polecenia
Filtruj po kategorii
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie
Liczba pozycji: 10
- Chcesz odkryć tajemnice skutecznych promptów i wykorzystać pełny potencjał sztucznej inteligencji w swoim życiu i pracy? Ten ebook „Sekrety skutecznych promptów: Jak tworzyć idealne polecenia dla ChatGPT” to kompleksowy przewodnik, który wprowadzi Cię w świat precyzyjnych zapytań, pozwalając osiągnąć lepsze efekty w każdej dziedzinie. Wyobraź sobie, że Twoje zapytania do AI stają się bardziej...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Nowelizacja Kodeksu pracy przewiduje pracę zdalną: • obligatoryjną (na podstawie polecenia pracodawcy oraz w sytuacji, gdy wniosek uprawnionego pracownika jest dla pracodawcy wiążący, a pracodawca może go nie uwzględnić jedynie wyjątkowo), • nieobligatoryjną (wprowadzana w drodze dobrej woli stron na podstawie uzgodnień), • okazjonalną (wykonywana do 24 dni w roku kalendarzowym). Jak...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Monografia analizuje problematykę relacji suwerenność-pieniądz w państwie narodowym na przykładzie międzynarodowych porozumień monetarnych, których tło stanowiły kolejno: pieniądz kruszcowy (standard złota), upadek standardu złota, system Bretton Woods i wreszcie rozpad tego ostatniego. Wyjaśnia, dlaczego państwo będące uczestnikiem współczesnego europejskiego reżimu monetarnego nie traci możliwości...
Data dostępności:
Data publikacji:
- W książce omówiono praktyczne kwestie związane z podróżami służbowymi. Wyjaśniono, w jaki sposób należy zlecić taką podróż, a następnie ją rozliczyć. Opisano też sytuacje, kiedy pracodawca nie może wydać polecenia podróży służbowej. Podróż służbowa polega na wykonywaniu na polecenie pracodawcy zadania służbowego poza miejscowością, w której znajduje się stałe miejsce pracy pracownika lub w której znajduje...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Nietuzinkowy przewodnik po dobrych i złych praktykach w marketingu, pełen refleksji i cennych spostrzeżeń autora. Od tradycyjnie pojmowanej reklamy przez modne ostatnio social media po niezbędny w dzisiejszym świecie personal branding. W myśl zasady "stwórz się sam" autor prezentuje szereg narzędzi niezbędnych w budowaniu marki osobistej. Tej pozycji nie może zabraknąć w Twojej biblioteczce. Książka...
Data dostępności:
Data publikacji:
- "Niniejsza publikacja wzbogaca dotychczasowy dorobek i wiedzę z problematyki zarządzania publicznego w ochronie zdrowia. Wyróżnia się nie tylko tym, że jest kompleksowym i rzetelnym studium tego obszaru, ale także walorami metodycznymi oraz skutecznym połączeniem dociekań teoretycznych z wynikami własnych badań empirycznych (...). Podjęta w opracowaniu problematyka i sposób jej rozwiązania, obok walorów...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Zadowalanie lekarzy i budowanie relacji opartych na wzajemnym zaufaniu pomiędzy firmą produkującą leki a środowiskiem medycznym jest obecnie niezwykle istotnym celem działań marketingowych firm farmaceutycznych. W powyższym aspekcie pomiar poziomu satysfakcji lekarzy z marki produktu leczniczego i ich lojalności wobec niej powinien odgrywać istotną rolę. W książce zaprezentowano badanie empiryczne...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Pomiar wyników i kosztów jest jednym z najważniejszych wyzwań dla współczesnej administracji publicznej. Zwłaszcza dokonywanie porównań pomiędzy urzędami w zakresie skuteczności, efektywności i jakości staje się niezbędnym elementem zarządzania. Umożliwia to uzasadnienie ponoszonych kosztów wobec coraz wyższych wymagań przejrzystości stawianych przez społeczeństwo lub uzasadnienie dokonywanych zmian...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Palestyna… Rashida Khalidiego to przejmująca i głęboka analiza historii konfliktu izraelsko-palestyńskiego. Wybitny specjalista w dziedzinie Bliskiego Wschodu przedstawia najdłuższą wojnę współczesnego świata z perspektywy palestyńskiej, przeciwstawiając ją rozpowszechnionej narracji o tragicznym losie dwóch narodów mających równe prawa do tego samego terytorium. Khalidi opisuje ten konflikt jako wojnę...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Nagradzane reporterki „New York Timesa” w pasjonującym, demaskatorskim stylu przedstawiają wyjątkową, technologiczną historię naszych czasów – dzieje Facebooka. Spokojnie, oddychajcie głęboko. Słyszymy was. - Mark Zuckerberg, wrzesień 2006 Nigdy nie mieliśmy zamiaru was zdenerwować. - Sheryl Sandberg, lipiec 2014 Przepraszam i obiecuję poprawę. -Mark Zuckerberg, wrzesień 2017 Popełniliśmy...
Data dostępności:
Data publikacji:
Filtruj wyniki wyszukiwania
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie