metodologia
Liczba pozycji: 5
Metodologia w studiach europejskich. VI Ogólnopolskie Europeistyczne Warsztaty Metodologiczne dla Doktorantów i Habilitantów – ebook
Monika Klimowicz
Niniejsza publikacja jest wynikiem szóstej edycji Ogólnopolskich Europeistycznych Warsztatów Metodologicznych dla Doktorantów i Habilitantów. Istotą prezentowanej pracy są założenia teoretyczne i metodologiczne możliwych obszarów badawczych, które podejmowane są obecnie w studiach nad integracją europejską. Każda z przedstawionych metodologii badawczych została uzupełniona merytorycznie i metodologicznie....Data dostępności:
Data publikacji:
Studia z realistycznej filozofii ekonomii – ebook
Łukasz Hardt
Książka jest pracą z zakresu filozofii ekonomii i podejmuje zagadnienie relacji teorii ekonomii do rzeczywistości społeczno-gospodarczej. Autor wykorzystuje w niej perspektywę realizmu naukowego, aby postawić tezę, że rolą ekonomii musi być przede wszystkim wyjaśnianie, a nie przewidywanie czy opisywanie. Praca oparta jest na najnowszych osiągnięciach filozofii nauk społecznych, zwłaszcza na studiach...Data dostępności:
Data publikacji:
Strategie produktowe. Różnicować, czy upodabniać - podejście teoriogrowe oraz weryfikacja eksperymentalna. Wyd. II – ebook
Przemysław Kusztelak
Niniejsza książka jest pierwszą w polskiej literaturze tak pogłębioną analizą czynników determinujących zróżnicowanie przestrzenne produktów. Stosowane w niej podejście polega na postrzeganiu przestrzeni produktowej jako zestawu atrybutów bądź cech charakterystycznych wyznaczających położenie poszczególnych dóbr oraz usług (tzw. Address Model oraz bezpośrednio z tym związana metoda Conjoint Analysis)....Data dostępności:
Data publikacji:
Różne odmiany jakości i ich praktyczne wykorzystanie – ebook
Romuald Kolman
Najbardziej ogólnie JAKOŚĆ - to stopień spełniania stawianych wymagań. Mamy z nią do czynienia wszędzie wokół. Jakość życia, produktu, usługi - musimy jakoś ją wyrazić, ocenić by móc dążyć do jej poprawy W tej monografii rozpatruje się szczegółowo pięć podstawowych kamieni milowych rozwoju wiedzy o jakości, którymi są: 1. KWALITOLOGIA - system porządkowania informacji o jakości 2. WARTOŚCIOWANIE -...Data dostępności:
Data publikacji:
Satysfakcja i lojalność klienta na rynku farmaceutycznym – ebook
Aleksandra Czerw
Zadowalanie lekarzy i budowanie relacji opartych na wzajemnym zaufaniu pomiędzy firmą produkującą leki a środowiskiem medycznym jest obecnie niezwykle istotnym celem działań marketingowych firm farmaceutycznych. W powyższym aspekcie pomiar poziomu satysfakcji lekarzy z marki produktu leczniczego i ich lojalności wobec niej powinien odgrywać istotną rolę. W książce zaprezentowano badanie empiryczne...Data dostępności:
Data publikacji: