Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

marketingowych

Liczba pozycji: 197
  • GRYWALIZACJA. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych – audiobook

    Odtwórz fragment:

    TANIEJ 7 %

    GRYWALIZACJA. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych – audiobook

    Paweł Tkaczyk  

    Przenieś swoje działania marketingowe na wyższy poziom (gry)! Wyobraź sobie, że jedziesz samochodem. Wyobraź sobie, że Twoim zadaniem jest przejechanie z punktu A do punktu B i zużycie przy tym jak najmniejszej ilości paliwa. Wyobraź sobie, że do osiągnięcia tego celu motywuje Cię… Twój własny samochód. Myślisz, że takie rzeczy to tylko w grach komputerowych? I tak, i nie - zasady rodem z...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 27,81 zł 29,90 zł

    Więcej

    • MP3
  • Metody ilościowe w badaniach marketingowych – książka
    TANIEJ 7 %

    Metody ilościowe w badaniach marketingowych – książka

    Małgorzata Roszkiewicz  

    Celem tej książki jest syntetyczne przedstawienie metodologii marketingowych badań ilościowych wraz z technikami statystycznej analizy danych. Główną jej zaletą są liczne przykłady ukazujące zarówno formułowanie typowych zadań badawczych, jak i zastosowanie konkretnych metod analitycznych do ich rozwiązywania.

    Data dostępności:

    Cena: 45,57 zł 49,00 zł

    Więcej

  • Wykorzystywanie instrumentów marketingowych w czasie światowego kryzysu gospodarczego – książka
    TANIEJ 7 %

    Wykorzystywanie instrumentów marketingowych w czasie światowego kryzysu gospodarczego – książka

    Michał Bacior  

    W książce poświęconej złożonej problematyce zarządzania przedsiębiorstwem w czasach światowego kryzysu gospodarczego, Autor podejmuje próbę zdefiniowania źródeł kryzysu gospodarczego oraz jego wpływu na kondycję różnych firm, uczestników procesów rynkowych. Autor rekomenduje model przedsiębiorstwa jako systemu otwartego, funkcjonującego na rynkach nasyconych, w warunkach silnych napięć zewnętrznych...

    Data dostępności:

    Cena: 48,36 zł 52,00 zł

    Więcej

  • Jakościowe metody badań marketingowych – książka
    TANIEJ 7 %

    Jakościowe metody badań marketingowych – książka

    Dominika Maison  

    Badania jakościowe, chociaż od lat pełnią ważną rolę w podejmowaniu decyzji marketingowych, prowadzone i wykorzystywane są dosyć intuicyjnie. Autorka przekonuje, że w świetle dokonań współczesnej psychologii należy zrewidować tradycyjne spojrzenie na konsumenta. Wiedzę tę warto uwzględniać na każdym etapie prowadzonych badań marketingowych, począwszy od konstruowania schematów badań, scenariuszy wywiadów,...

    Data dostępności:

    Cena: 45,57 zł 49,00 zł

    Więcej

  • Opodatkowanie akcji marketingowych – książka
    TANIEJ 7 %

    Opodatkowanie akcji marketingowych – książka

    Katarzyna Feldo   Anna Hornowska   Michał Majczyna   Jacek Matarewicz   Danuta Mochol-Gumowska   Sklepowi  

    Książka ma formę przewodnika kompleksowo przedstawiającego najważniejsze zagadnienia podatkowe, z którymi spotykają się krajowe oraz zagraniczne podmioty prowadzące działalność marketingową na polskim rynku. W publikacji omówiono m.in.: - pojęcia reklam

    Data dostępności:

    Cena: 129,27 zł 139,00 zł

    Więcej

  • TANIEJ 7 %

    Kreowanie i realizacja strategii marketingowych przedsiębiorstwa. Studia przypadków – ebook

    Wojciech Grzegorczyk  

    Studium przypadku ( case study ) to jedna z metod badań jakościowych, bardzo pomocna przy rozwiązywaniu problemów z zakresu zarządzania. To szczegółowy opis zazwyczaj rzeczywistego zjawiska gospodarczego, w celu sformułowania wniosków dotyczących jego przyczyn i rezultatów. Stosuje się ją jako metodę edukacji menedżerskiej, szczególnie w odniesieniu do nauczania marketingu, ponieważ pozwala skonfrontować...

    Data dostępności:

    Cena: 16,23 zł 17,45 zł

    Więcej

    • PDF
  • Zachowania konsumentów Wybrane problemy – książka
    TANIEJ 7 %

    Zachowania konsumentów Wybrane problemy – książka

    Publikacja jest przeznaczona dla osób zajmujących się problematyką zachowań konsumentów i wykorzystaniem wiedzy z tego zakresu w działaniach marketingowych organizacji, a także dla studentów – jako materiał uzupełniający do zajęć dotyczących marketingu, zachowań konsumentów i badań marketingowych. Przedstawiono w niej wybrane problemy dotyczące potrzeb, preferencji, postaw, opinii i zachowań konsumentów...

    Data dostępności:

    Cena: 46,41 zł 49,90 zł

    Więcej

  • TANIEJ 7 %

    Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym – ebook

    Małgorzata Michalik   Bogna Pilarczyk   Henryk Mruk  

    Książka stanowi całościowe opracowanie zagadnień z zakresu marketingowego zarządzania na rynku farmaceutycznym. Autorzy kompleksowo omówili w niej cechy rynku farmaceutycznego, czynniki kształtujące jego otoczenie, a także stosowane na nim instrumenty i strategie marketingowe, szczególną uwagę zwracając na takie tematy jak: zasady i etapy tworzenia strategii marketingowych oraz charakterystyka różnych...

    Data dostępności:

    Cena: 54,79 zł 58,91 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
  • TANIEJ 7 %

    Marketing na rynkach międzynarodowych. Badania, decyzje, organizacja – ebook

    Wojciech Grzegorczyk  

      Prezentowana publikacja przybliża zagadnienie marketingu na rynkach międzynarodowych. Przedstawiono w niej kwestie dotyczące badań marketingowych na takim rynku, ich rodzaje, etapy i metody. Zaprezentowano sposoby oceny i wyboru rynków zagranicznych, stosowane na nich formy działania oraz uwarunkowania, etapy i rodzaje strategii marketingowych przedsiębiorstw działających na tych rynkach. Ponadto...

    Data dostępności:

    Cena: 23,20 zł 24,95 zł

    Więcej

    • PDF
  • Alianse marketingowe – książka
    TANIEJ 7 %

    Alianse marketingowe – książka

    Książka jest pierwszą w Polsce publikacją dotyczącą szybko rozwijających się ostatnio aliansów marketingowych przedsiębiorstw i innych organizacji. Przedstawiono tu charakterystykę aliansów marketingowych i sposobów zarządzania nimi w celu osiągnięcia przewagi konkurencyjnej na rynku. Zaprezentowano również przypadki ich zastosowania w praktyce gospodarczej i rezultaty badań ankietowych prowadzonych...

    Data dostępności:

    Cena: 54,87 zł 59,00 zł

    Więcej

Liczba pozycji: 197

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA