obiektow
Liczba pozycji: 8
Powodzenie według Feng Shui – ebook
Beata Kurzyna
Mistrzowie feng shui potrafią poprzez swoje działania wzmocnić powodzenie finansowe nie tylko obiektów, np. banków, ale również ludzi. Nawet jeżeli nasz los wydaje się ustalony odgórnie, można podjąć próby jego zmiany, używając remediów feng shui.Data dostępności:
Data publikacji:
Marketing hotelowy - praktycznie – ebook
Agata Adaszyńska
Książka jest poradnikiem marketingu hotelowego. Jak prowadzić administrację hoteli i innych obiektów noclegowych? Biur podróży, agencji turystycznych oraz innych podmiotów turystycznych w zakresie budowania strategii marketingowej? Jakie są tajemnice prowadzenia profilu i kampanii w social media, e-mail marketingu, kampanii Adwords, PR, copywritingu? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdują się...Data dostępności:
Data publikacji:
Infrastruktura techniczna w szpitalu. Wspomaganie procesów eksploatacji. Wydanie II – ebook
Anna Bujanowska Witold Biały
W monografii przedstawiono metody oraz narzędzia wspomagające zarządzanie eksploatacją infrastruktury technicznej i utrzymaniem ruchu w obiekcie szpitalnym. Dla podniesienia skuteczności realizowania procesów eksploatacji infrastruktury technicznej w szpitalu zaproponowano wykorzystanie koncepcji Facility Management i budynku inteligentnego, które zostały zastosowane za pośrednictwem modelu wspomagającego...Data dostępności:
Data publikacji:
Usługi hotelarskie w Groupon. Produkt. Podmioty. E-dystrybucja – ebook
Michał Rudnicki
Głównym celem pracy jest ukazanie roli serwisów zakupów grupowych (w tym zwłaszcza serwisu Groupon) w dystrybucji usług hotelarskich. Przeprowadzone badania uwzględniły zarówno ocenę znaczenia serwisów zakupów grupowych na polskim rynku e-commerce, jak również umożliwiły wskazanie grup obiektów świadczących usługi hotelarskie najintensywniej korzystających z pośrednictwa serwisu Groupon. Zaprezentowana...Data dostępności:
Data publikacji:
Marketing terytorialny. Miasto i region na rynku – ebook
Andrzej Szromnik
W książce w sposób systematyczny przedstawiono problematykę marketingu jednostek przestrzenno-administracyjnych oraz zakres i sposoby wykorzystania koncepcji marketingowych w odniesieniu do strategii rozwoju miast i regionów. Autor kompleksowo omawia specyfikę marketingu jednostki osadniczej i marketingowe podejście w zarządzaniu miastami i regionami, a także główne problemy funkcjonowania współczesnych...Data dostępności:
Data publikacji:
Marketing dziedzictwa kulturowego - obiekt zabytkowy na rynku – ebook
Andrzej Szromnik
Publikacja reprezentuje nurt rozważań teoretyczno-koncepcyjnych wskazujących na dalsze możliwości poszerzania obszaru ekspansji marketingowego systemu myślenia i działania, w tym przypadku obejmującego tak ważną a zarazem „delikatną" sferę społeczną, jaką jest niewątpliwie sfera dziedzictwa kulturowego, a ściślej jej istotny fragment – samodzielne i wyodrębnione nieruchomości zabytkowe. Systematyczny...Data dostępności:
Data publikacji:
Kontrterroryzm. Siły specjalne. Działania. Wydarzenia w 2022 roku – ebook
Kuba Jałoszyński
1. Policyjne oddziały kontrterrorystyczne w USA 1.1. Policja w USA 1.1.1. Instytucja szeryfa w USA 1.1.2. Policja stanowa w USA 1.1.3. Policyjne odziały specjalne SWAT 1.2. Policja w Los Angeles 1.2.1. Oddział SWAT w Los Angeles 1.3. Policja w Nowym Jorku 1.3.1. Jednostka Operacji Specjalnych w Nowym Jorku 1.4. Policja w Miami 1.4.1. Jednostka Specjalna Reagowania na Zagrożenia w Miami 1.5. Policja...Data dostępności:
Data publikacji:
To nie jest Polska – ebook
Regina Mynarska Kamila Albin Piotr Marecki
Książka zawiera opis werbalny migawek, klipów z youtube’a, fragmentów programów i filmów fabularnych z minionej dekady w Polsce. Wyselekcjonowane zostały obrazy łatwo rozpoznawalne, często reprodukowane i kojarzące się z tym okresem (marsze, katastrofy, niszczenie symboli itd.). Po wybraniu fragmentów nagrań autor koncepcji Piotr Marecki zwrócił się do profesjonalnej audiodeskryptorki, czyli specjalistki...Data dostępności:
Data publikacji: