philip
Filtruj po kategorii
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie
Liczba pozycji: 7
- Gdzie Twoje szanse na awans i podwyżkę są większe? Czy w firmie prowadzonej przez kompetentnych ludzi, której sprzedaż rośnie w tempie 15% rocznie dzięki przewadze konkurencyjnej i unikalnych produktach, czy w przedsiębiorstwie, które nie posiada wspomnianych atutów i pogrąża się w marazmie? Każdy, nawet nie dysponując kapitałem do inwestowania powinien dla własnego dobra poznać mechanizmy rządzące...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Nowa odsłona bestsellerowej powieści Philip Jenkinson, utalentowany naukowiec, który zainwestował dorobek swojego życia w fabrykę produkującą innowacyjne wyłączniki według opatentowanego przez siebie wynalazku, nie radzi sobie z jej prowadzeniem. Firma z czasem ociera się o bankructwo. Zdesperowany Philip prosi ojca swojego wieloletniego przyjaciela o pomoc. Bob Woods – emerytowany dyrektor produkcji,...
Data dostępności:
Data publikacji:
- „Zwykłe akcje, niezwykłe zyski” to jedna z najważniejszych pozycji dotyczących inwestowania w wartość oraz w spółki wzrostowe. O skali jej popularności świadczy fakt, że była to jedna z pierwszych książek o inwestowaniu, które znalazły się na liście bestsellerów „New York Timesa”, i trafiła do rąk wielu tysięcy inwestorów na całym świecie. Wielokrotnie była polecana przez Warrena Buffetta, który pod...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Jak rzeczywistość wirtualna i rozszerzona zmienią krajobraz biznesowy Metamarketing to nowa forma marketingu, która wykracza poza proste połączenie tradycyjnych i cyfrowych technik marketingowych. Oferuje prawdziwe zespolenie świata fizycznego i cyfrowego, przybierając formę interaktywnego i immersyjnego doświadczenia konsumenckiego. Philip Kotler, słynny propagator „czterech P marketingu”,...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Marketing 5.0 . to najnowsza książka autorytetu w zakresie marketingu, Philipa Kotlera, i jego współpracowników: Hermawana Kartajaya oraz Iwana Setiawana. Skupiają się w niej głównie na trzech ważnych zjawiskach, którym muszą stawić czoła marketerzy: szybkim postępie technologicznym, zmieniającym się zachowaniu konsumenckim oraz zmianach w modelach biznesowych. Jednym z kluczowych zagadnień Marketingu...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Bestseller „New York Timesa” Amazon, Apple, Facebook i Google to najbardziej wpływowe firmy na świecie. Prawie każdy uważa, że wie, jak osiągnęły taką pozycję. Prawie każdy się myli. Scott Galloway zadaje fundamentalne pytania: jak wielka czwórka infiltruje nasze życie, że nie sposób jej pominąć ani zbojkotować? Dlaczego rynek i ludzie wybaczają jej grzechy, które pogrążyłyby inne...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Każdy w tej książce znajdzie pytanie, które sam chciałby zadać, a co ważniejsze – uzyska na nie mądrą odpowiedź. W książce znajdują się odpowiedzi między innymi na następujące pytania: Dlaczego Polacy świętują 11 listopada, a nie 4 czerwca? Czym różni się szef partii politycznej od szefa korporacji? Czy jesteśmy społeczeństwem ludzi wyjątkowo marudnych? Dlaczego zło jest silniejsze od dobra?...
Data dostępności:
Data publikacji:
Filtruj wyniki wyszukiwania
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie