEXTO

    Internacjonalizacja przedsiębiorstw na rynku Unii Europejskiej - ujęcie marketingowe – ebook

    Marcin Komor  

    W książce podjęto problematykę internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw na rynku Unii Europejskiej. Istotne wydają się zwłaszcza rozważania nad działaniami marketingowymi dotyczącymi umiędzynarodowienia polskich przedsiębiorstw. W pracy zastosowano zarówno metody jakościowe, jak i ilościowe. Opierając się na wynikach oryginalnych badań empirycznych zidentyfikowano i scharakteryzowano czynniki,...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 89,10 zł 99,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 89,10 zł

    Więcej

    • PDF
  • Społeczna odpowiedzialność i zarządzanie marketingowe jako instrumenty rozwoju bezpieczeństwa kraju – ebook
    CENA NEXTO

    Społeczna odpowiedzialność i zarządzanie marketingowe jako instrumenty rozwoju bezpieczeństwa kraju – ebook

    Marian Mroziewski  

    Społeczna odpowiedzialność i zarządzanie marketingowe jako instrumenty rozwoju bezpieczeństwa kraju Normatywna koncepcja Zarządzanie marketingowe w Policji Partnerska community policing

    Data dostępności:

    Cena: 63,00 zł 70,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 70,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Badania marketingowe. Rozdział 6: Analiza sytuacji marketingowej przedsiębiorstwa – ebook

    ROZDZIAŁ 6 Z PUBLIKACJI PT "BADANIA MARKETINGOWE" REDAKCJA NAUKOWA KRYSTYNA MAZUREK ŁOPACIAŃSKA. Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej „Badania marketingowe. Teoria i praktyka”. W nowej publikacji przedstawiony jest cały proces badawczy oraz metody i techniki badań marketingowych dostosowanych...

    Data dostępności:

    Cena: 8,28 zł 9,20 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 9,20 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Badania marketingowe. Rozdział 3: Gromadzenie marketingowych danych wtórnych w procesie badań rynkowych – ebook

    ROZDZIAŁ 3 Z PUBLIKACJI PT "BADANIA MARKETINGOWE" REDAKCJA NAUKOWA KRYSTYNA MAZUREK ŁOPACIAŃSKA. Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej „Badania marketingowe. Teoria i praktyka”. W nowej publikacji przedstawiony jest cały proces badawczy oraz metody i techniki badań marketingowych dostosowanych...

    Data dostępności:

    Cena: 8,28 zł 9,20 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 9,20 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Badania marketingowe. Rozdział 7: Określenie pozycji rynkowej przedsiębiorstwa i kierunków jego rozwoju – ebook

    ROZDZIAŁ 7 Z PUBLIKACJI PT "BADANIA MARKETINGOWE" REDAKCJA NAUKOWA KRYSTYNA MAZUREK ŁOPACIAŃSKA. Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej „Badania marketingowe. Teoria i praktyka”. W nowej publikacji przedstawiony jest cały proces badawczy oraz metody i techniki badań marketingowych dostosowanych...

    Data dostępności:

    Cena: 8,28 zł 9,20 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 9,20 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Badania marketingowe. Rozdział 2: System informacji rynkowej i organizacja badań – ebook

    ROZDZIAŁ 2 Z PUBLIKACJI PT "BADANIA MARKETINGOWE" REDAKCJA NAUKOWA KRYSTYNA MAZUREK ŁOPACIAŃSKA. Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej „Badania marketingowe. Teoria i praktyka”. W nowej publikacji przedstawiony jest cały proces badawczy oraz metody i techniki badań marketingowych dostosowanych...

    Data dostępności:

    Cena: 8,28 zł 9,20 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 9,20 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Badania marketingowe. Rozdział 8: Segmentacja rynku w procesie definiowania rynków docelowych – ebook

    ROZDZIAŁ 8 Z PUBLIKACJI PT "BADANIA MARKETINGOWE" REDAKCJA NAUKOWA KRYSTYNA MAZUREK ŁOPACIAŃSKA. Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej „Badania marketingowe. Teoria i praktyka”. W nowej publikacji przedstawiony jest cały proces badawczy oraz metody i techniki badań marketingowych dostosowanych...

    Data dostępności:

    Cena: 8,28 zł 9,20 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 9,20 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Badania marketingowe. Rozdział 12: Badanie satysfakcji i lojalności klientów – ebook

    ROZDZIAŁ 12 Z PUBLIKACJI PT "BADANIA MARKETINGOWE" REDAKCJA NAUKOWA KRYSTYNA MAZUREK ŁOPACIAŃSKA. Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej „Badania marketingowe. Teoria i praktyka”. W nowej publikacji przedstawiony jest cały proces badawczy oraz metody i techniki badań marketingowych dostosowanych...

    Data dostępności:

    Cena: 8,28 zł 9,20 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 9,20 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Badania marketingowe. Rozdział 13: Badanie satysfakcji i lojalności klientów – ebook

    ROZDZIAŁ 13 Z PUBLIKACJI PT "BADANIA MARKETINGOWE" REDAKCJA NAUKOWA KRYSTYNA MAZUREK ŁOPACIAŃSKA. Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej „Badania marketingowe. Teoria i praktyka”. W nowej publikacji przedstawiony jest cały proces badawczy oraz metody i techniki badań marketingowych dostosowanych...

    Data dostępności:

    Cena: 8,28 zł 9,20 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 9,20 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
Liczba pozycji: 135