promocyjnych

Liczba pozycji: 3
  • Rozliczanie akcji promocyjnych. Opodatkowanie i ewidencja – ebook
    CENA NEXTO
    W celu zwiększenia sprzedaży swoich towarów i usług przedsiębiorcy stosują różnego rodzaju preferencje cenowe w postaci rabatów, premii pieniężnych, sprzedaży premiowej czy programów lojalnościowych. Brak szczególnych regulacji podatkowych w zakresie tych działań o charakterze marketingowo- -promocyjnym powoduje wiele wątpliwości co do sposobu ich opodatkowania oraz ujęcia w księgach. Z...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 56,99 zł 75,98 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 56,99 zł

    Więcej

    • EPUB
  • CENA NEXTO
    W realiach gospodarki wolnorynkowej rola pełniona przez opakowania nie sprowadza się już wyłącznie do zabezpieczania towarów; obecnie jest to jeden z istotniejszych elementów działań promocyjnych, a proces ich kreacji jest czasochłonny i kosztowny. Dlatego konkurenci rynkowi często ulegają pokusie skorzystania z poczynionych przez rywali nakładów i dopuszczają się naśladownictwa opakowań. Praktyki...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 53,14 zł 70,85 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 53,14 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    Publikacja omawia kwestie podatkowe związane z szeroko pojętym sektorem FMCG (Fast Moving Consumer Goods), oferującym głównie produkty szybkozbywalne, zaspokajające podstawowe potrzeby konsumenta takie jak żywność, napoje, kosmetyki i środki czystości. Ze względu na dynamikę tej branży oraz jej powszechność i różnorodność, w polskim prawie trudno o proste i jednoznaczne regulacje, które pozbawiłyby...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 63,00 zł 84,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 63,00 zł

    Więcej

    • PDF