marketingowej

Liczba pozycji: 52
  • CENA NEXTO
    Wykorzystaj potencjał swojej firmy i twórz lepszą przyszłość! Czy Ty i Twoi pracownicy możecie stać się superbohaterami? Tak! Dzięki strategii CSR (Corporate Social Responsibility) to możliwe! W książce „Dobroczynność jako element nowoczesnej strategii marketingowej” znajdziesz innowacyjne sposoby na to, by współpraca z organizacjami pozarządowymi przyniosła Twojej firmie wymierne...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 25,19 zł 27,99 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,99 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO
    To nie jest kolejny poradnik! Marketingowe doświadczenie Sebastiana Hejnowskiego wraz z kunsztem literackim Mirosława Bujko dały niezwykłą opowieść o sile słowa i metodach jego użycia. Autorzy nie zapomnieli też o praktycznych przykładach. Obydwaj mają całkowicie odmienne doświadczenia językowe. Sebastian to komunikator marketingowy. Posługuje się językiem typowym dla komunikacji PR. Jego instrumentalne,...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 38,61 zł 42,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,89 zł

    Więcej

    Ocena: 5 (1 oceniający) Opinie o produkcie
    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO
    Książka dla praktyków, a zarazem nowoczesny podręcznik akademicki dla tych, którzy zamierzają być skuteczni w biznesie. Jest doskonałym poradnikiem dla pracowników firm, które promują własne wyroby lub działalność na targach. Może być także z powodzeniem potraktowana jako pomoc dla organizatorów różnego rodzaju wydarzeń promocyjnych, eventów i akcji reklamowych. Najefektywniejszą formą kontaktu w...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 96,04 zł 106,71 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 80,03 zł

    Więcej

    • EPUB
  • CENA NEXTO
    Publikacja dotyczy aktualnego nurtu rozważań nad problematyką komunikacji w przestrzeni hipermedialnej. Łączy w sobie wszechstronne studia teoretyczne i wyniki badań naukowych, stanowiące zasadniczą część książki. To rzetelne i merytoryczne opracowanie, w którym ciekawie i syntetycznie zaprezentowano blog jako atrakcyjny instrument interakcji z odbiorcą w wymiarze społecznym i komercyjnym. Autorzy...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 24,21 zł 26,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,17 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
    • MOBI
  • CENA NEXTO
    Nikogo, kto prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą, lub zatrudnia do pomocy jedną osobę, nie stać na takie zbytki. Dlatego w tej książce czytelnik znajdzie przede wszystkim takie rady i inspiracje, które sam w najbliższych dniach może zrealizować. Niektóre z nich mogą przynieść niemal natychmiastowe efekty, inne wymagają ciężkiej i konsekwentnej pracy przez długie miesiące, ale zapewne i przez...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 27,66 zł 30,73 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,05 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO
    „Blogosfera to kosmiczna atmosfera” jest to książka, która bierze pod lupę blogowanie z czterech perspektyw: 1. Psychologicznej. 2. Technicznej. 3. Prawnej. 4. Marketingowej. Celem tej publikacji jest w interesujący sposób przedstawić niezbędną wiedzę o blogowaniu dla przyszłego działacza internetowego.

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 36,34 zł 40,38 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,29 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • Audyt marketingowy. Wydanie II – ebook
    CENA NEXTO
    Zarówno w teorii, jak i w praktyce funkcjonuje przekonanie, iż marketing jest tą dziedziną działalności, której efekty najtrudniej jest zmierzyć, a co za tym idzie, niezwykle trudno udowodnić jest zyskowność działań podejmowanych w tym zakresie. Podejście to w wielu przypadkach znajduje uzasadnienie. Marketing to filozofia działania, to orientacja przedsiębiorstwa ukierunkowana nie tylko na zysk, ale...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 45,90 zł 51,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,25 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    Ta książka to esencja marketingu i zbiór praktycznych wskazówek dla Wirtualnej Asystentki. Publikacja wyciąga z opasłych naukowych tomisk tylko te elementy, które są potrzebne przy Wirtualnej Asyście. Poradnik zawiera podstawy marketingu z licznymi przykładami. Rozbija budowę strategii marketingowej na etapy zrozumiałe dla zupełnie początkującej osoby. Dzięki niemu opracujesz swoją Unikalną Propozycję...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 81,78 zł 90,87 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 68,15 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO
      Książka jest poradnikiem marketingu hotelowego. Jak prowadzić administrację hoteli i innych obiektów noclegowych? Biur podróży, agencji turystycznych oraz innych podmiotów turystycznych w zakresie budowania strategii marketingowej? Jakie są tajemnice prowadzenia profilu i kampanii w social media, e-mail marketingu, kampanii Adwords, PR, copywritingu? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdują się...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 12,77 zł 14,19 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 10,64 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO
    Wbrew skojarzeniem, jakie mogą nasuwać się, myśląc o 2030 roku, świat nie będzie oparty na programowaniu wszystkich i wszystkiego. Nie pojawią się rozwiązania, które za jednym kliknięciem zdobędą dla nas Klientów. Przeciwnie dobór odpowiednich narzędzi będzie wymagał od nas, marketerów dużo większego zaangażowania. Personalizacja to jeden z najważniejszych trendów w komunikacji marketingowej najbliższych...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 26,89 zł 29,88 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,41 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO
    Publikacja jest zbiorem najważniejszych i najbardziej aktualnych zagadnień z zakresu zarządzania marketingowego. Zawiera nowe spojrzenie na problematykę, zarówno od strony zarządzania, jak i marketingu. Książka składa się z czterech części. Podstawy zarządzania marketingowego , w której omówiono miejsce marketingu w naukach o zarządzaniu oraz koncepcję zarządzania marketingowego. Marketing w przedsiębiorstwie...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 44,10 zł 49,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,75 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    JEŚLI KTOŚ TRAKTUJE CIĘ JAK ZABAWKĘ, BĄDŹ DLA NIEGO ANNABELLE. Premiera mojej książki. Zawsze wiedziałam, jak będzie wyglądać. Nie przewidziałam tylko, że… nigdy na nią nie dotrę. W dniu szumnie zapowiadanej premiery bez śladu ginie znana pisarka. Czy tajemnicze zniknięcie to część starannie zaplanowanej kampanii marketingowej, czy kobiecie grozi prawdziwe niebezpieczeństwo? W cieniu tej...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 32,31 zł 35,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,92 zł

    Więcej

    • EPUB
  • CENA NEXTO
    Przepis na szczęście w grudniu: śnieg, bałwan, choinka, prezenty… A może garść pierników i szczypta miłości? Hania, młoda i ambitna redaktorka w modowym piśmie „Pearl” skupia się na rozwoju kariery. Miłość? Partner? Małżeństwo? To zdecydowanie nie dla niej. Zwłaszcza że ostatni związek przypłaciła morzem wylanych łez.Ale wszystko do czasu. Szalony pomysł, by zamienić się obowiązkami...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 17,95 zł 35,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 17,95 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO
    Czy przyjaźń damsko-męska istnieje? Ola i Leon mają wiele wspólnego: oboje są specjalistami w tej samej agencji marketingowej, oboje lubią się zabawić, oboje są wielbicielami jednonocnych przygód. Nic dziwnego, że łączy ich prawdziwa przyjaźń. Sprawy jednak zaczynają się komplikować, gdy odkrywają, że jest między nimi również silne pożądanie. Problem w tym, że ani ona, ani on nie są stworzeni do...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 33,21 zł 36,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,67 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO
    Techniki promocji sprzedaży to książka, która otworzy oczy wielu marketerom, przewróci do góry nogami ich spojrzenie na promocje. Maciej Tesławski, bazując na swoim wieloletnim doświadczeniu w zakresie komunikacji marketingowej, stworzył zbiór kilkunastu technik promocji sprzedaży. Tą unikalną wiedzą dzieli się z Czytelnikami. O wielu z nich może słyszałeś, ale czy je stosujesz? Jeśli tak, to czy skutecznie? ...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 33,04 zł 36,71 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,53 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO
    Książka stanowi całościowe opracowanie zagadnień z zakresu marketingowego zarządzania na rynku farmaceutycznym. Autorzy kompleksowo omówili w niej cechy rynku farmaceutycznego, czynniki kształtujące jego otoczenie, a także stosowane na nim instrumenty i strategie marketingowe, szczególną uwagę zwracając na takie tematy jak: zasady i etapy tworzenia strategii marketingowych oraz charakterystyka różnych...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 53,02 zł 58,91 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,18 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
  • CENA NEXTO
    .. Publikacja zawiera kompleksowe omówienie wszystkich podstawowych zagadnien dotyczacych marketingu placówek sluzby zdrowia, zasad budowania ich przewagi konkurencyjnej i umacniania pozycji na rynku. Ksiazka pomaga: zrozumiec, na czym polega plan marketingowy, poznac role i funkcjonowanie systemu informacji w dzialalnosci placówek opieki zdrowotnej, zdobyc umiejetnosc zastosowania metody SWOT do wyboru...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 37,65 zł 41,83 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,37 zł

    Więcej

    • PDF
  • Public relations a demokracja – ebook
    CENA NEXTO
    Autorka krytycznie śledzi rozwój public relations i związane z nim konsekwencje marketyzacji procesów społecznego komunikowania. Omawia rozwój metod, strategii i celów PR, które przemieniają sferę publiczną w spektakl pozorów i wypierają z niej merytoryczną debatę. Pokazuje, jak PR rozwijało się w atmosferze rosnącej roli socjotechnicznych badań nad zachowaniami społecznymi oraz w symbiozie z rynkowymi...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 15,03 zł 16,70 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 12,52 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    Książka „Marketing w turystyce" zawiera opis działań służących obsłudze turystów w sposób dający im maksimum pozytywnych doznań i przeżyć tury­stycznych. Obok części ogólnej, omawiającej naturę marketingu i zarządzania zgodnego z jego duchem, książka zawiera dwie części przedstawiające fazy aktyw­ności marketingowej. Autor potwierdza fakt, że najbardziej efektywnym środkiem zjednującym klientów...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 39,60 zł 44,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • BestsellerCENA NEXTO
    Podręcznik marketingu przeznaczony dla studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych w ramach przedmiotu „Podstawy marketingu”, „Marketing”, „Zarządzanie marketingowe” oraz innych przedmiotów specjalnościowych, uczestników studiów po-dyplomowych w zakresie zarządzania, praktyków gospodarczych samodzielnie poznających problematykę marketingu oraz dydaktyków szkół...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 80,91 zł 89,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 67,43 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
Liczba pozycji: 52