Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

marketingowych

Liczba pozycji: 86
  • GRYWALIZACJA. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych – audiobook

    Odtwórz fragment:

    PROMOCJA

    GRYWALIZACJA. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych – audiobook

    Paweł Tkaczyk  

    Przenieś swoje działania marketingowe na wyższy poziom (gry)! Wyobraź sobie, że jedziesz samochodem. Wyobraź sobie, że Twoim zadaniem jest przejechanie z punktu A do punktu B i zużycie przy tym jak najmniejszej ilości paliwa. Wyobraź sobie, że do osiągnięcia tego celu motywuje Cię… Twój własny samochód. Myślisz, że takie rzeczy to tylko w grach komputerowych? I tak, i nie - zasady rodem z...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 17,94 zł 29,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 17,94 zł

    Więcej

    • MP3
  • CENA NEXTO

    Controlling działań marketingowych. Pojęcie, narzędzia, etapy – ebook

    Wojciech Grzegorczyk  

    Prawidłowo przygotowana i realizowana strategia marketingowa powinna zapewniać przedsiębiorstwu obronę przed konkurencją oraz mocną pozycję na rynku. Podczas i po zakończeniu jej wdrażania konieczne jest zebranie informacji o sytuacji rynkowej i podejmowanych działaniach z zakresu marketing mix w celu kontroli wykonania zamierzeń, porównania ich z założonymi wynikami czy sformułowania ewentualnych...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 22,46 zł 24,95 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,95 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Kreowanie i realizacja strategii marketingowych przedsiębiorstwa. Studia przypadków – ebook

    Wojciech Grzegorczyk  

    Studium przypadku ( case study ) to jedna z metod badań jakościowych, bardzo pomocna przy rozwiązywaniu problemów z zakresu zarządzania. To szczegółowy opis zazwyczaj rzeczywistego zjawiska gospodarczego, w celu sformułowania wniosków dotyczących jego przyczyn i rezultatów. Stosuje się ją jako metodę edukacji menedżerskiej, szczególnie w odniesieniu do nauczania marketingu, ponieważ pozwala skonfrontować...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 15,71 zł 17,45 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 15,71 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Marketing w szkolnictwie – ebook

    Hanna Hall  

    Książka jest pierwszym w Polsce kompleksowym opracowaniem na temat marketingu w szkolnictwie. Publikacja zawiera elementy typowe dla poradnika, ale również definicje, interpretacje i wyjaśnienia marketingowych pojęć, metod i narzędzi, a także teoretyczną analizę omawianych zagadnień. Autorka zamieściła również wyniki unikalnych w Polsce badań na temat marketingu w oświacie. W pracy podano wiele przykładów...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 29,97 zł 33,30 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,97 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Marketing terytorialny. Miasto i region na rynku – ebook

    Andrzej Szromnik  

    W książce w sposób systematyczny przedstawiono problematykę marketingu jednostek przestrzenno-administracyjnych oraz zakres i sposoby wykorzystania koncepcji marketingowych w odniesieniu do strategii rozwoju miast i regionów. Autor kompleksowo omawia specyfikę marketingu jednostki osadniczej i marketingowe podejście w zarządzaniu miastami i regionami, a także główne problemy funkcjonowania współczesnych...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 76,06 zł 84,51 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 76,06 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
  • CENA NEXTO

    Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym – ebook

    Małgorzata Michalik   Bogna Pilarczyk   Henryk Mruk  

    Książka stanowi całościowe opracowanie zagadnień z zakresu marketingowego zarządzania na rynku farmaceutycznym. Autorzy kompleksowo omówili w niej cechy rynku farmaceutycznego, czynniki kształtujące jego otoczenie, a także stosowane na nim instrumenty i strategie marketingowe, szczególną uwagę zwracając na takie tematy jak: zasady i etapy tworzenia strategii marketingowych oraz charakterystyka...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 53,02 zł 58,91 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 53,02 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
  • CENA NEXTO

    Między Słowem a Faktem: Manipulacje Władzy i Mediów – ebook

    Alan Coleger  

    Autor zgłębia naturę kłamstw w różnych sferach życia, od drobnych kłamstewek w codziennej rutynie po złożone manipulacje w relacjach interpersonalnych. Omawia strategie radzenia sobie z kłamstwami oraz etyczne aspekty wykrywania nieprawdy. Zagłębiając się w kłamstwa obecne w mediach i polityce, odsłania kulisy manipulacji i wykorzystania chwytów marketingowych w reklamach. To subtelna analiza ludzkiej...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 10,79 zł 11,99 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 11,99 zł

    Więcej

    • EPUB
  • CENA NEXTO

    Marketing szkoły – ebook

    Jan Fazlagić  

    Książka zawiera analizę najważniejszych zagadnień związanych z marketingiem szkoły, począwszy od opisu rynku oświatowego, a skończywszy na badaniach marketingowych w szkole. Uwzględnia najbardziej aktualne zjawiska ważne z punktu widzenia marketingu szkoły, np. web 2.0, elementy tak modnej ostatnio ekonomii behawioralnej itp. Publikacja skierowana jest do dyrektorów szkół i innych placówek oświatowych,...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 30,65 zł 34,06 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,65 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Marketing. Teoria i przykłady – ebook

    Waniowski   Sobotkiewicz   Daszkiewicz  

    Celem tej książki jest przedstawienie wszystkich podstawowych zagadnień z dziedziny marketingu, a tym samym zainspirowanie do ich stosowania w praktyce. Staraliśmy się odnieść kolejne zagadnienia do otaczającej nas rzeczywistości, często posługując się przykładami przedsiębiorstw polskich bądź zagranicznych. Adresatem książki są wszyscy, którzy pragną nauczyć się lub pogłębić znajomość marketingu....

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 49,50 zł 55,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 49,50 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Marketing - zagadnienia podstawowe – ebook

    Dariusz Sobotkiewicz Paweł Waniowski  

    Od marketingu we współczesnym świecie nie da się uciec. Działania marketingowe należą do najbardziej spektakularnych i najbardziej widocznych poczynań przedsiębiorstw i różnych organizacji. Na co dzień spotykamy liczne reklamy niemal wszystkiego, co moglibyśmy kiedykolwiek zapragnąć. Robiąc zakupy stajemy się ofiarami zabiegów polegających na odpowiednim rozmieszczeniu produktów na półkach sklepowych,...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 35,39 zł 39,32 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,39 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
    • MOBI
Liczba pozycji: 86

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA