Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

medialne

Liczba pozycji: 56
  • TANIEJ 7 %

    Twórcze metafory medialne. Baudrillard - McLuhan - Goffman – ebook

    Agnieszka Ogonowska  

    W książce poruszono fundamentalną kwestię obecności metafor w tekstach naukowych poświęconych mediom, mediasferze, mediamorfozie. Obok trzech głównych bohaterów prowadzonych w niej rozważań: Jeana Baudrillarda, Marshalla McLuhana i Ervinga Goffmana uwzględniono także teksty m.in.: Derricka de Kerckhove’a, Johna Urry’ego, Deana MacCannella, a także innych badaczy, którzy nawiązują do trzech...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 10,23 zł 11,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • TANIEJ 7 %

    Medialne lwy dla rekinów biznesu – ebook

    Aleksandra Ślifirska  

    "W książce najpopularniejsi polscy dziennikarze zdradzają, jak można wykorzystać media, aby osiągnąć sukces w biznesie. Porad udzielają: Jacek Żakowski, publicysta POLITYKI, Marek Tejchman, dziennikarz TVN BIZNES, Dariusz Bugalski, dziennikarz radiowej Trójki, Bogusław Chrabota, redaktor naczelny dziennika Rzeczpospolita, Anna Sekudewicz, reportażystka i zastępca redaktora naczelnego Radia Katowice,...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 45,57 zł 49,00 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • Seksualny kapitał. Wyobrażone wspólnoty smaku i medialne tożsamości polskich gejów – ebook
    TANIEJ 7 %

    Seksualny kapitał. Wyobrażone wspólnoty smaku i medialne tożsamości polskich gejów – ebook

    Samuel Nowak  

    Jak można rozumieć związki mediów, kultury popularnej i (homo)seksualności? Jaki wpływ na seksualne projekty tożsamościowe mają procesy digitalizacji i konwergencji mediów? W jaki sposób jako użytkownicy mediów konfrontujemy się z politykami tożsamości? Autorzy znakomitej części prac zmagających się z tak postawionymi pytaniami, udzielają zwykle podobnych odpowiedzi: że seks zawsze się sprzedaje,...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 20,46 zł 22,00 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
    • MOBI
  • Medialne fenomeny i paradoksy – ebook
    TANIEJ 7 %

    Medialne fenomeny i paradoksy – ebook

    Jacek Dąbała  

    Jacek Dąbała jest profesorem zwyczajnym, pisarzem, scenarzystą i byłym dziennikarzem radiowo-telewizyjnym. Kieruje Katedrą Warsztatu Medialnego i Aksjologii w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej KUL. Jako ekspert stale komentuje i analizuje problematykę związaną z mediami, komunikowaniem, filmem i literaturą. Jest współscenarzystą jednego z najpopularniejszych polskich filmów - Młode...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 17,67 zł 19,00 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
    • MOBI
  • TANIEJ 7 %

    Telewizja ponowoczesna. Logiki i imaginacje medialne – ebook

    Marcin Sanakiewicz  

    Ile rzeczywistości jest w telewizji? Czy jest to rzeczywistość taka, jaką ją widzimy, czy też może inna, wypaczona? Jak w telewizji prezentuje się sama telewizja? Na te i inne pytania odpowiedzieć próbuje Marcin Sanakiewicz, autor Telewizji ponowczesnej . Posługując się metodologią badań performatywnych, bada efekty oraz relacje zachodzące pomiędzy telewizją, jej kreacjami, odbiorcami i społeczeństwem. ...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 22,32 zł 24,00 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • TANIEJ 7 %

    Systemy medialne krajów bałkańskich – ebook

    Zbigniew Oniszczuk   Marian Gierula  

    Zgodnie z koncepcją Daniela Hallina i Paolo Manciniego, przedstawioną w pracy Camparing Media Systems: Three Models of Media and Politics (Cambridge 2004), media masowe w krajach południa Europy mieszczą się w modelu spolaryzowanego pluralizmu.

    Data dostępności:

    Cena: 22,51 zł 24,20 zł

    Więcej

    • PDF
  • TANIEJ 7 %

    Medialne oblicza sportu – ebook

    Katarzyna Burska   Bartłomiej Cieśla  

    Sport jako zjawisko kulturowe stał się w ostatnich latach przedmiotem pogłębionej refleksji naukowej. Będąc niegdyś wyłącznie obiektem fascynacji kibiców, ze względu na powszechność, popularność i siłę społecznego oddziaływania skupia dziś uwagę badaczy naukowych, funkcjonując jako ważny składnik dyskursu medialnego. Ponieważ obraz poszczególnych dyscyplin kreowany jest w sposób zapośredniczony, nie...

    Data dostępności:

    Cena: 18,55 zł 19,95 zł

    Więcej

    • PDF
  • TANIEJ 7 %

    Zarządzanie procesami a nowoczesne przedsiębiorstwa medialne – ebook

    Maria Nadolna   Anna Skowronek-Mielczarek  

    Dla nowoczesnych polskich przedsiębiorstw, funkcjonujących w ramach otwartego systemu medialnego, wdrożenie zarządzania procesami pozwala przystosować się poziomem technicznym, technologicznym, organizacyjnym oraz sposobem zachowania pracowników, do warunków konkurencyjnego rynku Unii Europejskiej. Oznacza bowiem podjęcie wieloetapowych działań projektowo-wdrożeniowych, takich jak: sformułowanie problemu...

    Data dostępności:

    Cena: 50,22 zł 54,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • TANIEJ 7 %

    Happy Birthday Woody Allen & Keep Going! – ebook

    Dariusz Zawiślak   Karol Wieczorkiewicz  

    W komedii tej niezależni filmowcy obnażają mechanizm indywidualnej ekonomii popędów, kontrolowanej przez koncerny medialne i mniej lub bardziej krwiopijcze kancelarie, albowiem realizują uświęcający środki cel, a mianowicie film. Immanentną zaś siłę sprawczą reprezentują „mecenasi” przemysłu kulturowego spersonifikowani jako sprzedawcy prażonej kukurydzy, która jako przekąska do oglądania dzieła staje...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 11,76 zł 12,65 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • TANIEJ 7 %

    Romans ściśle tajny – ebook

    Merline Lovelace  

    Gdy się okazuje, że tajny agent Interpolu Dominic St. Sebastian ma arystokratyczne korzenie, a w prasie ukazują się jego zdjęcia, medialne szaleństwo stawia jego karierę pod znakiem zapytania. Sprawczynią tej afery jest Natalie, archiwistka, która odnalazła pewne stare dokumenty. Jakiś czas potem Natalie staje w drzwiach jego mieszkania. Nawet mu nie przechodzi przez myśl, że z tą chłodną kobietą połączy...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 9,29 zł 9,99 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
Liczba pozycji: 56

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA