postaw
Liczba pozycji: 66
Efektywność innowacyjnych narzędzi dydaktycznych w procesie kształtowania postaw przedsiębiorczych – ebook
Niniejszy raport poświęcono problematyce efektywności innowacyjnych narzędzi dydaktycznych, które są wykorzystywane w nauczaniu przedsiębiorczości i budowaniu sprzyjających jej postaw. Opracowanie jest skutkiem pracy zespołu autorów z Uniwersytetu Gdańskiego, którzy realizowali projekt Case Simulator na różnych jego etapach bądź od lat z powodzeniem wykorzystują inne, niestandardowe formy transferu...Data dostępności:
Postaw na charakter i kompetencje. Stanowisko i władza nie zrobią z ciebie lidera – ebook
Timothy R. Clark
„Timothy’emu Clarkowi ponownie udało się ująć skomplikowany temat z elegancką prostotą. Opisane przezeń wymiary charakteru i kompetencji oraz cztery filary tych przymiotów składają się na ponadczasowe zasady, które pozwolą każdemu przywódcy zrealizować swój potencjał. Posługując się zręcznym stylem, autor ten potrafi uchwycić wymowne obrazy i zaoferować wskazówki, które pozwolą każdemu ambitnemu liderowi...Data dostępności:
Data publikacji:
Postawy konsumentów wobec sprzedaży wysyłkowej w Polsce - ujęcie dynamiczne – ebook
Mariusz Trojanowski
Handel detaliczny - zarówno na świecie, jak i w Polsce - jest obszarem dynamicznie zachodzących zmian, przy czym, jak się wydaje, ich naukowe wyjaśnienia są niewspółmiernie skromne w stosunku do skali obserwowanych zjawisk. Powyższe stwierdzenie wydaje się zasadne zwłaszcza w odniesieniu do handlu wysyłkowego, zrozumienia jego genezy, rozwoju i prognozowania udziału w handlu detalicznym w przyszłości.Temat,...Data dostępności:
Media w procesie tworzenia i realizacji polityki regionalnej w województwie śląskim – ebook
Publikacja zawiera wieloaspektową refleksję nad rolą mediów regionalnych w kształtowaniu właściwych postaw obywatelskich, będących determinantą tworzenia i realizacji polityki regionalnej w województwie śląskim. Prezentowana pozycja wydawnicza jest efektem projektu badawczego realizowanego w Kolegium Informatyki i Komunikacji Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, skoncentrowanego na roli środków...Data dostępności:
Nowoczesne rozwiązania marketingowe na rynku produktów konsumpcyjnych – ebook
Agnieszka Izabela Baruk Sebastian Białoskurski Anna Goliszek Anna Iwanicka Agnieszka Komor Grzegorz Wesołowski
W monografii „poddano wnikliwej analizie wybrane nowoczesne rozwiązania marketingowe mające zastosowanie w odniesieniu do produktów konsumpcyjnych. Autorzy słusznie zaliczyli do tych rozwiązań kształtowanie przez oferentów relacji z nabywcami, wzbudzanie postaw i zachowań prosumpcyjnych, wykorzystywanie etnocentrycznych postaw nabywców finalnych, kształtowanie potencjału innowacyjnego oferenta oraz...Data dostępności:
Wartość kapitału ludzkiego w organizacji w kontekście elastycznych form zatrudnienia. Perspektywa interesariuszy – ebook
Magdalena Kot-Radojewska
Postrzeganie pracowników w organizacjach zmieniało się na przestrzeni ostatnich kilkudziesięciu lat. Dziś kapitał ludzki to najważniejszy zasób każdej organizacji, o który trzeba dbać i który należy rozwijać. Szczególnie jest to istotne w kontekście trudności firm w znalezieniu odpowiednich kandydatów do pracy, nie tylko pod względem odpowiedniej wiedzy i kompetencji, ale przede wszystkim postaw, elementem...Data dostępności:
W świecie aksjologii, polityki i kultury: Studenci wobec mediów (na podstawie badań empirycznych) – ebook
Marek Łuczak Aleksandra Pethe Rafał Śpiewak Katarzyna Zdanowicz-Cyganiak
Do rąk czytelników oddajemy książkę W świecie aksjologii, polityki i kultury. Studenci wobec mediów (na podstawie badań empirycznych), która jest owocem eksploracji przeprowadzonych przez pracowników Katedry Dziennikarstwa Ekonomicznego i Nowych Mediów Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach. O ile analizy odnoszące się do postaw młodzieży, w tym akademickiej, nie należą do rzadkich, o czym przekonuje...Data dostępności:
Funkcjonowanie współczesnej gospodarki rynkowej. Wzrost gospodarczy - demografia – ebook
prof. Kazimierz Pająk
Publikacja prezentuje interesujące rozważania z zakresu problematyki roli państwa i miejsca pracownika w gospodarce rynkowej oraz roli banku centralnego w przywracaniu stabilności finansowej. Ponadto podjęto w niej też kwestie trendów inwestycyjnych na świecie oraz pomocy rozwojowej dla wyrównywania szans niektórych krajów. Ciekawym wątkiem są też zagadnienia demograficzno-socjologiczne, dotyczące...Data dostępności:
Data publikacji:
Nowe koncepcje w zarządzaniu organizacją wobec wyzwań otoczenia. Tom 22 – ebook
Monika Boguszewicz-Kreft Małgorzata Rozkwitalska
W odpowiedzi na zapotrzebowania współczesnych organizacji powstają nowe koncepcje zarządzania oraz rodzą się innowacyjne i przedsiębiorcze strategie. Zagadnieniom tym jest poświęcona ta publikacja. Zebrane i ujęte w trzech częściach niniejszego opracowania artykuły dowodzą bogatych zainteresowań badawczych środowiska naukowego i gospodarczego w Polsce. Wskazują także na istotne zmiany zachodzące w...Data dostępności:
Data publikacji:
Mapy recepcji reklamy – ebook
Adam Grzegorczyk
W książce została przedstawiona wiedza o procesach percepcji i recepcji reklamy. Autor zaprezentował nowe podejście do poszczególnych, analizowanych w pracy zagadnień, m.in. modeli hierarchii efektów reklamy, obiektów postaw kreowanych przez reklamę, pojęcia zainteresowania, koncepcji zaangażowania, torów perswazji, modelu FCB czy systematyzacji modelu bohatera reklamy. W książce została także przedstawiona...Data dostępności: