podpowiada
Liczba pozycji: 16
Biuletyn Informacyjny dla Służb Ekonomiczno-Finansowych – e-wydania – 17/2024
Biuletyn Informacyjny dla Służb Ekonomiczno-Finansowych - ukazuje się co 10 dni. W każdym numerze na 76 stronach wyjaśnia problemy związane ze stosowaniem w praktyce przepisów: o VAT, PIT, CIT, rachunkowości, z prawa pracy i ubezpieczeń społecznych. Podpowiada najlepsze rozwiązania. Podaje najważniejsze i najbardziej aktualne orzecznictwo sądów oraz interpretacje organów podatkowych. Każdy numer zawiera...Data dostępności:
Data publikacji:
Poradnik VAT – e-wydania – 11/2024
Poradnik VAT - dwutygodnik, który na 68 stronach wyjaśnia i podpowiada, jak w praktyce stosować skomplikowane przepisy podatku VAT. Prezentuje bieżące informacje na temat zmian w przepisach VAT i akcyzy wraz z komentarzami o ich skutkach dla podatników, publikuje interpretacje organów podatkowych oraz orzeczenia sądowe. Odpowiada na pytania Czytelników. Poradnik VAT to czasopismo dla służb finansowo-księgowych,...Data dostępności:
Data publikacji:
Wędkarstwo i ryby – ebook
Adam Tański
Wędkarstwo to wspaniały sposób na obcowanie ze światem przyrody i poznawanie sekretnego życia roślin oraz zwierząt nad rzekami, jeziorami i morzem. To także ważna gałąź gospodarki związana z rozwojem turystyki wędkarskiej. Książka jest kompendium wiedzy na temat wędkarstwa i ryb. Autor, dr hab. inż. Adam Tański, prof. ZUT, podpowiada, jak zostać wędkarzem, szczegółowo opisuje 72 gatunki ryb, minogów,...Data dostępności:
Data publikacji:
Hashimoto – ebook
Izabella Wentz
Hashimoto to najpowszechniejsza przewlekła choroba autoimmunologiczna – zmaga się z nią co trzecia kobieta na świecie. Jest bezpośrednią przyczyną między innymi zapalenia tarczycy. I jak dotąd jest nieuleczalna. Gdy w 2009 roku u farmaceutki Izabelli Wentz zdiagnozowano chorobę Hashimoto, kobieta postanowiła zmierzyć się z nią na własnych warunkach. Wykorzystując swoje doświadczenie i medyczną wiedzę...Data dostępności:
Data publikacji:
Biblia content marketingu – audiobook
Dariusz Puzyrkiewicz
Na początku jest... wcale nie słowo. Na początku powinien być CEL Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ― jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie efektów i uspokojenie. Aż do następnej potrzeby. Drugi rodzaj to działania celowe. Nim rozpoczniemy jakiekolwiek kampanie promocyjne,...Data dostępności:
Data publikacji:
Copywriting. Trafiaj słowem w umysły odbiorców – audiobook
Norbert Oruba
W copywritingu język giętki to wiele, ale wciąż za mało! Na czym należy bazować, by pisać naprawdę skuteczne teksty marketingowe, angażujące, przekonujące i wciągające niczym najlepszy film ― tego nie wie wielu copywriterów. Wbrew pozorom bowiem skuteczny copywriting nie polega jedynie na umiejętnym łączeniu ze sobą odpowiednich słów. Jest on przede wszystkim sztuką analizowania i badania rynku, a...Data dostępności:
Data publikacji:
Rześko. Najbardziej zmysłowy poradnik osiędbania – ebook
Nina Czarnecka
Życie jest zbyt krótkie, by czekać na ulubioną porę roku! Lepiej w każdej znaleźć coś, co da ci radość i sprawi, że poczujesz się świetnie w swojej skórze. Wystarczy, że przyjrzysz się swoim potrzebom i dostroisz do rytmu natury. A ta książka ci w tym pomoże! Niektóre z nas z niecierpliwością czekają na słońce, coraz dłuższe dni, obfitość soczystych owoców i zwiewne kolorowe sukienki. Inne zaś...Data dostępności:
Data publikacji:
Techniki negocjacji i wywierania wpływu – audiobook
Michał Chmielecki
Porozmawiajmy... Prowadzenie biznesu bez umiejętności negocjowania jest prawie niemożliwe. Negocjować muszą właściciele firm, menedżerowie i kierownicy oraz pracownicy każdego działu, który ma kontakt z klientami lub dostawcami. Zdolność do uważnego wysłuchania potrzeb drugiej strony, a następnie do wypracowania rozwiązania korzystnego i dla nas, i dla partnera biznesowego stanowi warunek budowania...Data dostępności:
Data publikacji:
Internet a prawo - jak się nie potknąć? Poradnik dla twórców – audiobook
Tomasz Palak
Jak nie wywalić się o paragraf Jeżeli jesteś aktywny online, szczególnie jeśli zarabiasz w świecie wirtualnym, musisz być czujny. I świadomy tego, co wolno, a czego absolutnie nie można robić z cudzym dziełem. Niektóre kwestie są oczywiste: nie należy kopiować, posługiwać się bez zgody właściciela jego znakiem towarowym, obrażać. To wiadomo. Inne rzeczy, pozostające na granicy prawa i bezprawia,...Data dostępności:
Data publikacji:
Jak nie wciskać? Czyli o relacyjnej sprzedaży w bezpośrednim wydaniu – audiobook
Arkadiusz Kocimski Adrian Komsta
Czy wiesz, że TYLKO 3% klientów uważa, że sprzedawcy są godni zaufania? A czy zdajesz sobie sprawę, że AŻ 61% handlowców twierdzi, że sprzedaż jest obecnie dużo trudniejsza, niż była pięć lat temu? Jak myślisz, z czego to wynika? Współcześni klienci oczekują od drugiej strony wsparcia i doradztwa, handlowcy zaś przewodnika, który nauczy ich, jak robić to właściwie. Oto Twój klucz do świata sprzedaży,...Data dostępności:
Data publikacji: