Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

perswazyjnych

Liczba pozycji: 24
  • TANIEJ 5 %

    Sztuka pisania perswazyjnych tekstów – ebook

    Piotr R. Michalak   Jakub Woźniak  

    Dowiedz się, jak sprawić, by Twoje teksty reklamowe hipnotyzowały Twoich klientów, przynosząc Ci co najmniej kilkanaście tysięcy złotych zysku miesięcznie. Zapewne obił Ci się kiedyś o uszy termin "copywriting". Być może też masz już swoje pierwsze kroki w pisaniu ofert reklamowych za sobą. To, że jesteś na tej stronie na 100% oznacza, że coś sprzedajesz lub chcesz sprzedawać. Pytanie tylko, jak skutecznie,...

    Data publikacji:

    Cena: 25,65 zł 27,00 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
    • MOBI
  • Dyskurs teoretycznoliteracki Janusza Sławińskiego – książka
    TANIEJ 5 %

    Dyskurs teoretycznoliteracki Janusza Sławińskiego – książka

    Emilia Januszek  

    Janusz Sławiński jest uważany za jednego z najważniejszych, bo najbardziej wpływowych i oryginalnych przedstawicieli polskiej wiedzy o literaturze ostatniego półwiecza. Książka jest próbą analizy dyskursu teoretycznoliterackiego konstruowanego w tekstach badacza. Dyskurs ten autorka ujmuje jako zespół specyficznych praktyk argumentacyjnych i perswazyjnych, które odpowiadają za kształt i naukowy sukces...

    Cena: 27,93 zł 29,40 zł

    Więcej

  • Kazania Sejmowe – ebook

    Piotr Skarga  

    Kazania sejmowe są zbiorem ośmiu kazań będących swoistymi traktatami politycznymi. Stanowią one przykład publicystyki politycznej, której głównym zadaniem jest wpłynięcie na opinię publiczną poprzez użycie odpowiednich środków perswazyjnych. Nie chodzi tutaj tylko o przekazanie konkretnych informacji, ale także o ich skomentowanie i objaśnienie. Poruszony sytuacją kraju za panowania Zygmunta III Wazy...

    Data publikacji:

    Cena: Produkt bezpłatny

    Więcej

    • EPUB
  • Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone – audiobook

    Odtwórz fragment:

    TANIEJ 5 %

    Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone – audiobook

    Dariusz Puzyrkiewicz  

    Na początku było słowo Rozróżniam trzy "tryby" pisania: dziennikarz, pisarz i copywriter. Tekst każdego z nich ma inną rolę do spełnienia - pisarz przekazuje emocje, dziennikarz fakty, a zadaniem tekstu napisanego przez copywritera jest skłonić nas do akcji. Każdy z trybów posługuje się innym zestawem narzędzi. Oczywiście, dziennikarz może angażować emocje, tak jak copywriter może - a nawet powinien...

    Data publikacji:

    Cena: 37,90 zł 39,90 zł

    Więcej

    • MP3
  • TANIEJ 5 %

    Copywriting internetowy – ebook

    Maciej Dutko  

    " Jak tworzyć teksty, które mają niezwykłą moc skłaniania do zakupu? Teksty, które przekonają klienta, że to właśnie Twoja oferta jest lepsza, mimo iż sprzedajesz to samo co konkurenci? Jakie techniki wykorzystać, by pobudzać wyobraźnię odbiorcy, malować w jego umyśle zmysłowe obrazy i pragnienie posiadania twojego produktu? Jak być copywriterem doskonałym? Zawarta w tej książce wiedza jest odpowiedzią...

    Data publikacji:

    Cena: 37,05 zł 39,00 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • Automatyzmy i bezrefleksyjność w kontekście wpływu społecznego – książka
    TANIEJ 5 %

    Automatyzmy i bezrefleksyjność w kontekście wpływu społecznego – książka

    Józef Maciuszek  

    Książka poświęcona jest charakterystyce procesów automatycznych/kontrolowanych oraz stanów refleksyjności/bezrefleksyjności. Kategorie te wykorzystano do interpretacji mechanizmów działania wybranych technik wpływu społecznego. Omówiono także miejsce procesów automatycznych oraz stanu bezrefleksyjności w kodowaniu, przetwarzaniu i używaniu wybranych zjawisk językowych, takich jak: negacja, metafora,...

    Cena: 37,05 zł 39,00 zł

    Więcej

  • Copywriting internetowy – książka
    TANIEJ 5 %

    Copywriting internetowy – książka

    Maciej Dutko  

    Jak tworzyć teksty, które mają niezwykłą moc skłaniania do zakupu? Teksty, które przekonają klienta, że to właśnie Twoja oferta jest lepsza, mimo iż sprzedajesz to samo co konkurenci? Jakie techniki wykorzystać, by pobudzać wyobraźnię odbiorcy, malować w jego umyśle zmysłowe obrazy i pragnienie posiadania twojego produktu? Jak być copywriterem doskonałym? Zawarta w tej książce wiedza jest odpowiedzią...

    Cena: 37,05 zł 39,00 zł

    Więcej

  • Obrazy wojny w mediach, pamięci i języku – książka
    TANIEJ 5 %

    Obrazy wojny w mediach, pamięci i języku – książka

    „Obrazy wojny w mediach, pamięci i języku” to najnowszy, a jednocześnie tematycznie skomponowany tom czasopisma „Oblicza Komunikacji”. Rozwinięte zostały w nim tematy i problemy badawcze zapowiedziane w dwóch poprzednich numerach. W tomie 10 pojawiają się zarówno analizy strategii perswazyjnych, propagandowych i retoryki tekstów bezpośrednio dotyczących czasów wojennych (na przykład analiza retoryczna...

    Cena: 38,00 zł 40,00 zł

    Więcej

  • Internet w prezydenckich kampaniach wyborczych w USA w latach 2000-2012 – książka
    TANIEJ 5 %

    Internet w prezydenckich kampaniach wyborczych w USA w latach 2000-2012 – książka

    Monika Kożdoń-Dębecka  

    Temat podjęty przez autorkę ma nie tylko wymiar teoretyczny, ale także praktyczny, przydatny dla poszerzenia wiedzy specjalistów z zakresu teorii polityki, wywierania wpływu na zachowania polityczne obywateli oraz działań komunikacyjnych odnoszących się do mechanizmów perswazyjnych – możliwych do zastosowania z wykorzystaniem możliwości, jakie oferuje komunikacja Web 2.0 i wpływających na świadomość...

    Cena: 42,75 zł 45,00 zł

    Więcej

  • TANIEJ 5 %

    Socjologia wizualna w praktyce. Plakat jako narzędzie propagandy wojennej – ebook

    Tomasz Ferenc   Waldemar Dymarczyk   Piotr Chomczyński  

    Treści zawarte w książce dotyczą przede wszystkim codziennego świata jednostek poddawanych oddziaływaniu plakatu jako narzędzia propagandy. Plakat z uwagi na swoją formę i sposób dystrybucji dociera do prawie każdego. Możemy w nim ujrzeć matrycę różnorodnych form wizualnej propagandy i różnych form wizualnego oddziaływania (wpływania, manipulowania, inżynierii społecznej), również tych dalekich od...

    Cena: 33,53 zł 35,30 zł

    Więcej

    • PDF
Liczba pozycji: 24

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA