Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

poltext

Liczba pozycji: 289
  • TANIEJ 5 %

    O wartości zaufania – ebook

    Katarzyna Żądło  

    Czy wzajemne zaufanie między uczestnikami rynków finansowych wpływa na wycenę wartości firm? Czy używanie słowa „zaufanie” ma w ogóle sens w odniesieniu do „finansowych graczy”? Książka w zaskakujący dla wielu sposób udowadnia, że tak, zaufanie ma znaczenie na rynkach finansowych. Autorka wspiera to stwierdzenie wynikami badań, przeprowadzonych na polskim rynku kapitałowym....

    Data publikacji:

    Cena: 44,56 zł 46,90 zł

    Więcej

    • PDF
    • EPUB
    • MOBI
  • TANIEJ 5 %

    Sprzedawca Alfa – ebook

    Artur Wikiera  

    Autor jest zawodowym trenerem specjalizującym się w prowadzeniu szkoleń z zakresu techniki oraz motywacji sprzedaży. Wcześniej opublikował w Poltekście swoją pierwszą książkę zatytułowaną ALFAbet motywacji. To jest druga autorska książka Artura Wikiery.To jest książka-poradnik o technikach sprzedaży. Autor przedstawia w niej swoje własne bogate doświadczenie, ale także omawia sprawdzone techniki sprzedaży...

    Data publikacji:

    Cena: 28,40 zł 29,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • TANIEJ 5 %

    Zmysły dla zysku – ebook

    Iwona Skowronek  

    Książka zawiera opisane w przystępny sposób studia przypadku w formie łatwych do połknięcia pigułek do bezpośredniego zastosowania. Podaję liczne przykłady największych światowych marek wykorzystujących marketing sensoryczny - od sektora finansowego, przez branżę spożywczą po elektroniczną. Marketing sensoryczny stał się modny, ponieważ sprawdza się w praktyce i przynosi wymierne korzyści

    Data publikacji:

    Cena: 36,00 zł 37,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
    • MOBI
  • TANIEJ 5 %

    Izrael 2020: skazany na potęgę? – ebook

    Agneszak Bryc  

    Jest to książka z „twardą” tezą: Izrael musi być regionalną potęgą, w tym wojskową, w tym nuklearną, ponieważ stanowi to warunek przetrwania tego państwa. Słaby Izrael zostanie zniszczony przez państwa arabskie i/lub Iran. Zrozumienie tego imperatywu potęgi jest kluczem do zrozumienia polityki Izraela

    Data publikacji:

    Cena: 32,21 zł 33,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
    • MOBI
  • TANIEJ 5 %

    Transport w przedsiębiorstwie. Logistyka, spedycja, reklamacje – ebook

    Wojciech Budzyński  

    "To praktyczna i narzędziowa książka adresowana do specjalistów i me-nedżerów odpowiedzialnych w firmach za wszelkie aspekty krajowego oraz międzynarodowego transportu towarów. Dr Wojciech Budzyński jest wykładowcą w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Posiada bogate doświadczenie menedżerskie w kraju i za granicą, prowadzi szkolenia dla firm, a ponadto jest autorem ponad 50 książek. Nakładem wydawnictwa...

    Data publikacji:

    Cena: 33,15 zł 34,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • TANIEJ 5 %

    Wycena spółek z WIG 30 – ebook

    Marek Panfil   Andrzej T. Szablewski  

    Książka stanowi kontynuację i uzupełnienie poprzednich publikacji wydanych przez Poltext (Wycena przedsiębiorstwa. Od teorii do praktyki oraz Dylematy wyceny przedsiębiorstwa). Tym razem przedmiotem analizy jest wycena kilkunastu największych spółek giełdowych notowanych na GPW w Warszawie, takich jak: Bogdanka, JSW, TVN, KGHM Polska Miedź, PKO BP, Pekao, PKN Orlen, czy PZU. Publikowanych w książce...

    Data publikacji:

    Cena: 94,05 zł 99,00 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • TANIEJ 5 %

    English for Business and Politics – ebook

    Dagmara Świda  

    Podręcznik, którego celem jest zapoznanie Czytelników ze słownictwem gospodarki, biznesu I polityki z uwzględnieniem aktualnej terminologii. Wyrabia sprawność czytania tekstów z tego zakresu oraz rozumienia ich ze słuchu, ułatwia nabycie umiejętności referowania informacji i przedstawiania własnych opinii w formach ustnej i pisemnej. Zawiera słowniczki terminologiczne, diagramy i wykresy przedstawiające...

    Data publikacji:

    Cena: 39,81 zł 41,90 zł

    Więcej

    • PDF
    • EPUB
    • MOBI
  • TANIEJ 5 %

    Kreatywni w biznesie – ebook

    Jan Fazlagić  

    We współczesnym biznesie wygrywają kreatywni: Apple, Nike, Honda, CD PROJEKT, Reserved - i wiele innych firm, które zatrudniają ludzi kreatywnych. Autor wyjaśnia, czym jest kreatywność, jak wykorzystać ją w biznesie i jak zarządzać firmą kreatywną. Książka zawiera wiele ciekawych przykładów ze świata i z Polski praktycznego wykorzystania kreatywności w biznesie. Polskiego czytelnika zainteresują przede...

    Data publikacji:

    Cena: 33,15 zł 34,90 zł

    Więcej

    • PDF
    • EPUB
    • MOBI
  • TANIEJ 5 %

    E-gatunki dziennikarskie – ebook

    Wiesław Godzic   Zbigniew Bauer  

    Powstanie nowych mediów, a zwłaszcza tzw. nowych nowych mediów całkowicie zmienia podejście do kwestii kwalifikacji gatunkowych obecnych w nich przekazów. „Nowe nowe media” odróżnia od zwykłych „nowych mediów” ich społecznościowy charakter. Poza tym w przestrzeni stwarzanej przez Web 2.0 każdy może być producentem i zarazem konsumentem, a skoro „każdy” - to z pewnością...

    Data publikacji:

    Cena: 37,90 zł 39,90 zł

    Więcej

    • PDF
    • EPUB
    • MOBI
  • TANIEJ 5 %

    Zarządzanie. Teoria i praktyka w pigułce – ebook

    Dariusz Jemielniak   Dominika Latusek-Jurczyk  

    To są „Ćwiczenia” do podstawowego i obowiązkowego dla wszystkich studentów uczelni biznesowych przedmiotu/wykładu „Podstawy teorii organizacji i zarządzania”. Ten przedmiot jest wykładany na I roku wszystkich studiów z dziedziny biznesu i musi go zaliczyć każdy student. To jest NOWE WYDANIE „Ćwiczeń” wydanych w 2005 r. przez wówczas jeszcze istniejące wydawnictwo...

    Data publikacji:

    Cena: 28,40 zł 29,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
Liczba pozycji: 289

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA