marketingowej
Filtruj po kategorii
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie
Liczba pozycji: 3
- Czy przyjaźń damsko-męska istnieje? Ola i Leon mają wiele wspólnego: oboje są specjalistami w tej samej agencji marketingowej, oboje lubią się zabawić, oboje są wielbicielami jednonocnych przygód. Nic dziwnego, że łączy ich prawdziwa przyjaźń. Sprawy jednak zaczynają się komplikować, gdy odkrywają, że jest między nimi również silne pożądanie. Problem w tym, że ani ona, ani on nie są stworzeni do...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Czy skrupulatnie ułożona strategia pozwoli mu zdobyć jej serce? Maisie Evans w końcu odnajduje stabilizację po ucieczce od przemocowego męża. Jej kariera w renomowanej firmie marketingowej kwitnie, życie osobiste pozostaje jednak skomplikowane – aż do momentu, gdy na jej drodze staje Connor Grace. Charyzmatyczny prezes, młodszy od niej, nie tylko walczy z wpływem, jaki ma na niego ojciec, ale również...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Rozszerzone wydanie powieści, którą pokochały miliony czytelników na całym świecie! Alex Claremont-Diaz jest tą osobą, która jako jedyna w całych Stanach Zjednoczonych ma status równy księciu. Wraz ze swoją nieustraszoną siostrą June i genialną Norą, wnuczką wiceprezydenta USA, tworzą Trio z Białego Domu, jeden z kluczowych elementów strategii polityczno-marketingowej obecnej głowy państwa, Ellen...
Data dostępności:
Data publikacji:
Filtruj wyniki wyszukiwania
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie