ol.
Filtruj po kategorii
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie
Liczba pozycji: 5
- Nowe psoty Emila ze Smalandii Część II przygód Emila Posłuchajcie o nowych psotach Emila. O tym, jak zakłada pułapkę na myszy, w którą wpada… zupełnie ktoś inny, jak dzięki swojemu sprytowi zdobywa na jarmarku własnego konia, nie mając grosza przy duszy i jak udaje musi się schwytać groźnego wilkołaka, który okazuje się… No właśnie kim? Sami się przekonajcie! Szybko! Bo na dodatek...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Ten wyjątkowy album powstał z myślą o najmłodszych wielbicielach muzyki. Kołysanki uspokoją malucha po całym dniu wrażeń, dostarczą mu ciepła i dobrych emocji, ululają do snu. Kołysanki śpiewają trzy wybitne polskie wokalistki przy akompaniamencie chóru, fortepianu i instrumentów orkiestrowych. W pięknej interpretacji Agnieszki Gorączkowskiej, Anny Ozner i Moniki Urlik popularne polskie kołysanki przygotują...
Data dostępności:
Data publikacji:
- „Detektyw Blomkvist i żyje niebezpiecznie” CZEŚĆ 2 PRZYGÓD DETEKTYWA BLOMKVISTA Detektyw Blomkvist znów wkracza do akcji! Gdy wakacyjna zabawa w wojnę Dwóch Róż trwa w najlepsze, przerywa ją wieść o zbrodni popełnionej w okolicy. Ewa-Lotta jest w niebezpieczeństwie. Jako jedyna widziała groźnego przestępcę. Policja jest bezradna. Czy morderca powróci? Czy Detektywowi Blomkvistowi...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Firmy (małe i duże) w związku z nabywaniem produktów i usług mogą marnować pieniądze na wiele różnych sposobów. Zacznijmy od anegdoty: amerykański naukowiec pracujący dla sektora kosmicznego chwali się podczas konferencji swojemu rosyjskiemu koledze, że NASA wydała miliony dolarów na wynalezienie pióra, które pozwoliłoby astronautom pisać w stanie nieważkości. I że po kilku latach odnieśli sukces:...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej. Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują. Dowiesz...
Data dostępności:
Data publikacji:
Filtruj wyniki wyszukiwania
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie