Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

promocyjnych

Liczba pozycji: 29
  • Rozliczanie akcji promocyjnych – książka
    TANIEJ 5 %

    Rozliczanie akcji promocyjnych – książka

    W celu zwiększenia sprzedaży swoich towarów i usług przedsiębiorcy stosują różnego rodzaju preferencje cenowe w postaci rabatów, premii pieniężnych, sprzedaży premiowej czy programów lojalnościowych. Brak szczególnych regulacji podatkowych w zakresie tych działań o charakterze marketingowo-promocyjnym powoduje wiele wątpliwości co do sposobu ich opodatkowania oraz ujęcia w księgach. Z książki dowiesz...

    Cena: 84,55 zł 89,00 zł

    Więcej

  • Wizerunek Warszawy w działaniach promocyjnych władz lokalnych i świadomości społecznej – książka
    TANIEJ 5 %

    Wizerunek Warszawy w działaniach promocyjnych władz lokalnych i świadomości społecznej – książka

    Sylwia Dudek-Mańkowska  

    Badania nad wizerunkami miejsc prowadzone są od lat 70-tych XX w. przez przedstawicieli różnych dyscyplin naukowych. Problematyka dotycząca formowania się wizerunku miasta nadal znajduje się przede wszystkim w obszarze zainteresowań ekonomistów, socjologów, psychologów, specjalistów od zarządzania oraz osób zajmujących się rynkiem środków masowego przekazu. W pracy wskazano także na znaczące możliwości...

    Cena: 36,91 zł 38,85 zł

    Więcej

  • Rozliczanie akcji promocyjnych. Opodatkowanie i ewidencja – ebook
    TANIEJ 5 %

    Rozliczanie akcji promocyjnych. Opodatkowanie i ewidencja – ebook

    Opracowanie zbiorowe  

    W celu zwiększenia sprzedaży swoich towarów i usług przedsiębiorcy stosują różnego rodzaju preferencje cenowe w postaci rabatów, premii pieniężnych, sprzedaży premiowej czy programów lojalnościowych. Brak szczególnych regulacji podatkowych w zakresie tych działań o charakterze marketingowo- -promocyjnym powoduje wiele wątpliwości co do sposobu ich opodatkowania oraz ujęcia w księgach. Z...

    Cena: 72,18 zł 75,98 zł

    Więcej

    • EPUB
  • Promocja usług – książka
    TANIEJ 5 %

    Promocja usług – książka

    Mirosław Marczak   Monika Boguszewicz-Kreft  

    Podręcznik zawiera szczegółową analizę funkcjonowania rynku usługowego w kontekście podejmowanych na nim działań promocyjnych, w tym m.in.: - podstawy teoretyczne i terminologię związaną z usługami, - specyfikę promocji oraz charakterystykę jej głównych instrumentów wykorzystywanych w sektorze usług, - przykłady wykorzystania niestandardowych form promocji w usługach, - zasady planowania i realizacji...

    Cena: 40,85 zł 43,00 zł

    Więcej

  • TANIEJ 5 %

    Magazyn Literacki KSIĄŻKI – ewydanie – 5/2020

    Opracowanie zbiorowe  

    Pismo poświęcone rynkowi wydawniczemu, skierowane do wszystkich miłośników książek. Piszemy o najciekawszych inicjatywach edytorskich, promocyjnych, nagrodach literackich, konkursach, targach i festiwalach książki. W każdym numerze recenzujemy kilkadziesiąt nowych tytułów, zaglądamy do prywatnych bibliotek, prezentujemy listę bestsellerów, zamieszczamy wywiady z autorami książek.

    Data publikacji:

    Cena: 13,77 zł 14,50 zł

    Więcej

    • PDF
    • Dostęp online PDF
  • TANIEJ 5 %

    Rozliczanie VAT od zakupów firmowych - wybrane problemy – ebook

    Aneta Szwęch  

    W publikacji są opisane szczególne przypadki rozliczenia zakupów firmowych, takich jak nabycie towarów i usług dla pracowników, czy w celach promocyjnych. Przedstawiamy także zasady rozliczenia VAT od paliwa oraz od zakupu, czy budowy środków trwałych.

    Data publikacji:

    Cena: 18,90 zł 19,90 zł

    Więcej

    • PDF
  • TANIEJ 5 %

    Marketing terytorialny. Jak zbudować i wypromować markę miejscowości? – ebook

    Robert Stępowski  

    W tej książce znajdziesz odpowiedzi na zasadnicze pytania: - Jak ma się teoria marketingu terytorialnego do samorządowej praktyki? - Na jakich podstawach budować prawdziwą, autentyczną, wręcz magiczną markę miejsca? - Jak skutecznie promować miasto? - Jakie są realne efekty działań promocyjnych, prowadzonych w ostatnich latach przez polskie miasta? - Ile poszczególne polskie samorządy...

    Data publikacji:

    Cena: 28,40 zł 29,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • TANIEJ 5 %

    Marketing terytorialny. Jak zbudować i wypromować markę miejscowości? – ebook

    Robert Stępowski  

    W tej książce znajdziesz odpowiedzi na zasadnicze pytania: - Jak ma się teoria marketingu terytorialnego do samorządowej praktyki? - Na jakich podstawach budować prawdziwą, autentyczną, wręcz magiczną markę miejsca? - Jak skutecznie promować miasto? - Jakie są realne efekty działań promocyjnych, prowadzonych w ostatnich latach przez polskie miasta? - Ile poszczególne polskie samorządy...

    Cena: 24,25 zł 25,53 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • Komunikacja marketingowa – książka
    TANIEJ 5 %

    Komunikacja marketingowa – książka

    Jan W. Wiktor  

    Książka jest pogłębioną refleksją nad komunikacją marketingową w szerokim, wielowymiarowym, interdyscyplinarnym wymiarze. Szczegółowo prezentuje jej narzędzia ujęte w cztery podstawowe formy przekazu - promocję osobistą, reklamę, promocję dodatkową i public relations, omawia ich cechy i właściwości. Praca nawiązuje do najnowszej wiedzy z teorii komunikacji społecznej, zarządzania i marketingu oraz...

    Cena: 56,05 zł 59,00 zł

    Więcej

  • TANIEJ 5 %

    Naśladownictwo opakowań produktów markowych w świetle prawa własności intelektualnej – ebook

    Katarzyna Jasińska  

    W realiach gospodarki wolnorynkowej rola pełniona przez opakowania nie sprowadza się już wyłącznie do zabezpieczania towarów; obecnie jest to jeden z istotniejszych elementów działań promocyjnych, a proces ich kreacji jest czasochłonny i kosztowny. Dlatego konkurenci rynkowi często ulegają pokusie skorzystania z poczynionych przez rywali nakładów i dopuszczają się naśladownictwa opakowań. Praktyki...

    Cena: 67,31 zł 70,85 zł

    Więcej

    • PDF
Liczba pozycji: 29

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA