marketingowe

Liczba pozycji: 2
  • Marketing kwantowy. Marketing przyszłości dla konsumentów jutra – audiobook

    Odtwórz fragment:

    CENA NEXTO
    DLA KAŻDEGO, KTO CHCE OSIĄGNĄĆ SUKCES W BIZNESIE Dyrektor jednej z najbardziej uznanych firm na świecie przedstawia przełomowe strategie, dzięki którym marketing już nigdy nie będzie taki sam. Raja Rajamannar to dyrektor marketingu i komunikacji w Mastercard, uznany przez magazyn „Forbes” za jednego z najbardziej wpływowych liderów w tej dziedzinie. W książce „Marketing kwantowy” opisuje cztery...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 53,99 zł 59,99 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 0,00 zł

    Więcej

    • MP3
  • VHS. Przewińmy to jeszcze raz – audiobook

    Odtwórz fragment:

    CENA NEXTO
    W czasach, gdy streaming był jak science fiction, a rewind robiło się palcem… …światem rządziły kasety VHS, wypożyczalnie były miejscami kultu, a filmy z Van Damme’em, Stallone’em i Schwarzeneggerem miały większy wpływ na dzieciaki niż lekcje WF-u. PigOut i Przemek Corso zabierają cię w nostalgiczną, przewijaną ręcznie podróż do czasów, kiedy kaseta była walutą, Van Damme bogiem, a blokada rodzicielska...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 44,99 zł 49,99 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,49 zł

    Więcej

    • MP3