oferty
Liczba pozycji: 5
Czy rata mojego kredytu nie jest za wysoka. Podstawy matematyki finansowej – ebook
Piotr Śliwka
Celem niniejszego opracowania jest zaznajomienie czytelnika z pojęciami oraz metodami arytmetyki finansowej, które z jednej strony pozwalają samodzielnie ocenić dostępne na rynku oferty kredytowe pod kątem ich atrakcyjności z punktu widzenia potencjalnego kredytobiorcy, z drugiej natomiast zweryfikować ich wiarygodność na podstawie informacji dostępnych przed podpisaniem formalnej umowy o kredyt.Data dostępności:
Data publikacji:
Jak prawidłowo wypełniać obowiązki informacyjne. Poradnik dla emitentów – ebook
Marcin Pachucki Aleksander Plutecki
Równy oraz niezwłoczny dostęp inwestorów do rzetelnie i zrozumiale przekazanych, istotnych informacji dotyczących emitenta lub wyemitowanych przez niego instrumentów finansowych notowanych na rynku zorganizowanym jest fundamentem rynku kapitałowego. Prawidłowy sposób wypełniania obowiązków informacyjnych wpływa na przejrzystość rynku, co z kolei buduje zaufanie inwestorów do tegoż rynku. W konsekwencji...Data dostępności:
Data publikacji:
Netfilm – eprasa – 5/2024
"„Netfilm” to pismo skierowane do użytkowników platform VOD. Zawiera szczegółowe informacje o filmach i serialach oraz radzi, które produkcje spośród bogatej oferty VOD warto obejrzeć. To jedyne pismo w Polsce skupione wyłącznie na propozycjach platform streamingowych: Netfliksa, HBO GO, Prime Video, Apple TV+. Dokonując selekcji, „Netfilm” proponuje użytkownikom tych platform...Data dostępności:
Data publikacji:
Cena: 10,44 zł
Opinie o produkcie10,99 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 10,44 zł- Dostęp online PDF
Publiczność mediów w epoce cyfrowej – ebook
Alicja Jaskiernia Katarzyna Gajlewicz-Korab
Tom 31. serii „Media początku XXI wieku” wydawanej we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. Ważnym aspektem współczesnych badań medioznawczych jest badanie zmieniającej się roli publiczności w kształtującym się ekosystemie medialnym, w którym dotychczasowi bierni odbiorcy przekazów medialnych zmieniają się w aktywnych użytkowników mediów i w coraz większym stopniu wpływają...Data dostępności:
Projektowanie doświadczeń – ebook
Igor Gałązkiewicz
Dlaczego istotą rzeczy stało się doświadczenie klienta? Jak jest projektowane? Dlaczego w sklepach sprzedaje się wrażenia, a nie tylko produkty? I dlaczego sklepy stały się połączeniem laboratorium, galerii sztuki i placu zabaw? Co wspólnego z projektowaniem doświadczeń mają kurz, kosmos i kaszmir? Co łączy kapsułowe kolekcje i limitowane edycje z masową produkcją? Dlaczego w dobie najnowszych...Data dostępności:
Data publikacji: