marketingowe

Liczba pozycji: 3
  • CENA NEXTO
    Głównym problemem niniejszej książki jest wskazanie, że komunikacja wizualna stanowi element komunikacji marketingowej i określanie zasad komunikacji wizualnej odnosi się do budowania miksu promocyjnego komunikacji marketingowej. Chodzi o wskazanie istotności narzędzi wizualizacji w komunikacji marketingowej, co autorzy zamierzają przedstawić w postaci algorytmu postępowania.

    Data dostępności:

    Cena: 20,70 zł 23,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 17,25 zł

    Więcej

    • PDF
  • Język uwikłany w ponowoczesność – ebook
    CENA NEXTO
    Analizy, wnioski i interpretacje wieloznakowych komunikatów reklamowych (werbalnych i graficznych) dotyczących różnych sfer aktywności ludzkiej (m.in. aktywność kulinarna, szeroko rozumiana aktywność komercyjna i konsumpcyjna, aktywność estetyczna skoncentrowana na doskonaleniu wizerunku ponowoczesnego człowieka, a także na upiększaniu i udoskonalaniu najbliższego otoczenia) to materiał składający...

    Data dostępności:

    Cena: 35,91 zł 39,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,92 zł

    Więcej

    • PDF
  • Social Media strategicznie wprowadzenie – ebook
    CENA NEXTO
    Na temat strategii działalności w mediach społecznościowych napisano wiele, zarówno w publikacjach naukowych, jak i branżowych. Czy jednak można mówić o „strategii social media”? Czy może raczej strategia jest tylko jedna – na poziomie organizacji, a wszystko inne (w tym działania operacyjne związane z mediami społecznościowymi) powinno być jej podporządkowane? Opracowywane przez praktyków i teoretyków...

    Data dostępności:

    Cena: 42,48 zł 47,20 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,40 zł

    Więcej

    • PDF