oferty
Liczba pozycji: 4
Wina i nalewki – ebook
O-press
Wino nieprzypadkowo określane jest mianem królewskiego napoju. Mimo stale rosnącej oferty win produkowanych w profesjonalnych winiarniach na całym świecie oraz ich powszechnej dostępności na rynku, nadal systematycznie rośnie liczba tych, którzy mają ambicje samemu wcielić się w rolę winiarza i wyprodukować napój, który zachwyci podniebienia rodziny, przyjaciół i znajomych. Do nich właśnie adresowana...Data dostępności:
Data publikacji:
Publiczność mediów w epoce cyfrowej – ebook
Alicja Jaskiernia Katarzyna Gajlewicz-Korab
Tom 31. serii „Media początku XXI wieku” wydawanej we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. Ważnym aspektem współczesnych badań medioznawczych jest badanie zmieniającej się roli publiczności w kształtującym się ekosystemie medialnym, w którym dotychczasowi bierni odbiorcy przekazów medialnych zmieniają się w aktywnych użytkowników mediów i w coraz większym stopniu wpływają...Data dostępności:
Uzdrowiska Europy Środkowo-Wschodniej. Stan i perspektywy w kontekście zmian środowiskowych – ebook
Niniejsza monografia prezentuje wyniki badań poszczególnych autorów w nawiązaniu do problematyki odbytej konferencji, której tematyka dotyczyła uzdrowisk w kontekście zmian środowiskowych. W efekcie zostały sformułowane następujące wnioski: − zaistniała sytuacja epidemiologiczna w postaci COVID-19 zahamowała mobilność przestrzenną ludności, a wprowadzone dwukrotnie czasowe ograniczenia wykonywania...Data dostępności:
Projektowanie doświadczeń – ebook
Igor Gałązkiewicz
Dlaczego istotą rzeczy stało się doświadczenie klienta? Jak jest projektowane? Dlaczego w sklepach sprzedaje się wrażenia, a nie tylko produkty? I dlaczego sklepy stały się połączeniem laboratorium, galerii sztuki i placu zabaw? Co wspólnego z projektowaniem doświadczeń mają kurz, kosmos i kaszmir? Co łączy kapsułowe kolekcje i limitowane edycje z masową produkcją? Dlaczego w dobie najnowszych...Data dostępności:
Data publikacji: