narracyjna
Filtruj po kategorii
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie
Liczba pozycji: 2
- Storytelling to narzędzie znane i wykorzystywane przede wszystkim w marketingu, reklamie, sprzedaży i budowaniu marek organizacji czy produktów. Książka „Storytalking. Narracyjna supermoc lidera” Mirosława Urbana ma na celu pokazanie, jak różnorodne narracje (historie, anegdoty, case study, badania, przypowieści, itp.) można wykorzystać nie tylko w wystąpieniach publicznych, takich jak konferencje...
Data dostępności:
- Publikacja dotyczy stosunkowo nowego i niezbadanego w wystarczającym stopniu zagadnienia stosowania raportowania do kreowania wizerunku jednostki, w szczególności przez zarządzanie wrażeniem. Monografia zawiera naukowe i praktyczne wnioski sformułowane na podstawie wyników badań nad sprawozdawczością narracyjną. O jej oryginalności świadczą w znacznym stopniu autorskie klasyfikacje strategii zarządzania...
Data dostępności:
Filtruj wyniki wyszukiwania
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie


