marketingowych

Liczba pozycji: 3
  • Międzynarodowy dyskurs filologiczny – ebook
    CENA NEXTO
    Przedkładana monografia zawiera 28 tekstów, poruszających problematykę z czterech obszarów tematycznych dyskursu: w leksykologii, w przekładzie, w literaturze oraz w kulturze. W kręgach wskazanych obszarów badawczych autorzy poruszają wiele kwestii o charakterze bardziej szczegółowym. Podział na wskazane bloki tematyczne ma charakter umowny, jako że wiele tekstów jest poświęconych zagadnieniom z pogranicza...

    Data dostępności:

    Cena: 37,80 zł 42,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,50 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    Tom składa się z 18 artykułów poświęconych różnym rozumieniom wartości w retoryce, wartości retorycznych oraz wartości widzianych z perspektywy retoryki: - w przemówieniach głów państw (amerykańskich i polskich), - w gatunkach celebracyjnych (laudacje, konkursy), - w przemówieniach motywacyjnych (TEDx), - w gatunkach prasowych (m.in. felieton, artykuł publicystyczny, artykuł popularnonaukowy), - w...

    Data dostępności:

    Cena: 15,03 zł 16,70 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 12,52 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
    • MOBI
  • Kolor w kulturze – ebook
    CENA NEXTO
    Kolorem ludzie posługują się intencjonalnie we wszystkich kulturach, a jednocześnie używają go w sposób bardzo zróżnicowany – zarówno w zakresie „palety” barw, jak i przypisywanych jej znaczeń oraz celów jej zastosowania. Kolor może więc znaleźć się w centrum debaty dotyczącej uniwersalizmu i różnorodności kulturowej. Dzięki niemu możemy odkrywać różnice istniejące między kulturami (np. kolor żałoby:...

    Data dostępności:

    Cena: 39,60 zł 44,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,00 zł

    Więcej

    • PDF