pozytywny
Liczba pozycji: 24
Wywieranie pozytywnego wpływu na ludzi – ebook
Tomasz Niemirowski
Książka zawiera psychologiczną analizę samospełniającej się przepowiedni, czyli wywierania wpływu na ludzi poprzez wytworzenie w nich pożądanego obrazu samych siebie, oraz ponad 100 przykładów skutecznego zastosowania tej metody w celu ulepszenia siebie i postępowania drugiego człowieka. Przykłady są wzięte z życia codziennego i dotyczą sytuacji między innymi rodzinnych, towarzyskich, zawodowych i...Data dostępności:
Wielcy na polskim tronie – audiobook
Antoni Lenkiewicz
Wielcy na polskim tronie to subiektywny wybór 11 władców Polski, których panowanie przyczyniło się do wzmocnienia państwa polskiego i Europy. Autor pisze: „Wszyscy wielcy na polskim tronie, których przedstawiam w wydaniu książkowym, w ogólnym rozrachunku mieli twórczy i pozytywny wpływ na epokę, w której żyli i działali. Miary wielkości nie były i nie mogą być jednakowe. […] Bywało tak, że uwarunkowania...Data dostępności:
Data publikacji:
Mit pracy domowej – ebook
Alfie Kohn
Książka Alfiego Kohna przynosi skrupulatną analizę badań naukowych na temat pracy domowej oraz mitów narosłych wokół edukacji. Kohn zachęca nauczycieli i rodziców do odważnego i krytycznego stanowiska wobec tradycji zadawania lekcji do domu. Często ma to negatywny wpływa na życie rodzinne, a także na autentyczne zainteresowanie uczniów nauką. Praca domowa nie kompensuje tych strat korzyściami edukacyjnymi,...Data dostępności:
Data publikacji:
Rozwój finansowy a wzrost gospodarczy: Metaanaliza – ebook
Jacek Pietrucha
Znaczenie sektora finansowego stało się w ostatnich latach przedmiotem dyskusji publicznych, zwłaszcza związanych z pytaniem, jak w empirycznie zorientowanej ekonomii postrzega się konsekwencje coraz bardziej rozbudowanych systemów finansowych. W niniejszej monografii rozważa się kwestię, czy rozmiar sektora finansowego ma znaczenie dla tempa wzrostu gospodarczego, a jeśli tak, to czy wpływ ten jest...Data dostępności:
Medialne lwy dla rekinów biznesu: Sztuka świadomego wykorzystania mediów. – ebook
Aleksandra Ślifirska
W książce najpopularniejsi polscy dziennikarze zdradzają, jak można wykorzystać media, aby osiągnąć sukces w biznesie. Porad udzielają: Jacek Żakowski, publicysta POLITYKI, Marek Tejchman, dziennikarz TVN BIZNES, Dariusz Bugalski, dziennikarz radiowej Trójki, Bogusław Chrabota, redaktor naczelny dziennika Rzeczpospolita, Anna Sekudewicz, reportażystka i zastępca redaktora naczelnego Radia Katowice,...Data dostępności:
Sekretny język komunikacji. Jak odczytywać i przekazywać sygnały werbalne i niewerbalne – ebook
Vanessa Edwards
Subtelne komunikaty, które nieustannie przekazujemy poprzez język ciała, mimikę, dobór słów i modulację głosu, mają ogromny wpływ na odbiór naszych pomysłów i na to, jak jesteśmy postrzegani. Te pozornie niewinne sygnały mogą wzmocnić nasze przesłanie albo je osłabić. Jeśli kiedykolwiek przerwano ci podczas spotkania, nie dostrzeżono twojego potencjału lub zignorowano twoje pomysły, problem może tkwić...Data dostępności:
Data publikacji:
Proste prawdy o przywództwie – ebook
Ken Blanchard Randy Conley
Proste prawdy o przywództwie jest dwuczęściową kompilacja przemyśleń Blancharda i Conleya na temat servant leadership i budowania zaufania. To świadectwo przenikliwej, zapadającej w pamięć, a miejscami sprzecznej z intuicją mądrości przywódczej. Czytelnicy dzięki niej odkryją: •Kiedy należy stosować różne podejścia (style przywódcze) do różnych - i do tych samych osób, •Co sprawia, że przywódcy...Data dostępności:
Data publikacji:
Konflikty wewnątrzgrupowe jako determinanty efektywności rad nadzorczych – ebook
Malgorzata Marchewka
W publikacji wykorzystano koncepcję dynamiki grupowej, zgodnie z którą każdy zespół można scharakteryzować, opisując jego cechy statyczne (m.in. liczba członków, ich płeć i pochodzenie oraz ich kompetencje) oraz właściwości funkcjonowania grupy, czyli charakterystykę procesów grupowych. Poza analizą empiryczną, monografia zawiera propozycję wykorzystania modelowania agentowego jako metody badania...Data dostępności:
Data publikacji:
Czy społeczna odpowiedzialność firmy wspomaga jej innowacyjność? – ebook
Piotr Płoszajski
Na obecnym etapie badań nad CSR, prowadzonych od kilku lat w Katedrze Teorii Zarządzania Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, postawiliśmy sobie pytanie wychodzące znacząco poza tradycyjne rozważania o znaczeniu i roli społecznej odpowiedzialności i jej miejsca w strategiach firm. Chcieliśmy zastanowić się czy, a jeśli tak, to w jakim stopniu, bycie odpowiedzialnym - w znaczeniu zdefiniowanym w poprzednich...Data dostępności:
Science Fictions: Oszustwa, uprzedzenia, zaniedbania i szum informacyjny w nauce – ebook
Stuart Ritchie
Światowy bestseller Stuarta Ritchiego! Książka, która ujawnia niepokojące i szokujące sygnały świadczące o kryzysie, jaki przechodzi współczesna nauka. Nauka to sposób, w jaki rozumiemy świat. Jednak niewłaściwa interpretacja i koloryzowane statystyki sprawiły, że ogromna liczba badań naukowych stała się bezużyteczna lub, co gorsza, wprowadzająca w błąd. Obecny system finansowania badań oraz publikacji...Data dostępności: