opisow
Liczba pozycji: 4
Władza i kierowanie – ebook
Waldemar Stelmach
Zagadnienia prezentowane w tej książce nie wyczerpują opisu licznych niedostatków władzy i kierowania. Same tylko rozważania teoretyczne o istocie władzy zajmują w literaturze naukowej setki tomów i rozdziałów książek. Naszym celem jest zgrupowanie w jednym opracowaniu, oczywiście w bardzo skondensowanej formie, opisów (analiz) dotyczących jednego zagadnienia, na które składają się psychologiczne,...Data dostępności:
Data publikacji:
Projektowanie efektywnych szkoleń. Learning Battle Cards – ebook
Małgorzata Czernecka Sławomir Łais Marek Hyla
Projektowanie efektywnych szkoleń to jedyna publikacja na rynku ukazująca w nowoczesny, skondensowany i praktyczny sposób bogactwo metod, jakimi dysponuje organizacja podczas projektowania procesów rozwojowych dla swych pracowników. Koncepcja Learning Battle Cards jest rezultatem współpracy trojga autorów od wielu lat działających na rynku usług szkoleniowych i doradczych, którzy stworzyli metodę...Data dostępności:
Data publikacji:
Ćwiczenia improwizacyjne w programach szkoleniowych – ebook
Kat Koppett
Improwizacja stosowana, która jeszcze niedawno wydawała się ekscentrycznym podejściem do zagadnień rozwoju organizacji, znalazła już swoje miejsce w głównym nurcie technik i zasad wykorzystywanych w organizacjach nawet najbardziej przywiązanych do tradycji. Realizowane są programy szkoleniowe z tego zakresu dla bankierów, sprzedawców w korporacjach, lekarzy, pracowników agencji rządowych, inżynierów,...Data dostępności:
Data publikacji:
Marketing Internetowy. Jak znaleźć klientów i sprzedawać przez Internet?! Edycja 2024 – ebook
Robert Duda
Jak znaleźć Klientów i sprzedawać przez Internet? Edycja 2024 Poradnik o marketingu internetowym dla początkujących. Dopiero zaczynasz swoją przygodę z biznesem w Internecie oraz marketingiem internetowym i szukasz fundamentalnej, aktualnej i praktycznej wiedzy oraz skutecznych narzędzi? To lepiej nie można było trafić! W tej książce na aż 363 stronach(!), znajdziesz najlepsze wprowadzenie do marketingu...Data dostępności:
Data publikacji: