Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

nieoczywiste

Liczba pozycji: 213
  • Zasady Sandlera – książka
    TANIEJ 7 %

    Zasady Sandlera – książka

    David Mattson  

    David H. Sandler, wybitny specjalista w dziedzinie psychologii sprzedaży, założyciel firmy szkoleniowej Sandler Training, rozpoczynał nie od teorii, ale od zdobywania własnych doświadczeń biznesowych w zakresie sprzedaży. Postanowił dowiedzieć się najwięcej, jak to tylko możliwe, na temat potencjalnych klientów, by zrozumieć, dlaczego zachowują się w określony sposób i co motywuje ich do zakupu. Jego...

    Data dostępności:

    Cena: 64,17 zł 69,00 zł

    Więcej

  • Rachunkowość – książka
    TANIEJ 7 %

    Rachunkowość – książka

    Podręcznik jest przeznaczony dla wszystkich, którzy chcą wzbogacić i ugruntować swoją wiedzę z zakresu rachunkowości, głównie studentów kierunków ekonomicznych oraz uczestników kursów i szkoleń z podstaw rachunkowości. Publikacja obejmuje prezentację zagadnień z obszaru rachunkowości finansowej i operacyjnej rachunkowości zarządczej. Autorzy opracowania dołożyli wszelkich starań, aby w sposób przejrzysty...

    Data dostępności:

    Cena: 82,77 zł 89,00 zł

    Więcej

  • Kapitalizm – książka
    TANIEJ 7 %

    Kapitalizm – książka

    Książka, którą oddajemy do rąk Czytelnika, jest owocem konferencji naukowej, zorganizowanej dla uczczenia jubileuszu XX-lecia Towarzystwa Ekonomistów Polskich (TEP). Zamieszczone w tym tomie teksty można podzielić na dwie umowne części: teoretyczną i aplikacyjną. Podział ten – zresztą nie zawsze ostry – odzwierciedla ideę i konstrukcję samej konferencji. Kolejne prezentowane na niej wystąpienia stopniowo...

    Data dostępności:

    Cena: 54,87 zł 59,00 zł

    Więcej

  • Mity marketingowe – książka
    TANIEJ 7 %

    Mity marketingowe – książka

    Jacek Pogorzelski  

    Dużo się zmieniło w otoczeniu marketingu. A jeśli tak, to rutyna nie ma racji bytu. Marketing jako funkcja będzie zawsze niewykorzystanym potencjałem, bo potrzebna jest orientacja marketingowa. Zrzucanie marketingu na grono ludzi, które robi sobie coś tam równolegle do innych działów, zawsze zamienia marketing w dział promocji i ewentualnie dział badań rynkowych. Wracamy do podstaw rozumienia marketingu....

    Data dostępności:

    Cena: 54,87 zł 59,00 zł

    Więcej

  • Coaching sprzedawców – książka
    TANIEJ 7 %

    Coaching sprzedawców – książka

    Keith Rosen  

    Coraz szybsze tempo pracy i nasilająca się konkurencja sprawiają, że przed działami sprzedaży stawia się wiele nowych zadań, a kadra kierownicza potrzebuje efektywniejszych sposobów szkolenia i motywowania handlowców. Autor zaspokaja tę potrzebę, prezentując w książce praktyczny i łatwy do systematycznego stosowania system coachingu, dzięki któremu można rozwinąć i w pełni wykorzystać potencjał zespołu...

    Data dostępności:

    Cena: 64,17 zł 69,00 zł

    Więcej

  • Mity marketingowe – książka
    TANIEJ 7 %

    Mity marketingowe – książka

    Jacek Pogorzelski  

    Dużo się zmieniło w otoczeniu marketingu. A jeśli tak, to rutyna nie ma racji bytu. Marketing jako funkcja będzie zawsze niewykorzystanym potencjałem, bo potrzebna jest orientacja marketingowa. Zrzucanie marketingu na grono ludzi, które robi sobie coś tam równolegle do innych działów, zawsze zamienia marketing w dział promocji i ewentualnie dział badań rynkowych. Wracamy do podstaw rozumienia marketingu....

    Data dostępności:

    Cena: 64,17 zł 69,00 zł

    Więcej

  • Reagan – książka
    TANIEJ 7 %

    Reagan – książka

    H.W. Brands  

    Dwutomowa biografia 40. prezydenta Stanów Zjednoczonych Ronalda Reagana. Ronald Reagan – wygłaszając mowę w trakcie kampanii wyborczej Barry’ego Goldwatera – „nie mógł wiedzieć, że to jego wystąpienie zapoczątkowało jedną z najbardziej niezwykłych karier w amerykańskiej polityce. Nie mógł wiedzieć, że będzie dwukrotnie wybrany na gubernatora najludniejszego stanu Ameryki i dwukrotnie zostanie prezydentem...

    Data dostępności:

    Cena: 92,07 zł 99,00 zł

    Więcej

  • Lista agentury – książka
    TANIEJ 7 %

    Lista agentury – książka

    Kazimierz Wóycicki  

    Kazimierz Wóycicki, polityczny komentator, dziennikarz, podróżnik, korespondent wojenny, bloger, autor mi.in. Krótkiej historii UPA dla Polaków (2019), W Pogoni za wolnością. Białoruska rewolucja (2020). Uznał, że political fiction da najlepszy obraz świata, tonącego w chaosie i zalewie kłamstw i manipulacji. Fascynująca opowieść, pokazująca polską przyszłość, jeśli nic nie powstrzyma katastrofy. Nikt...

    Data dostępności:

    Cena: 36,27 zł 39,00 zł

    Więcej

  • Absalon – książka
    TANIEJ 7 %

    Absalon – książka

    Jakub Miazga  

    Jakub Miazga (1986) – ukończył filozofię na Uniwersytecie Jagiellońskim i zootechnikę na Uniwersytecie im. Hugona Kołłątaja w Krakowie. Debiutował w 2018 r. w magazynie „Esensja” opowiadaniem Extrema unctio. Absalon to jego pierwsza powieść. Początkująca dziennikarka, Barbara, dowiaduje się o brutalnym zamordowaniu znanego krakowskiego biznesmena i kolekcjonera dzieł sztuki, Wojciecha Mencla. Kiedy...

    Data dostępności:

    Cena: 36,27 zł 39,00 zł

    Więcej

  • Wprowadzenie do ekonometrii – książka
    TANIEJ 7 %

    Wprowadzenie do ekonometrii – książka

    Gary Koop  

    Ekonometria jest nauką, która pokazuje, jak używać analizy danych w celu lepszego zrozumienia problemów ekonomicznych. Pozwala w dyskusjach ekonomicznych opierać się na faktach i logicznych wnioskach. Jeśli chcesz wiedzieć: • jak bardzo zmiana stóp procentowych wpłynie na kurs waluty, • o ile więcej osób będzie wybierać transport publiczny, gdy ceny paliwa wzrosną, • jak bardzo ceny mieszkań zależą...

    Data dostępności:

    Cena: 64,17 zł 69,00 zł

    Więcej

Liczba pozycji: 213

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA