pragnienia
Liczba pozycji: 11
Stan pragnienia. Oblicza mac(k)donaldyzacji – ebook
Karolina Sitkiewicz
Książka Stan pragnienia. Oblicza mac(k)donaldyzacji traktuje o miejscu zjawiska mac(k)donaldyzacji w polskojęzycznej debacie wokół globalizacji. Po przez analizę pojęcia mac(k)donaldyzacji Autorka dąży do ustalenia, czym ona jest, jak jest rozumiana i postrzegana. Czy ma szansę nadal trwać, czy może ostrzeżenia jej przeciwników przestały być już aktualne. Równolegle przedmiot rozważań stanowią...Data dostępności:
Data publikacji:
W pogoni za... – ebook
Daria Jędrzejek Klaudia Leszczyńska W.S. James Klaudia Max
Pieniądze, sława, pozornie idealne życie… To wszystko okazuje się nie mieć znaczenia, gdy uświadomimy sobie, że czegoś nam brak. Cztery Autorki, cztery różne spojrzenia na świat i jeden wspólny mianownik: pogoń za czymś, co skryte jest głęboko w ludzkim sercu. Droga do osiągnięcia celu nie zawsze jest prosta, a bohaterowie „W pogoni za...” wiedzą o tym doskonale. Czy mimo przeciwności losu uda...Data dostępności:
Data publikacji:
Nowy księżyc na wodzie – ebook
Mort Castle
Zadymiony klub, ulubione miejsce spotkań nieumarłych, ranczo po sąsiedzku, którego właścicielem jest potwór, czy wreszcie tajemniczy człowiek budzący swoją obecnością nieznane demony – te znakomite opowiadania odkryją na nowo świat, który myślicie, że znacie, i odsłonią ten mroczny, o którego istnieniu trudno wam będzie zapomnieć. Mort Castle, nazywany Charlesem Dickensem horroru, zabiera czytelnika...Data dostępności:
Data publikacji:
Bogaty ogrodnik – ebook
John Soforic
Jak zapewnić sobie życie w warunkach finansowej swobody? Czym jest dobrobyt i w jaki sposób można go osiągnąć? Bez pieniędzy tracimy kontrolę nad własnym życiem. Ich wartość uświadamiamy sobie dopiero wtedy, gdy ich brakuje i zaczynamy odczuwać lęk przed przyszłością. Zdobyć bogactwo chcą wszyscy, jednak nie każdy podejmuje decyzje, dzięki którym zaczyna gromadzić odpowiednie zaplecze finansowe....Data dostępności:
Data publikacji:
Audyt marketingowy. Wydanie II – ebook
Wioleta Dryl
Zarówno w teorii, jak i w praktyce funkcjonuje przekonanie, iż marketing jest tą dziedziną działalności, której efekty najtrudniej jest zmierzyć, a co za tym idzie, niezwykle trudno udowodnić jest zyskowność działań podejmowanych w tym zakresie. Podejście to w wielu przypadkach znajduje uzasadnienie. Marketing to filozofia działania, to orientacja przedsiębiorstwa ukierunkowana nie tylko na zysk, ale...Data dostępności:
Data publikacji:
Zarządzanie reklamą. Wydanie II – ebook
Wacław Šmid
Co w życiu każdego człowieka może stanowić największą wartość i dlaczego dąży do jej osiągnięcia? Dlaczego chce zdobyć coś, co może zaspokoić jego potrzeby, pragnienia, a nawet marzenia? - Tym czymś najczęściej bywają określone produkty, usługi, informacje i idee, które także są treścią komunikatów reklamowych. Reklama w takim rozumieniu przenosi człowieka ze świata wartości do świata dóbr. Dzięki...Data dostępności:
Data publikacji:
Funkcjonowanie współczesnych przedsiębiorstw. Nowe trendy w zarządzaniu i marketingu. Tom 45 – ebook
Irena Bach-Dąbrowska
Czym jest obecnie innowacyjność? Czy jest to zdolność przedsiębiorstw do dostarczania nowych rozwiązań technologicznych i usługowych? Czy może kompetencja wyrażana przede wszystkim w umiejętności i chęci przedsiębiorców do podejmowania działań oraz gotowości i umiejętności wykorzystania istniejących innowacyjnych warunków biznesowych stwarzanych przez otoczenie? Czy informacja jest czwartym, a zarazem...Data dostępności:
Data publikacji:
Winning - odpowiedzi – ebook
Jack Welch Suzy Welch
W bestsellerze z 2005 roku Winning znaczy zwyciężać Suzy i Jack Welch stworzyli niespotykany tekst będący zarówno traktatem filozoficznym na temat podstawowych praktyk biznesowych oraz przejrzystym podręcznikiem napisanym z typową dla Jacka otwartością i optymizmem. Wydawało się, że po niej, odwołując się do słów Warrena Buffeta, „nie będzie potrzebna żadna więcej książka o zarządzaniu”. Ale Winning...Data dostępności:
Data publikacji:
Wszystko dla niej – ebook
Beata Rudzińska
Obsesje, lęki, skrywane pragnienia , świat realny i baśniowy, a nade wszystko Ona. Za każdym razem inna. Silna, słaba, zaborcza, obojętna i aktywna. Kim jest Ona? Ofiarą? Oszustką? A może to wcale nie o Niej? Wszystko dla niej to zbiór opowieści , które układają się w obraz intymnych emocji, łączących lub dzielących ludzi, których zetknął ze sobą los. Czytelnicy odnajdą w tej książce kobiety, które...Data dostępności:
Data publikacji:
Grosz do grosza – ebook
Dan Ariely Jeff Kreisler
Autor bestsellerowej Potęgi irracjonalności łączy poczucie humoru z ekonomią behawioralną, aby zagłębić się w prawdziwie nielogiczny świat finansów osobistych i pomóc czytelnikom w zrozumieniu, dlaczego podejmują złe decyzje finansowe oraz przekazać im wiedzę potrzebną do dokonywania lepszych wyborów. Dlaczego gdy za coś płacimy, często odczuwamy niemal fizyczny ból? Dlaczego występowanie...Data dostępności:
Data publikacji: