percepcji

Liczba pozycji: 3
  • CENA NEXTO
    W książce zostały ukazane wyniki badań nad wizerunkami Unii Europejskiej obecnymi w medialnej debacie publicznej. Przedstawiono wpływ języka na sferę doświadczenia społecznego, teoretyczne ujęcia kategorii dyskursu, charakterystykę teorii społecznych reprezentacji oraz autorską propozycję warsztatu badawczego. Czytelnik może odnaleźć w publikacji ścieżkę postępowania badawczego przydatną w pracy...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 14,96 zł 19,95 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 14,96 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    Monografia jednej z 25 najbardziej wpływowych (według „Wall Street Journal”) kobiet Europy zawiera próbę analizy czynników sprawczych przywództwa i źródeł społecznej percepcji charyzmy przywódcy. Autorka korzystając z własnych doświadczeń zawodowych, w oparciu o multidyscyplinarną wiedzę naukową, formułuje i uzasadnia dwie koncepcje modelowe i teoretyczne: pierwsza odnosi się do przywództwa w ogóle,...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 15,15 zł 20,20 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 15,15 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    Zbiór tekstów prezentujących problematykę zdrowia i niepełnosprawności w kontekście uwarunkowań psychologicznych i kulturowych. Autorzy opisują wpływ czynników kulturowych na dbanie o zdrowie, a także na postrzeganie i funkcjonowanie społeczne osób z takimi niepełnosprawnościami, jak cukrzyca typu 2, głuchota, autyzm czy niepełnosprawność intelektualna. Ta interdyscyplinarna publikacja wnosi istotny...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 12,52 zł 16,70 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 12,52 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
    • MOBI