Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

nieoczywiste

Liczba pozycji: 185
  • Planowanie i projektowanie szkoleń – książka
    TANIEJ 5 %

    Planowanie i projektowanie szkoleń – książka

    Leslie Rae  

    Warunkiem rozwoju nowoczesnej firmy jest stałe podnoszenie kwalifikacji pracowników. Szkolenie jest procesem złożonym i długotrwałym, wymagającym profesjonalnego przygotowania i dostosowania do potrzeb przedsiębiorstwa. Książka zawiera uniwersalny i kompletny zbiór informacji na temat tego przedsięwzięcia. W systematyczny sposób prezentuje kolejne etapy procesu szkolenia, do których należą: – rozpoznanie...

    Cena: 46,55 zł 49,00 zł

    Więcej

  • Mity marketingowe – książka
    TANIEJ 5 %

    Mity marketingowe – książka

    Jacek Pogorzelski  

    Dużo się zmieniło w otoczeniu marketingu. A jeśli tak, to rutyna nie ma racji bytu. Marketing jako funkcja będzie zawsze niewykorzystanym potencjałem, bo potrzebna jest orientacja marketingowa. Zrzucanie marketingu na grono ludzi, które robi sobie coś tam równolegle do innych działów, zawsze zamienia marketing w dział promocji i ewentualnie dział badań rynkowych. Wracamy do podstaw rozumienia marketingu....

    Cena: 56,05 zł 59,00 zł

    Więcej

  • Mity marketingowe – książka
    TANIEJ 5 %

    Mity marketingowe – książka

    Jacek Pogorzelski  

    Dużo się zmieniło w otoczeniu marketingu. A jeśli tak, to rutyna nie ma racji bytu. Marketing jako funkcja będzie zawsze niewykorzystanym potencjałem, bo potrzebna jest orientacja marketingowa. Zrzucanie marketingu na grono ludzi, które robi sobie coś tam równolegle do innych działów, zawsze zamienia marketing w dział promocji i ewentualnie dział badań rynkowych. Wracamy do podstaw rozumienia marketingu....

    Cena: 65,55 zł 69,00 zł

    Więcej

  • Zrozumieć przemiany gospodarcze – książka
    TANIEJ 5 %

    Zrozumieć przemiany gospodarcze – książka

    Douglass C. North  

    W książce autor prezentuje nowe podejście do zrozumienia procesu zmian zachodzących w gospodarkach. Przedstawia czynniki, które pomagają wyjaśnić istotne zmiany rzeczywistości gospodarczej. Wskazuje zasadnicze zależności pomiędzy nimi, by odpowiedzieć na pytania dotyczące różnic we wzroście gospodarczym krajów na przestrzeni dziejów. Opisuje m.in. przyczyny rozbieżności w stabilności gospodarczej i...

    Cena: 56,05 zł 59,00 zł

    Więcej

  • Ekonomia kapitału ludzkiego – książka
    TANIEJ 5 %

    Ekonomia kapitału ludzkiego – książka

    Theodore William Schultz  

    Prezentowana publikacja zawiera obszerne fragmenty dzieł Schultza, które pozwalają na prześledzenie drogi naukowej tego wybitnego autora. Wśród zamieszczonych opracowań Czytelnik znajdzie: - analizę zagadek ekonomicznych związanych z ubóstwem, - rozważania na temat konieczności inwestowania w umiejętności i wiedzę, głównie za pomocą upowszechniania edukacji, będącej podstawą budowania kapitału ludzkiego, -...

    Cena: 56,05 zł 59,00 zł

    Więcej

  • Zmysł wspólny – książka
    TANIEJ 5 %

    Zmysł wspólny – książka

    Cezary Kaźmierczak  

    Zbiór zgromadzonych tu tekstów jest efektem zdziwienia. Nie przestaje mnie bowiem zadziwiać, dlaczego w życiu prywatnym ludzie przeważnie posługują się zdrowym rozsądkiem, a w życiu społeczno-politycznym na ogół nie. Zupełnie jakby były to dwa światy – dwa odmienne porządki logiczne – a tak naprawdę, poza skalą, niczym się one nie różnią. Można też zaobserwować, że zdrowy rozsądek jest obecnie w defensywie....

    Cena: 46,55 zł 49,00 zł

    Więcej

  • Reagan – książka
    TANIEJ 5 %

    Reagan – książka

    H.W. Brands  

    Dwutomowa biografia 40. prezydenta Stanów Zjednoczonych Ronalda Reagana. Ronald Reagan – wygłaszając mowę w trakcie kampanii wyborczej Barry’ego Goldwatera – „nie mógł wiedzieć, że to jego wystąpienie zapoczątkowało jedną z najbardziej niezwykłych karier w amerykańskiej polityce. Nie mógł wiedzieć, że będzie dwukrotnie wybrany na gubernatora najludniejszego stanu Ameryki i dwukrotnie zostanie prezydentem...

    Cena: 94,05 zł 99,00 zł

    Więcej

  • Jak szybko napisać profesjonalny plan marketingowy – książka
    TANIEJ 5 %

    Jak szybko napisać profesjonalny plan marketingowy – książka

    Michał Dziekoński   Robert Kozielski  

    Autorzy szczegółowo, krok po kroku pokazują, jak napisać profesjonalny plan marketingowy. Z tej książki dowiesz się: – od czego zacząć przygotowywanie planu marketingowego, – jakie informacje powinien zawierać plan marketingowy, – jak zgromadzić dane, które wprowadzamy do przygotowanego szablonu planu online, – jak opracować kolejne części planu marketingowego, – jakich błędów szczególnie trzeba się...

    Cena: 56,05 zł 59,00 zł

    Więcej

  • Racjonalność w ekonomii – książka
    TANIEJ 5 %

    Racjonalność w ekonomii – książka

    Vernon L. Smith  

    Noblista jest uznawany za jednego z twórców ekonomii eksperymentalnej. Wykazał, że stan równowagi rynkowej osiągany jest z udziałem niedoskonale poinformowanych ludzi, zaś ich rynkowe interakcje wytwarzają głęboką racjonalność, nazywaną przez autora racjonalnością ekologiczną. Przełomowe eksperymenty Smitha były szokujące dla teoretyków tradycyjnego nurtu ekonomii, podważyły bowiem dotychczasowe wyobrażenia...

    Cena: 56,05 zł 59,00 zł

    Więcej

  • Inwestowanie dla zysku i korzyści społecznych – książka
    TANIEJ 5 %

    Inwestowanie dla zysku i korzyści społecznych – książka

    Paul R. Herman  

    Opisana w publikacji metoda HIP (Human Impact + Profit; efekt ludzki + zysk) jest fundamentem nowego sposobu inwestowania, który zakłada dążenie do pomnażania zysków na drodze budowy lepszego świata. Autor książki skupia się na "ludzkiej twarzy" biznesu i inwestowania, a nie na samym zysku ze spekulacji giełdowych. Wykazuje, że podejście, w którym do portfela inwestycyjnego dobiera się firmy kierujące...

    Cena: 75,05 zł 79,00 zł

    Więcej

Liczba pozycji: 185

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA