precyzyjnie
Filtruj po kategorii
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie
Liczba pozycji: 6
- Przejrzysta, czytelna, interesująco i zwięźle napisana rozprawa doktorska z filozofii starożytnej i średniowiecznej. Prezentuje ważne, aczkolwiek mniej znane dzieło wybitnych mistrzów: Arystotelesa i Tomasza z Akiwnu. Starannie odróżnia poglądy poszczególnych autorów i ich poprzedników. Precyzyjnie przedstawia wewnętrzne i zewnętrzne przyczyny duszy ludzkiej. Szczególnie podkreśla przyczyny jej istnienia....
Data dostępności:
Data publikacji:
- Dwa kraje leżące w sercu Europy - Francja i Niemcy - przez wieki uważały się za najpoważniejszych wrogów i najsilniejszych konkurentów, rywalizowały o zdobycie dominacji nad kontynentem i jego złożami naturalnymi. Tragiczne wydarzenia pierwszej połowy XX stulecia uświadomiły przywódcom obu państw, że jedynie współpraca i obustronne zaangażowanie w rozwój integracji europejskiej mogą zagwarantować Europie...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Autor omawia poglądy sześciu filozofów – Nietzschego, Heideggera, Adorna, Deleuze’a, Derridy i Meillassoux – istotne dla próby stworzenia filozofii nadziei radykalnej. Uwzględnia też przemyślenia Blocha, którego pomysłów nie sposób pominąć, oraz Agambena, mimo iż jego propozycja zupełnie nie odpowiada temu, co potocznie kojarzy się z nadzieją. Przedstawia własną, nawiązującą do myśli hermeneutycznej,...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Gatunki cyfrowe. Instrukcja obsługi to dogłębny i poparty wieloma przykładami przewodnik po praktycznej stronie tworzenia cyfrowych dzieł kultury podany przez ich twórców, którzy opowiadają o tym czym się charakteryzuje demo, gra tekstowa, chiptune , magazyn dyskowy, dankowy mem, fejsbuczany status, generator, hipertekst, gra czy conditional arts , Piotrowi Mareckiemu opowiadają Jakub „Argasek” Argasiński,...
Data dostępności:
Data publikacji:
- „No to Frugo”, „Żubr występuje w puszczy”, „Zawsze Coca-Cola” czy „Nike. Just do it!” to klasyczne już przykłady copywriterskich złotych strzałów. Chciałbyś tworzyć podobnie chwytliwe i błyskotliwe hasła reklamowe? Chcesz być mistrzem perswazyjnych tekstów, które przełożą się na konkretne efekty sprzedażowe? Pragniesz tworzyć komunikaty, którym nie oprze...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Ksi ąż ka jest kluczem do odczytywania ludzi: ich intencji, motywacji, d ąż e ń , a w efekcie przewidywania ich zachowa ń . Dzi ę ki zawartej tu wiedzy pozyskasz umiej ę tno ś ci przydatne wsz ę dzie tam, gdzie masz do czynienia z lud ź mi: w domu, biznesie, w ś ród przyjació ł i znajomych. Autorem “Jak czyta ć ludzi" jest Robin Dreeke, by ł y szef Wydzia ł u Analizy Behawioralnej FBI. Dzi ę ki swemu...
Data dostępności:
Data publikacji:
Filtruj wyniki wyszukiwania
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie