produktow
Filtruj po kategorii
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie
Komercjalizacja produktów żywnościowych – ebook
We współczesnych gospodarkach coraz częściej mamy do czynienia z postępującymi procesami komercjalizacji różnych produktów. Dotyczy to także produktów żywnościowych. Autorzy przedstawili: pojęcie i elementy komercjalizacji produktów (w tym produktów żywnościowych), uwarunkowania komercjalizacji produktów żywnościowych w przedsiębiorstwie, procesy komercjalizacji produktów żywnościowych w polskich przedsiębiorstwach,...Data dostępności:
Sprzedaż produktów reklamowych: Kwalifikacja A.26 Sprzedaż produktów i usług reklamowych – ebook
Małgorzata Pańczyk
Podręcznik podzielony jest na trzy części: CZĘŚĆ I. PRODUKTY I USŁUGI REKLAMOWE CZĘŚĆ II. DOKUMENTACJA I KALKULACJA CEN USŁUG REKLAMOWYCH CZĘŚĆ III. NEGOCJACJE SPRZEDAŻOWE Podręcznik zawiera wybrane treści nowej podstawy programowej dla technika organizacji reklamy. Dostosowany jest do kształcenia w nowej formule i zgodna z kwalifikacją A.26. Sprzedaż produktów i usług reklamowych. Przedstawia proces...Data dostępności:
Inwestycje alternatywne w kontekście efektywności inwestycji kapitałowej na przykładzie produktów strukturyzowanych – ebook
Monika Hadaś-Dyduch
Książka jest wprowadzeniem w stan wiedzy inwestycji alternatywnych przez pryzmat produktów strukturyzowanych. Opisuje produkty strukturyzowane poprzez ich genezę, sposób ich konstrukcję oraz klasyfikację W szczególności zawiera szczegółową analizę przez produktów strukturyzowanych rozpoczętych a zarazem zakończonych w okresie 1.01.2000-31.12.2013 przez pryzmat uzyskanych stóp zwrotu.Data dostępności:
Rynek produktów Sprawiedliwego Handlu w Polsce – ebook
Światowa inicjatywa na rzecz Sprawiedliwego Handlu wspiera zrównoważony rozwój dzięki oferowaniu korzystniejszych warunków handlowych oraz chronieniu praw marginalizowanych producentów i pracowników najuboższych krajów. Autorki przedstawiły: Sprawiedliwy Handel jako nową inicjatywę rozwojową, instytucjonalizację i rozwój sprzedaży produktów Sprawiedliwego Handlu, rynek produktów Sprawiedliwego Handlu...Data dostępności:
Fitofarmaceutyki: oparte na dowodach naukowych kompendium leczniczych produktów ziołowych – ebook
Publikacja Fitofarmaceutyki – oparte na dowodach naukowych kompendium leczniczych produktów ziołowych została przygotowana pod redakcją naukową prof. dr. hab. Mirosławy Krauze-Baranowskiej. Monografia dostarcza w sposób praktyczny i użyteczny istotnych informacji dotyczących roślinnych produktów leczniczych i botanicznych suplementów diety. Ułożony alfabetycznie wykaz produktów roślinnych, zawiera...Data dostępności:
Kryminologiczne i prawnokarne aspekty podrabiania towarów i fałszowania produktów leczniczych – ebook
Andrzej Adamski Paulina Bojarska Janusz Bojarski Natalia Daśko Sławomir Zelek
Publikacja „Kryminologiczne i prawnokarne aspekty podrabiania towarów i fałszowania produktów leczniczych" jest monografią naukową z zakresu prawa karnego, kryminologii i polityki kryminalnej. Składa się z czterech części i obejmuje analizę fenomenologiczną i prawno-porównawczą tytułowego zjawiska ze szczególnym uwzględnieniem Chin i Polski. W pierwszej części książki omówiono rolę Chińskiej Republiki...Data dostępności:
Data publikacji:
Marketing produktów systemowych – ebook
W książce autorzy wyjaśniają rolę współczesnego marketingu w procesach tworzenia, komunikowania i dostarczania ofert systemowych produktów materialnych oraz usługowych. Analizą zostały objęte cztery grupy produktowe: • systemowe produkty usługowe bankowości detalicznej oraz komercyjnych organizacji usług medycznych, • systemowe oferty produktowo-usługowe międzynarodowych i krajowych sieciowych firm...Data dostępności:
Jakość jako determinanta budowania pozycji konkurencyjnej na rynku produktów żywnościowych – ebook
Mariusz Grębowiec
Książka stanowi przede wszystkim przegląd literatury z zakresu teorii konkurencji i konkurencyjności, jak również teorii z zakresu zarządzania jakością na rynku produktów spożywczych. Znajdą w niej Państwo m.in. informacje dotyczące znaczenia i rangi pojęcia jakości oraz sposobu jej postrzegania zarówno z punktu widzenia producenta, jak również konsumenta produktów spożywczych, określenie czynników...Data dostępności:
Spoiwa niskoemisyjne i o niskim cieple hydratacji z wybranych ubocznych produktów przemysłowych jako potencjalny składnik betonów masywnych i hydrotechnicznych – ebook
Agnieszka Machowska
W monografii przedstawiono zagadnienie wykorzystania ubocznych produktów przemysłu hutniczego i energetyki – granulowanego żużla wielkopiecowego i popiołu lotnego z fluidalnego spalania węgla brunatnego – do wytworzenia betonu masywnego. Skomponowanie spoiwa bez udziału klinkieru portlandzkiego, którego właściwości będą zbliżone do prezentowanych przez cement portlandzki, jest obecnie dużym wyzwaniem....Data dostępności:
Nowoczesne rozwiązania marketingowe na rynku produktów konsumpcyjnych – ebook
Agnieszka Izabela Baruk Sebastian Białoskurski Anna Goliszek Anna Iwanicka Agnieszka Komor Grzegorz Wesołowski
W monografii „poddano wnikliwej analizie wybrane nowoczesne rozwiązania marketingowe mające zastosowanie w odniesieniu do produktów konsumpcyjnych. Autorzy słusznie zaliczyli do tych rozwiązań kształtowanie przez oferentów relacji z nabywcami, wzbudzanie postaw i zachowań prosumpcyjnych, wykorzystywanie etnocentrycznych postaw nabywców finalnych, kształtowanie potencjału innowacyjnego oferenta oraz...Data dostępności:
O współczesnym nazewnictwie produktów leczniczych – ebook
Samuela Tomasik
Celem niniejszej książki jest analiza nazw handlowych leków dostępnych na polskim rynku farmaceutycznym, jak również wskazanie, że są to jednostki, które nie różnią się znacząco od nazw własnych innych produktów, a także wypełniają wiele funkcji charakterystycznych dla innych chrematonimów marketingowych. Autorka usiłuje odpowiedzieć na pytanie, jakiego rodzaju jednostkami są współczesne nazwy handlowe...Data dostępności:
Prawo cywilne wobec nowości medycznych - cywilna ochrona prawna uczestnika badania klinicznego oraz pacjenta w kontekście zastosowania produktów leczniczych w zakresie off-label – ebook
Dąbrówka Przewłocka
Monografie Prawnicze to seria, w której ukazują się publikacje omawiające w wyczerpujący sposób określone instytucje czy zagadnienia prawne. Adresujemy ją przede wszystkim do prawników poszukujących wnikliwego ujęcia tematu, łączącego teorię (poglądy doktryny, elementy prawnoporównawcze) i praktykę (bogaty wybór orzecznictwa). A tego – ze względu na brak miejsca – nie znajdziemy nawet w komentarzach. Monografia...Data dostępności:
Data publikacji:
Badania kliniczne produktów leczniczych i wyrobów medycznych. Zagadnienia prawne – ebook
Tomasz Kuczur Damian Wąsik
Damian Wąsik doktor nauk prawnych, asystent w Zakładzie Podstaw Prawa Medycznego Collegium Medicum im. L. Rydygiera w Bydgoszczy Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu; radca prawny zatrudniony w sektorze służby zdrowia; autor i współautor ponad 100 publikacji z zakresu prawa karnego, prawa wyborczego i prawa medycznego, w tym komentarza do ustawy o systemie informacji w ochronie zdrowia (2015),...Data dostępności:
Data publikacji:
Znaczenie roślinnych metabolitów wtórnych w kształtowaniu jakości sensorycznej i zdrowotnej produktów spożywczych z buraka ćwikłowego – ebook
Katarzyna Mikołajczyk-Bator
Monografia jest kompleksowym opracowaniem naukowym obejmującym szereg istotnych kwestii związanych z jakością buraka ćwikłowego jako surowca będącego źródłem metabolitów wtórnych wpływających na jakość sensoryczną i zdrowotną produktów spożywczych. W monografii przedstawiono aktualny stan wiedzy na temat rynku warzyw w Polsce. Opisano przeprowadzone badania składu jakościowego buraków, stosując metody...Data dostępności:
Naśladownictwo opakowań produktów markowych w świetle prawa własności intelektualnej – ebook
Katarzyna Jasińska
W realiach gospodarki wolnorynkowej rola pełniona przez opakowania nie sprowadza się już wyłącznie do zabezpieczania towarów; obecnie jest to jeden z istotniejszych elementów działań promocyjnych, a proces ich kreacji jest czasochłonny i kosztowny. Dlatego konkurenci rynkowi często ulegają pokusie skorzystania z poczynionych przez rywali nakładów i dopuszczają się naśladownictwa opakowań. Praktyki...Data dostępności:
Data publikacji:
Zarządzanie wiedzą marketingową w strukturach sieciowych sektora produktów informatycznych – ebook
Izabela Sztangret
Praca składa się z pięciu rozdziałów. Rozdział pierwszy ma charakter czysto teoretyczny i obejmuje definicję oraz charakterystykę wiedzy i wiedzy marketingowej, modele sieci wartości ujęte przez pryzmat zarządzania wiedzą oraz koncepcje budowy wiedzy marketingowej przez przedsiębiorstwa w relacjach z partnerem i klientem. Rozdział drugi poświęcono systemowi i narzędziom zarządzania wiedzą marketingową....Data dostępności:
Marketing w działalności agencji reklamowej: Materiały edukacyjne do kwalifikacji AU.29 (A.26) Sprzedaż produktów i usług reklamowych – ebook
Małgorzata Pańczyk
W książce wyjaśniono pojęcie marketingu, przedstawiono system marketingu, marketing-mix, cenę, dystrybucję i promocję marketingu oraz zachowanie nabywców na rynku i segmentację rynku. Kolejne rozdziały dotyczą systemu informacji marketingowej, badań marketingowych i planowania marketingowego. Na końcu książki zamieszczono 22 niezmienne prawa marketingu.Data dostępności:
Pozarejestracyjne stosowanie produktów leczniczych a badania kliniczne. Ramy prawne i praktyka w podmiotach leczniczych w Polsce – ebook
Maria Gutowska-Ibbs
Publikacja opisuje ramy prawne i praktykę prowadzenia badań klinicznych i stosowania leków off-label . Regulacje prawne dotyczące badań klinicznych oraz stosowania produktów leczniczych poza wskazaniami rejestracyjnymi budzą pewne wątpliwości interpretacyjne, co utrudnia ich stosowanie w praktyce. Liczne kontrowersje dotyczą w szczególności zasadności zaliczenia konkretnych procedur do eksperymentów...Data dostępności:
Data publikacji:
Systemy zarządzania jakością produktów. Metody analizy i oceny – ebook
Krystyna Lisiecka
Treścią pracy są metody oceny i analizy systemu zarządzania jakością. Książka składa się z czterech rozdziałów. W rozdziale pierwszym scharakteryzowano modele zarządzania organizacją przez jakość oraz systemy zarządzania jakością produktów. W rozdziale drugim opisano metody analizy i oceny systemów zarządzania jakością (SZJ); wyróżniono i omówiono audyty oraz przegląd kierownictwa. W rozdziale trzecim...Data dostępności:
Reklama produktów leczniczych. Komentarz do art. 52-64 ustawy - Prawo farmaceutyczne – ebook
Katarzyna Czyżewska Joanna Dziurowicz Katarzyna Łoś Natalia Łukawska Karol Piekarczyk
Publikacja prezentuje zasady reklamy produktów leczniczych zebrane w rozdziale 4 ustawy z 6.09.2001 r. – Prawo farmaceutyczne (Dz.U. z 2020 r. poz. 944 ze zm.). W komentarzu szczegółowo , ale zarazem bardzo praktycznie , omówiono przepisy art. 52–64 ustawy, opierając się na doświadczeniu autorów i orzecznictwie sądów oraz uwzględniając aktualną wykładnię stosowaną przez organ nadzoru nad wytwarzaniem...Data dostępności:
Data publikacji: