Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

obsługa klienta

Liczba pozycji: 28
  • Legendarna Obsługa Klienta – książka
    BestsellerTANIEJ 5 %

    Legendarna Obsługa Klienta – książka

    Ken Blanchard   Kathy Cuff   Vicki Halsey  

    Zatroszcz się o swoich klientów, bądź ktoś inny zrobi to za ciebie! KEN BLANCHARD, jeden z najbardziej wpływowych na świecie ekspertów w dziedzinie zarządzania, współzałożyciel i szef The Ken Blanchard Companies. Współautor 60 książek, które sprzedały się w łącznym nakładzie ponad 21 milionów egzemplarzy, w tym kultowego Jednominutowego Menedżera. KATHY CUFF jest konsultantem w firmie The Ken Blanchard...

    Cena: 25,55 zł 26,90 zł

    Więcej

  • Logistyczna obsługa klienta – książka
    TANIEJ 5 %

    Logistyczna obsługa klienta – książka

    Sabina Kauf   Agnieszka Tłuczak  

    To pierwszy podręcznik, który koncentrując się jednocześnie na metodach gromadzenia i analizowania danych z pomiaru ilościowego oraz jakościowego w sposób kompleksowy przedstawia teoretyczne zagadnienia obsługi klienta. Jego zakres został dobrany pod kątem problemów występujących w praktyce zawodowej. W książce wyjaśniono, jak rozpoznać potrzeby klienta i dostosować proces obsługi zamówienia do jego...

    Cena: 56,05 zł 59,00 zł

    Więcej

  • TANIEJ 5 %

    Legendarna obsługa Klienta – ebook

    Ken Blanchard   Kathy Cuff   Vicki Halsey  

    Zatroszcz się o swoich klientów, bądź ktoś inny zrobi to za ciebie! Każda firma chciałaby być znana z doskonałej obsługi klienta, a jednak większość ludzi uważa, że uzyskuje w najlepszym wypadku przeciętny poziom obsługi. Firmy, które odnoszą sukcesy, rozumieją związek między legendarną obsługą klienta a zyskami i rozwojem - wiedzą też, że sposób, w jaki ich pracownicy traktują klientów, jest bezpośrednio...

    Data publikacji:

    Cena: 20,80 zł 21,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • TANIEJ 5 %

    Logistyczna obsługa klienta. Metody ilościowe – ebook

    Sabina Kauf   Agnieszka Tłuczak  

    To pierwszy podręcznik, który koncentrując się jednocześnie na metodach gromadzenia i analizowania danych z pomiaru ilościowego oraz jakościowego w sposób kompleksowy przedstawia teoretyczne zagadnienia obsługi klienta. Jego zakres został dobrany pod kątem problemów występujących w praktyce zawodowej. W książce wyjaśniono, jak rozpoznać potrzeby klienta i dostosować proces obsługi zamówienia do...

    Data publikacji:

    Cena: 56,05 zł 59,00 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • TANIEJ 5 %

    Logistyczna obsługa klienta – ebook

    Sabina Kauf   Agnieszka Tłuczak  

    To pierwszy podręcznik, który koncentrując się jednocześnie na metodach gromadzenia i analizowania danych z pomiaru ilościowego oraz jakościowego w sposób kompleksowy przedstawia teoretyczne zagadnienia obsługi klienta. Jego zakres został dobrany pod kątem problemów występujących w praktyce zawodowej. W książce wyjaśniono, jak rozpoznać potrzeby klienta i dostosować proces obsługi zamówienia...

    Data publikacji:

    Cena: 56,05 zł 59,00 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • TANIEJ 5 %

    Obsługa trudnego klienta – ebook

    Jacek Jędrzejczak  

    To druga, uzupełniona edycja poradnika. Zawiera on więcej treści dotyczących telefonicznej pracy z klientem. Oprócz tego zawiera opis metod i technik postępowania z trudnym klientem zarówno w przypadku obsługi bezpośredniej jak i zdalnej. Dzięki unikalnej formie poradnika, czytelnik może nie tylko poznać przydatne umiejętności, ale i samodzielnie je przećwiczyć. Najważniejsze wiadomości i opisy zawarto...

    Cena: 21,10 zł 22,21 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • TANIEJ 5 %

    Obsługa klienta w recepcji hotelowej – ebook

    Jacek Jędrzejczak  

    To nie jest kolejny poradnik o tym, jak wykonywać czynności w recepcji hotelowej. Z publikacji dowiesz się bowiem, dlaczego klienci zachowują się tak, jak się zachowują. A co najważniejsze — jak sobie z nimi radzić. Łyk psychologii, konkretne przykłady, a to wszystko napisane przystępnym językiem. Publikacja jest nie tylko dla osób, które przygotowują się do pracy w recepcji. Bardziej doświadczeni...

    Cena: 19,18 zł 20,19 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • TANIEJ 5 %

    Obsługa logistyczna w handlu elektronicznym. Wartość dla klienta – ebook

    Dagmara Skurpel  

      Wyzwania ostatnich lat – digitalizacja, wirtualizacja, wzrost znaczenia portali społecznościowych, komunikacja w czasie rzeczywistym – powodują, że sposoby kreowania wartości dla klienta przez przedsiębiorców ulegają wyraźnym zmianom, które wyrażają się w nowych działaniach logistyczno­marketingowych i wykorzystaniu nowatorskich narzędzi zarządzania. Autorka monografii koncentruje się na problematyce...

    Cena: 18,95 zł 19,95 zł

    Więcej

    • PDF
  • Kwalifikacja A.68/AU.68. Obsługa klienta w jednostkach administracji. – książka
    TANIEJ 5 %

    Kwalifikacja A.68/AU.68. Obsługa klienta w jednostkach administracji. – książka

    Agnieszka Żukowska  

    Odpowiedzi do książki Kwalifikacja A.68/AU.68. Obsługa klienta w jednostkach administracji. Egzamin potwierdzający kwalifikacje w zawodzie

    Cena: 9,98 zł 10,50 zł

    Więcej

  • Kwalifikacja A.68/AU.68. Obsługa klienta w jednostkach administracji – książka
    TANIEJ 5 %

    Kwalifikacja A.68/AU.68. Obsługa klienta w jednostkach administracji – książka

    Agnieszka Żukowska  

    Książka Kwalifikacja A.68/AU.68. Obsługa klienta w jednostkach administracji. Egzamin potwierdzający kwalifikacje w zawodzie przeznaczona jest dla osób zdobywających zawód technika administracji, które chcą przygotować się do egzaminu zawodowego potwierdzającego kwalifikację A.68/AU.68. Mogą z niej korzystać zarówno słuchacze szkół policealnych, zawodowych kursów kwalifikacyjnych, jak również osoby...

    Cena: 31,92 zł 33,60 zł

    Więcej

Liczba pozycji: 28

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA