Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

medialnej

Liczba pozycji: 111
  • TANIEJ 5 %

    Telewizja w edukacji medialnej – ebook

    Agnieszka Ogonowska  

    Przedstawione w tej książce problemy obejmują wybrane, ale i kluczowe zagadnienia dotyczące różnych miejsc telewizji w obrębie edukacji medialnej. Istotne novum prezentowanych tu kwestii, to specyficzna, bo edukacyjna perspektywa patrzenia na medium. Autorka publikacji szczególnie akcentuje możliwość twórczego wykorzystania telewizji w procesie kształcenia zinstytucjonalizowanego i ustawicznego na...

    Data publikacji:

    Cena: 11,11 zł 11,70 zł

    Więcej

    • PDF
  • TANIEJ 5 %

    Społeczne konteksty edukacji medialnej – ebook

    Grażyna Penkowska  

    Ze wstępu prof. Grażyny Penkowskiej: "Książka „Społeczne konteksty edukacji medialnej” zawiera wybrane teksty napisane przez studentów i pracowników Instytutu Pedagogiki Uniwersytetu Gdańskiego zainteresowanych pedagogicznymi aspektami oddziaływań mediów na dzieci, ich wpływem na wychowanie i uczenie się. Wielość i różnorodność spojrzeń na tematykę oddziaływań mediów na dziecko przedstawiona...

    Data publikacji:

    Cena: 19,00 zł 20,00 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • Film w perspektywie teologii mediów i edukacji medialnej – książka
    TANIEJ 5 %

    Film w perspektywie teologii mediów i edukacji medialnej – książka

    Grzegorz Łęcicki   Magdalena Butkiewicz   Piotr Drzewiecki  

    Film stanowi niezwykle złożony i dynamiczny fenomen kulturowy. Krytyczna jego analiza, dokonywana z rozmaitych perspektyw naukowych, jest wciąż (o ile nie coraz bardziej) aktualnym wyzwaniem, szczególnie wobec postępującej od połowy XX wieku ekspansji cywilizacji wizualnej. Studia zawarte w niniejszym tomie ukazują rozmaite kierunki badawcze odnoszące się do filmu jako fenomenu medialnego, kulturowego...

    Cena: 20,90 zł 22,00 zł

    Więcej

  • TANIEJ 5 %

    Słownik terminologii medialnej – ebook

    Walery Pisarek  

    Pierwsze naukowe opracowanie terminów medialnych na gruncie polskim. Słownik ma służyć przygotowaniu młodych ludzi (i nie tylko) do życia z mediami, a także popularyzacji w społeczeństwie wiedzy o nich. Hasła (1200) ułożone są alfabetycznie (z odsyłaczami) obejmują terminy - oprócz wąskospecjalistycznych- z zakresu historii i teorii komunikowania, telekomunikacji, prasy, radia, telewizji (wraz z filmem...

    Data publikacji:

    Cena: 19,00 zł 20,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • Pedagogika medialna Podręcznik akademicki Tom 2 – książka
    TANIEJ 5 %

    Pedagogika medialna Podręcznik akademicki Tom 2 – książka

    Omawia zagadnienia związane z zastosowaniem technologii informacyjnej w: diagnozowaniu i terapii pedagogicznej, procesie rewalidacji, resocjalizacji, kształceniu, dokształcaniu i samokształceniu Przybliża różne aspekty metodyki kształcenia w zakresie edukacji medialnej i informatycznej Podejmuje problemy wykorzystania technologii informacyjnej do edukacji na odległość, kształcenia nauczycieli do prowadzenia...

    Cena: 37,05 zł 39,00 zł

    Więcej

  • TANIEJ 5 %

    Rekiny biznesu w mediach – ebook

    Aleksandra Ślifirska  

    Marka osobista to nagroda za to, jaki jesteś i co osiągnąłeś, a PROFIL PUBLICZNY to narzędzie do zakomunikowania tego kluczowym partnerom. Marki osobiste - stają się współcześnie niemal pożądane. Podczas programu COMMUNICATION QUEST ludzie biznesu pracują nad wzorcem profilu publicznego na kilku planach. Zapraszam Państwa do stworzenia własnego. Zaprojektowałam go w skróconej formie na potrzebę tej...

    Data publikacji:

    Cena: 56,05 zł 59,00 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • Rekiny biznesu w mediach – książka
    TANIEJ 5 %

    Rekiny biznesu w mediach – książka

    Aleksandra Ślifirska  

    Marka osobista to nagroda za to, jaki jesteś i co osiągnąłeś, a PROFIL PUBLICZNY to narzędzie do zakomunikowania tego kluczowym partnerom. Marki osobiste – stają się współcześnie niemal pożądane. Podczas programu COMMUNICATION QUEST ludzie biznesu pracują nad wzorcem profilu publicznego na kilku planach. Zapraszam Państwa do stworzenia własnego. Zaprojektowałam go w skróconej formie na potrzebę tej...

    Cena: 56,05 zł 59,00 zł

    Więcej

  • Teorie komunikacji i mediów część 4 – książka
    TANIEJ 5 %

    Teorie komunikacji i mediów część 4 – książka

    Dominik Lewiński - Zarys komunikologii krytyki medialnej Jacek Grębowiec, Katarzyna Konarska - Dysfunkcje kampanii negatywnej, erystyczna niemoc - studium plakatu wyborczego Marek Jeziński - Teledysk muzyczny jako forma komunikacji Paweł Gregorczyk - Katastrofa smoleńska w mediach na przykładzie wybranych zagranicznych programów informacyjnych Rafał Zimny - O medialnej debacie publicznej na przykładzie...

    Cena: 45,60 zł 48,00 zł

    Więcej

  • Kreatywność językowa w przestrzeni publicznej – książka
    TANIEJ 5 %

    Kreatywność językowa w przestrzeni publicznej – książka

    Publikacja jest kontynuacją rozważań podjętych w dwóch poprzednich książkach z cyklu poświęconego oryginalności słownej: Kreatywność językowa w komunikowaniu (się) i Kreatywność językowa w przestrzeni medialnej. W przygotowaniu znajduje się kolejny tom - Kreatywność językowa w literaturze i mediach. Poszczególne zagadnienia przedstawione przez badaczy zostały zgrupowane w pięciu częściach, z których...

    Cena: 37,90 zł 39,90 zł

    Więcej

  • TANIEJ 5 %

    Kreatywność językowa w przestrzeni publicznej – ebook

    Katarzyna Burska   Rafał Zarębski  

    Publikacja jest kontynuacją rozważań podjętych w dwóch poprzednich książkach z cyklu poświęconego oryginalności słownej: Kreatywność językowa w komunikowaniu (się) i Kreatywność językowa w przestrzeni medialnej . W przygotowaniu znajduje się kolejny tom - Kreatywność językowa w literaturze i mediach. Poszczególne zagadnienia przedstawione przez badaczy zostały zgrupowane w pięciu częściach, z których...

    Cena: 18,95 zł 19,95 zł

    Więcej

    • PDF
Liczba pozycji: 111

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA