proces
- Doba dla każdego ma dwadzieścia cztery godziny. Wielu z nas ma również stałą pracę, dom i rodzinę. Wydaje się, że nigdy nie ma wystarczająco dobrego czasu na napisanie książki, artykułu czy scenariusza. Kiedy wreszcie można usiąść i zacząć pracować, okazuje się, że słowa nie chcą spłynąć na papier - blokada twórcza sprawia, że nawet bardzo dobre pomysły nie zostają przekute na gotowe dzieło. A przecież...
Data dostępności:
Data publikacji:
- 11 i pół powodu, dlaczego lean, six sigma i kaizen nie działają Każdy przedsiębiorca chciałby, aby jego firma potrafiła działać bardziej elastycznie, nie marnowała zasobów i obniżyła swoje koszty. Odpowiedzią na tę potrzebę jest koncepcja szczupłego zarządzania, która okazała się niezwykle skuteczna w firmach motoryzacyjnych. Po trzydziestu latach od spopularyzowania lean management, six sigma i filozofii...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Jak wykorzystać to, co już masz, żeby osiągnąć to, czego chcesz? Co byś zrobił, gdybyś wiedział, że jesteś nie do zatrzymania? Dokąd byś poszedł?Komu pomógł? Ta książka pomoże ci znaleźć odpowiedzi na te pytania i pokaże, jak mierzyć wysoko i małymi krokami osiągnąć więcej, niż kiedykolwiek uważałeś za możliwe. Dowiedz się od dowódcy Navy SEAL, jak wykorzystać siłę swojego umysłu do realizacji...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Podręcznik skierowany jest przede wszystkim do studentów - niezależnie od kierunków studiów - oraz absolwentów studiów wyższych, a także przedsiębiorców i menedżerów, którzy chcą pogłębić swoją wiedzę z zarządzania. Główna część publikacji zawiera kompleksowe omówienie podstawowych zagadnień z zakresu zarządzania. Przejrzysty układ treści uwzględnia różne style uczenia się, a czytelny podział zagadnień...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Sprzedawaj więcej. Szybciej. Łatwiej. Czy wiesz, jak przebiega ścieżka zakupowa? Zaczyna się od rozpoznania potrzeby, potem następuje faza poszukiwania informacji i porównywania ofert, wreszcie dochodzi do zakupu. To jednak nie koniec. Jeśli towar lub usługa spełniły oczekiwania klienta, sięgnie po nie ponownie. Jeśli nie ― odrzuci je, gdy znów pojawi się potrzeba uzupełnienia zapasów lub skorzystania...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Małymi krokami do sukcesu sprzedażowego. Czy zgodzisz się ze stwierdzeniem, że praca handlowca jest powtarzalna? Oczywiście, produkty i usługi różnią się od siebie. Jasne, że klienci bywają rozmaici. Temperamenty sprzedawców - Twój, mój, jego i jej - także nie są identyczne. Jednak każdy proces sprzedaży zawiera mniej więcej te same składowe: do sprzedawania trzeba się przygotować, nawiązać kontakt...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Ludzie zwykle nie znają swoich wewnętrznych pytań oraz nie zdają sobie sprawy z ich głębokiego wpływu na kształtowanie doświadczeń oraz przebiegu życia. Zmieniając te pytania, można uruchomić proces, który pozwoli osiągnąć zupełnie nowe rezultaty. David Rock i Linda J. Page Teksty Marilee stanowią najbardziej wnikliwą prezentację potęgi pytań, na jaką natrafiłem. To prawda: żyjemy w świecie, który...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Sztuka poskramiania finansów. Bez zadęcia, bez pouczania i bez branżowego żargonu. Oto, jak powstało pierwsze wydanie tej praktycznej książki, dającej tym menedżerom i liderom, którzy nie mają na co dzień styczności z zagadnieniami finansowymi, możliwość nabrania pewności siebie w interpretacji danych liczbowych. Rozwinięcie inteligencji finansowej umożliwiło im zrozumienie procesów, w których biorą...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Jak znaleźć odpowiedzialnych i zaangażowanych pracowników, którzy po roku nie odejdą do konkurencji? To przyczyna niejednej bezsennej nocy pracodawcy. Jak sprawić, aby ludzie chcieli pracować w Twojej firmie? Nie chodzi o triki czy same tylko zabiegi marketingowe, ale bardzo często proste rozwiązania i strategie działania, które sprawią, że Twoja firma będzie wiarygodna, rozpoznawalna i o krok przed...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Jak teraz wyglądają Twoje negocjacje? Brakuje Ci strategii negocjacji samochodu używanego. Zmagasz się z chaosem, bałaganem i zbędnymi emocjami? Nie masz kontroli nad procesem. Brakuje Ci pewności siebie? Nie wiesz, jak dobrze przygotować się do rozmowy o cenie samochodu. Uzyskujesz mizerne wyniki lub straty? Zobacz negocjacje samochodu używanego z gotowymi strategiami zakupu, sprzedaży, bezpiecznej...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Znaj(dź) swojego klienta Growth hacking to jedna z metodyk prowadzenia działań marketingowych, sprzedażowych i rozwoju produktu, w której celem aktywności nie są największe zasięgi, a dotarcie do możliwie najlepiej określonej grupy docelowej. Oczywiście przy zachowaniu jak najniższego kosztu tego procesu. Gdy się nad tym chwilę zastanowić, takie podejście jest sensowne ― co bowiem sprzedawcy po rozpoznawalności...
Data dostępności:
Data publikacji:
- „Za drogo”, „Cena jest za wysoka”, „Wy to już zupełnie powariowaliście z tymi cenami” - to słowa, których handlowcy boją się chyba najbardziej. Jak zareagujesz? Będziesz kłócił się z klientem, mówiąc: „Proszę spojrzeć na jakość”, czy od razu udzielisz rabatu? Żaden z tych ruchów nie jest najlepszy. A co powinieneś zrobić? Obronić cenę! Tradycyjnie etap...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Do niedawna wirtualny świat stanowił tylko jeden z kilku dostępnych kanałów sprzedaży. Można się było nim posługiwać, ale nie był to warunek konieczny sukcesu. Tymczasem dziś, w czasie pandemii, to najbardziej niezawodny, a czasami wręcz jedyny sposób komunikacji i sprzedaży. Trzeba też oswoić się z tym, że wirtualne kanały komunikacji pozostaną normą również w przyszłości. Niestety, większość sprzedawców,...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Czy wiesz, że TYLKO 3% klientów uważa, że sprzedawcy są godni zaufania? A czy zdajesz sobie sprawę, że AŻ 61% handlowców twierdzi, że sprzedaż jest obecnie dużo trudniejsza, niż była pięć lat temu? Jak myślisz, z czego to wynika? Współcześni klienci oczekują od drugiej strony wsparcia i doradztwa, handlowcy zaś przewodnika, który nauczy ich, jak robić to właściwie. Oto Twój klucz do świata sprzedaży,...
Data dostępności:
Data publikacji:
- W lipcu 1994 roku trzydziestoletni Jeff Bezos założył księgarnię internetową. Nazwał ją Amazon.com, zainspirowany jedną z najpotężniejszych rzek świata. Chciał zgromadzić w jednym miejscu miliony tytułów. Fizycznie taka księgarnia po prostu nie mogłaby istnieć. Bezos podjął ryzyko i zaczął realizować swój pomysł. W ciągu pierwszych 20 lat Amazon przechodził niezliczone kryzysy finansowe i rósł, aby...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Bez skutecznych negocjacji nie ma sprzedaży. Kupujący świetnie o tym wiedzą i potrafią znakomicie się przygotować: zdobywają więcej informacji, negocjują większe stawki i staranniej kontrolują proces sprzedaży. Najczęściej więc udaje im się zdobyć silniejszą pozycję od sprzedawcy. Natomiast większości sprzedawców brakuje umiejętności negocjowania. Z różnych powodów dają się wyprowadzać w pole, a...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Czy masz poczucie, że to, co osiągasz, stoi w rażącej sprzeczności z wkładanym wysiłkiem? Albo że masz potencjał, którego z jakichś względów nie umiesz w pełni wykorzystać? Zdarza Ci się, że odwlekasz w nieskończoność wykonanie ważnych czynności, wciąż znajdując nowe uzasadnienia dla niepodejmowania działań? A może uważasz, że przydałyby Ci się lepsze pieniądze? Czy też gorąco pragniesz zacząć osiągać...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Przy tworzeniu projektów informatycznych ludzie muszą umieć się dogadać. Brak wspólnej wizji, świadomości istnienia innych perspektyw czy zrozumienia potrzeb pomiędzy współpracującymi stronami zawsze prowadzi do porażki. Tym bardziej w środowisku Agile , gdzie ludzie ze świata biznesu i developerzy pracują razem, zdolność do skutecznej komunikacji staje się niezwykle ważna. Można nawet powiedzieć,...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Zwinny jak łasica i szybki jak wiatr - od dziś bądź taki dzięki metodzie Scrum! Współczesny świat w dużej mierze przeniósł się do wnętrza komputerów. Nie chodzi tylko o internet, ale także o bazy danych najrozmaitszych firm i urzędów, programy do obsługi maszyn i sprzętów AGD, skomplikowane systemy logistyczne, magazynowe, handlowe i wszelkie inne. Bez odpowiedniego oprogramowania żaden z tych elementów...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Każdy szef spotyka się z trudnymi zachowaniami zespołu, którym kieruje. Podczas zebrań grupa podwładnych zaskakuje go swoimi reakcjami: milczy, rozrabia, narzeka, a czasem nawet atakuje przełożonego szefa. W takich sytuacjach lider formalny najczęściej przypisuje podwładnym złe intencje, wpadając w pułapkę negatywnych projekcji. Zaczyna wierzyć, że jego pracownicy są leniwi i niezaangażowani, że go...
Data dostępności:
Data publikacji: