Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

marketingowych

Liczba pozycji: 104
  • GRYWALIZACJA. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych – audiobook

    Odtwórz fragment:

    TANIEJ 7 %

    GRYWALIZACJA. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych – audiobook

    Paweł Tkaczyk  

    Przenieś swoje działania marketingowe na wyższy poziom (gry)! Wyobraź sobie, że jedziesz samochodem. Wyobraź sobie, że Twoim zadaniem jest przejechanie z punktu A do punktu B i zużycie przy tym jak najmniejszej ilości paliwa. Wyobraź sobie, że do osiągnięcia tego celu motywuje Cię… Twój własny samochód. Myślisz, że takie rzeczy to tylko w grach komputerowych? I tak, i nie - zasady rodem z...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 27,81 zł 29,90 zł

    Więcej

    • MP3
  • TANIEJ 7 %

    Kreowanie i realizacja strategii marketingowych przedsiębiorstwa. Studia przypadków – ebook

    Wojciech Grzegorczyk  

    Studium przypadku ( case study ) to jedna z metod badań jakościowych, bardzo pomocna przy rozwiązywaniu problemów z zakresu zarządzania. To szczegółowy opis zazwyczaj rzeczywistego zjawiska gospodarczego, w celu sformułowania wniosków dotyczących jego przyczyn i rezultatów. Stosuje się ją jako metodę edukacji menedżerskiej, szczególnie w odniesieniu do nauczania marketingu, ponieważ pozwala skonfrontować...

    Data dostępności:

    Cena: 16,23 zł 17,45 zł

    Więcej

    • PDF
  • TANIEJ 7 %

    Marketing na rynkach międzynarodowych. Badania, decyzje, organizacja – ebook

    Wojciech Grzegorczyk  

      Prezentowana publikacja przybliża zagadnienie marketingu na rynkach międzynarodowych. Przedstawiono w niej kwestie dotyczące badań marketingowych na takim rynku, ich rodzaje, etapy i metody. Zaprezentowano sposoby oceny i wyboru rynków zagranicznych, stosowane na nich formy działania oraz uwarunkowania, etapy i rodzaje strategii marketingowych przedsiębiorstw działających na tych rynkach. Ponadto...

    Data dostępności:

    Cena: 23,20 zł 24,95 zł

    Więcej

    • PDF
  • TANIEJ 7 %

    Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym – ebook

    Małgorzata Michalik   Bogna Pilarczyk   Henryk Mruk  

    Książka stanowi całościowe opracowanie zagadnień z zakresu marketingowego zarządzania na rynku farmaceutycznym. Autorzy kompleksowo omówili w niej cechy rynku farmaceutycznego, czynniki kształtujące jego otoczenie, a także stosowane na nim instrumenty i strategie marketingowe, szczególną uwagę zwracając na takie tematy jak: zasady i etapy tworzenia strategii marketingowych oraz charakterystyka różnych...

    Data dostępności:

    Cena: 54,79 zł 58,91 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
  • TANIEJ 7 %

    Badania marketingowe. Rozdział 1 – ebook

    Krystyna Mazurek-Łopacińska  

    ROZDZIAŁ 1 Z PUBLIKACJI PT "BADANIA MARKETINGOWE" REDAKCJA NAUKOWA KRYSTYNA MAZUREK ŁOPACIAŃSKA. Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej „Badania marketingowe. Teoria i praktyka”. W nowej publikacji przedstawiony jest cały proces badawczy oraz metody i techniki badań marketingowych...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 8,56 zł 9,20 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • Badania marketingowe. Rozdział 10 – ebook
    TANIEJ 7 %

    Badania marketingowe. Rozdział 10 – ebook

    Krystyna Mazurek-Łopacińska  

    ROZDZIAŁ 10 Z PUBLIKACJI PT "BADANIA MARKETINGOWE" REDAKCJA NAUKOWA KRYSTYNA MAZUREK ŁOPACIAŃSKA. Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej „Badania marketingowe. Teoria i praktyka”. W nowej publikacji przedstawiony jest cały proces badawczy oraz metody i techniki badań marketingowych...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 8,56 zł 9,20 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • Badania marketingowe. Rozdział 11 – ebook
    TANIEJ 7 %

    Badania marketingowe. Rozdział 11 – ebook

    Krystyna Mazurek-Łopacińska  

    ROZDZIAŁ 11 Z PUBLIKACJI PT "BADANIA MARKETINGOWE" REDAKCJA NAUKOWA KRYSTYNA MAZUREK ŁOPACIAŃSKA. Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej „Badania marketingowe. Teoria i praktyka”. W nowej publikacji przedstawiony jest cały proces badawczy oraz metody i techniki badań marketingowych...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 8,56 zł 9,20 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • Badania marketingowe. Rozdział 12 – ebook
    TANIEJ 7 %

    Badania marketingowe. Rozdział 12 – ebook

    Krystyna Mazurek-Łopacińska  

    ROZDZIAŁ 12 Z PUBLIKACJI PT "BADANIA MARKETINGOWE" REDAKCJA NAUKOWA KRYSTYNA MAZUREK ŁOPACIAŃSKA. Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej „Badania marketingowe. Teoria i praktyka”. W nowej publikacji przedstawiony jest cały proces badawczy oraz metody i techniki badań marketingowych...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 8,56 zł 9,20 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • Badania marketingowe. Rozdział 13 – ebook
    TANIEJ 7 %

    Badania marketingowe. Rozdział 13 – ebook

    Krystyna Mazurek-Łopacińska  

    ROZDZIAŁ 13 Z PUBLIKACJI PT "BADANIA MARKETINGOWE" REDAKCJA NAUKOWA KRYSTYNA MAZUREK ŁOPACIAŃSKA. Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej „Badania marketingowe. Teoria i praktyka”. W nowej publikacji przedstawiony jest cały proces badawczy oraz metody i techniki badań marketingowych...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 8,56 zł 9,20 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • Badania marketingowe. Rozdział 2 – ebook
    TANIEJ 7 %

    Badania marketingowe. Rozdział 2 – ebook

    Krystyna Mazurek-Łopacińska  

    ROZDZIAŁ 2 Z PUBLIKACJI PT "BADANIA MARKETINGOWE" REDAKCJA NAUKOWA KRYSTYNA MAZUREK ŁOPACIAŃSKA. Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej „Badania marketingowe. Teoria i praktyka”. W nowej publikacji przedstawiony jest cały proces badawczy oraz metody i techniki badań marketingowych...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 8,56 zł 9,20 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
Liczba pozycji: 104

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA