mediów
Liczba pozycji: 3
Praca głęboka. Jak odnieść sukces w świecie, w którym ciągle coś nas rozprasza – audiobook
Cal Newport
W Pracy głębokiej ceniony autor i znany profesor informatyki Cal Newport mierzy się z rzeczywistością współczesnej epoki łączności. Zamiast dowodzić, że rozpraszanie uwagi jest złe, podnosi zalety jego przeciwieństwa – koncentracji. Książka jest podzielona na dwie części. W pierwszej autor argumentuje, że w prawie każdej branży praca głęboka przynosi ogromne korzyści. W drugiej przedstawia program...Data dostępności:
Data publikacji:
Niekochalni. Lęk przed bliskością – audiobook
Andrzej Gryżewski Sylwia Sitkowska
Jak pozbyć się lęku przed bliskością i być wreszcie szczęśliwym. Od ponad dekady lawinowo rośnie liczba singli. Coraz więcej osób ma problemy ze stworzeniem satysfakcjonującego związku. Nie sprzyja temu zawrotny pęd życia, jego konsumpcyjny styl przekładający się na relacje międzyludzkie, a także coraz powszechniejsze uzależnienie od mediów elektronicznych. Jak się jednak okazuje, jednym z...Data dostępności:
Data publikacji:
Hipoalergiczni 2019 nr 19_08 – eprasa
Opracowanie zbiorowe
Nie potrzebujemy już nowych marek, nowych produktów czy kolejnych kolorowych czasopism. Potrzebujemy ich mniej. To, czego nam brakuje to etyki po stronie producentów, wiedzy po stronie konsumentów i uczciwości po stronie mediów. Jeśli nie nastąpi radykalna poprawa sytuacji, będziemy zmuszeni wziąć sprawy w swoje ręce – odstąpić od schemizowanej żywności oferowanej przez hipermarkety, od toksycznych...Data dostępności:
Data publikacji: