procedury
Liczba pozycji: 5
Lean. Droga do minimalizmu – audiobook
TOMASZ KRÓL
Mniej znaczy... więcej Lean management tłumaczy się na język polski jako szczupłe zarządzanie. Ta koncepcja, która ma źródło w motoryzacji, bazuje na elastyczności i dążeniu do uzyskania najwyższej jakości "szczupłym" kosztem, czyli przy maksymalnej oszczędności sił i środków. Ten model działania doskonale sprawdza się w biznesie. Z kolei minimalizm - obecny w muzyce, literaturze, architekturze i...Data dostępności:
Data publikacji:
Zwierzyna. Sposoby przyrządzania. Przepisy naszych babć – ebook
Pani Elżbieta
Zwierzyna. Sposoby przyrządzania. Przepisy naszych babć to książka kucharska autorstwa Pani Elżbiety. „Zwierzyna - przeważnie przedmiot zbytku w mieście - w niektórych miejscowościach, oddalonych od kolei i większych osiedli, stanowi najczęściej jadany produkt mięsny. Latem - kaczki dzikie, zimą - zające stanowią podstawę jadłospisów na Kresach wschodnich i nieraz w kłopot wprawiają gospodynie...Data dostępności:
Data publikacji:
Import pieniędzy – audiobook
Rafał Mróz
Czy wiesz dlaczego tylko nieliczni zarabiają naprawdę poważne pieniądze na imporcie z Chin czy krajów zachodnich? Odpowiedź jest prosta. Większość przedsiębiorców obawia się bariery językowej, podjęcia ryzyka czy własnych możliwości finansowych. Problem w tym, że to, czego możesz się obawiać, jest tak naprawdę mitem, który stworzyły osoby niemające nic wspólnego z tym sposobem na zarabianie prawdziwych...Data dostępności:
Data publikacji:
Piętrzenie nawyków. 97 małych zmian, które odmienią Twoje życie – audiobook
Steve Scott
Wprowadź w życie dobre zmiany! Procedura piętrzenia nawyków, czyli jak drobną zmianę zmienić w codzienny nawyk Nawyki na każdą okazję, czyli jakie zmiany naprawdę warto wprowadzić Zakłócenia i trudności, czyli co zrobić, gdy procedura nie zadziała Każdy z nas ma swoje nawyki . Codziennie wykonujemy setki czynności, którym nie poświęcamy uwagi - właśnie dlatego, że są to nasze utrwalone zwyczaje....Data dostępności:
Data publikacji:
Dawaj innym szczęście. Ścieżka pasji, zysku i celu – audiobook
Tony Hsieh
• Zapłać nowo zatrudnionym pracownikom 2000 dolarów za odejście. • Uczyń obsługę klienta odpowiedzialnością całej firmy - nie tylko działu. • Skup się na kulturze firmy jako na priorytecie nr 1. • Wykorzystaj badania nauki o szczęściu do prowadzenia biznesu. • Pomóż pracownikom rozwijać się - zarówno osobiście, jak i zawodowo. • Staraj się zmienić świat. • Aaa,...Data dostępności:
Data publikacji: