podstawa
Liczba pozycji: 12
Komunikacja w sprzedaży – audiobook
Paweł Cieślak
Książka Pawła Cieślaka jest przeznaczona dla wszystkich, którzy chcą realizować swoją karierę przede wszystkim w sprzedaży. Podstawą sukcesu w biznesie jest dobra komunikacja w kontakcie z drugim człowiekiem. „Komunikacja w sprzedaży” zawiera kompendium praktycznej wiedzy, popartej rzeczywistymi przykładami i ćwiczeniami. Skonstruowana tak, aby łatwo i przyjemnie przyswoić z niej wiedzę,...Data dostępności:
Data publikacji:
#AgileKtóryDziała. Pracuj zwinnie i skutecznie – audiobook
Michał Dusiński Tomasz Borowiec
Pracuj zwinnie - i skutecznie! Agile i Scrum, Scrum i Agile. Opanowawszy branżę IT, powoli, ale konsekwentnie, zdobywają inne biznesowe przyczółki i rozgaszczają się w firmach na dobre... Albo niedobre, gdy budzą niezrozumienie, protesty, a czasem nawet chęć ucieczki! Agile i Scrum brzmią tak nowocześnie, w teorii świetnie, w praktyce jednak często okazują się trudne, a co za tym idzie - rozczarowują....Data dostępności:
Data publikacji:
Dogadaj się. Sztuka codziennych negocjacji – audiobook
Michael Yardney
Sukces w życiu zależy od twoich umiejętności wpływania na innych. Albo to Ty kupujesz to, co mówią inni, albo oni kupią Ciebie. Którą wersję wolisz? Dobra komunikacja to podstawa. Naucz się sztuki przekonywania rozmówców do własnych racji. Odnieś sukces w biznesie, w pracy, w kontakcie z najbliższymi i w codziennym życiu. Przeczytaj tę książkę i naucz się jak dostawać od innych...Data dostępności:
Data publikacji:
Kronos 2/2019. Polityczna historia religii – eprasa
Opracowanie zbiorowe
Kolejny numer kwartalnika „Kronos”, którego tematem jest „śmierć Boga”, koniec religii i perspektywy nowej, postreligijnej epoki: * Marcel Gauchet, Apogeum i śmierć Boga. Chrześcijaństwo i rozwój Zachodu * Marcel Gauchet, Nadejście demokracji * Marcel Gauchet, Kondycja historyczna. Rozmowy z François Azouvi i Sylvainem Pironem * Michał Warchala o historiozofi i Gaucheta Ponadto: ...Data dostępności:
Data publikacji:
Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone – audiobook
Dariusz Puzyrkiewicz
Na początku było słowo Rozróżniam trzy "tryby" pisania: dziennikarz, pisarz i copywriter. Tekst każdego z nich ma inną rolę do spełnienia - pisarz przekazuje emocje, dziennikarz fakty, a zadaniem tekstu napisanego przez copywritera jest skłonić nas do akcji. Każdy z trybów posługuje się innym zestawem narzędzi. Oczywiście, dziennikarz może angażować emocje, tak jak copywriter może - a nawet powinien...Data dostępności:
Data publikacji:
Profesjonalne negocjacje. Psychologia rozmów (nie tylko) biznesowych – audiobook
Paweł Kowalewski
Jak to wygrać? Zastanawiało Cię kiedyś, co właściwie podlega negocjacjom? Otóż istotą negocjacji jest konflikt. W procesie mającym doprowadzić do porozumienia należy w mądry, satysfakcjonujący dla obu stron sposób zrealizować cele, które dla każdej z nich są różne. Muszą być różne - gdyby były identyczne, nie byłoby czego negocjować. Oto pierwsza prawda, którą należy zrozumieć przed przystąpieniem...Data dostępności:
Data publikacji:
Myślenie kontekstowe. Największa przewaga ludzi nad sztuczną inteligencją – audiobook
Kenneth Cukier Viktor Mayer-Schönberger Francis Véricourt
Każda chwila naszego życia zostaje przefiltrowana przez tworzone przez nas modele mentalne, mimo to zazwyczaj są one dla nas niewidoczne. Ta wnikliwa książka pokazuje, jak uświadomić sobie, że zawsze patrzymy przez pryzmat czegoś, i jak szukać nowych punktów widzenia, kiedy otaczający nas świat wciąż się zmienia. Ważna i przydatna pozycja - pewną ręką prowadząca nas po niespokojnych czasach. Adam Grant,...Data dostępności:
Data publikacji:
Українська мова в бізнесі – ebook
Cвітлана Pоманюк Лариса Kолібаба
Цей підручник призначений для використання на заняттях із української мови у сфері бізнесу на рівні С2. Підручник складається з 13 тематичних блоків, основну частину кожного з яких становлять автентичні тексти. Проблематика тем охоплює пенсійну та податкову системи України, поштові й банківські послуги, питання кредитування, приватизації, енергетики, ринку нерухомості, а також практичні поради щодо...Data dostępności:
Data publikacji:
Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie. Wydanie 2. + 40 inspirujących ćwiczeń – audiobook
Anna Piwowarska
Atakowani przez szybkie zmiany i bombardowani natłokiem informacji nie jesteśmy w stanie przyswoić wszystkich danych. Podświadomie wychwytujemy więc sygnały o tym, co prawdziwe. I do tego lgniemy. Wyczerpani sprzedawaniem siebie, stawianiem się w dobrym świetle i udawaniem, przestajemy drżeć o własny wizerunek. Odpuszczamy. Zwracamy się ku tym, którzy wydają się na tyle naturalni, by móc im ufać. I...Data dostępności:
Data publikacji:
Umówmy się na Polskę – audiobook
Maciej Kisilowski
Czas na nową umowę Polek i Polaków! Jak nigdy wcześniej Polska potrzebuje nowej umowy społecznej – jasnych ustrojowych reguł gry, na które zgodzą się obywatelki i obywatele reprezentujący główne nurty polityczne. Grupa 28 ekspertów i ekspertek będących wyrazicielami poglądów od lewicy i liberałów po konserwatywną prawicę przedstawia propozycję demokratycznych zasad funkcjonowania państwa, sformułowanych...Data dostępności:
Data publikacji: