prowadzenie firmy
Filtruj po kategorii
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie
Liczba pozycji: 8
- Książka Książka jest przewodnikiem po świecie rachunkowości. Omawia szczegółowo prowadzenie ksiąg rachunkowych, niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania każdej firmy. Przedstawia dokumenty księgowe, które wspierają procesy finansowe. Omawia również zagadnienia związane z etyką zawodową w rachunkowości, podkreślając znaczenie uczciwości i odpowiedzialności w zawodzie księgowego. Książka stworzona...
Data dostępności:
Data publikacji:
- "Publikacja omawiająca zasady odpowiedzialności księgowych jest złożona z dwóch części: Część I omawia zasady odpowiedzialności księgowego firmy W tej części została przedstawiona sytuacja prawna i kwestie odpowiedzialności osoby, która kieruje księgowością w firmie, czyli - w tradycyjnej nomenklaturze - głównego księgowego. Inne osoby i ich odpowiedzialność została uwzględniona tylko wtedy, gdy...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Rozwój przedsiębiorstw przemysłowych w XXI wieku następuje w warunkach niezwykle zmiennych, wyrażających się ciągłą turbulencją i złożonością otoczenia tak, iż niekiedy można odnieść wrażenie, że następuje on w chaosie. Globalizacja rynków, produktów, technologii czy też kultury organizacyjnej wymagają odmiennego podejścia do procesu zarządzania przedsiębiorstwami, formułowania ich celów i strategii,...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Zarządzanie przedsiębiorstwem w XXI wieku związane jest przede wszystkim ze sposobami konkurowania na rynku. Prowadzenie walki konkurencyjnej jest jedną z części zarządzania strategicznego. Powoduje to, że pracownicy nauki ciągle poszukują nowych sposobów uaktywnienia istniejących zasobów materialnych i niematerialnych w przedsiębiorstwach oraz poza nimi. Badania przeprowadzone przez grupę pracowników...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Kamil Biernat Liwei Cai Sofya Chashchina Beata Frenkiel Luan Jingxian Maria Kądzielska Marek Kądzielski Stanisław SzufrajdaPolacy nie są zaznajomieni z chińską kulturą, stylem życia czy sposobem bycia Chińczyków. Chiny kojarzą się nam głównie z fabrykami zachodnich marek oraz firmami typu Huaweii Xiaomi czy sklepami internetowymi Alibaba lub Aliexpress. Wiedza Chińczyków o Polakach jest równie uboga i stereotypowa. Biznesmenów obu państw cechuje wyidealizowane myślenie o tym, jak powinno wyglądać prowadzenie interesów...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Poznaj 52 historie biznesowe i skróć swoją drogę do sukcesu! Skorzystaj ze sprawdzonej wiedzy doświadczonych przedsiębiorców, którzy szybciej i łatwiej rozwijają swoje firmy, opierając się na marketingu rekomendacji. Ta książka to ponad 300 stron autentycznych opowieści oraz 208 praktycznych porad i wskazówek, które przeniosą twój biznes na wyższy poziom. Co znajdziesz w książce: 52 inspirujące...
Data dostępności:
Data publikacji:
- BIZNES / ZARZĄDZANIE Kluczowym wyzwaniem każdej firmy lub organizacji jest stworzenie strategii oraz jej implementacja. Dlatego liderzy powinni mieć jasny wzór, co jest dobrą, a co złą strategią. Istotą dobrej strategii według Richarda Rumelta jest głębokie zrozumienie sytuacji firmy, aby zdiagnozować jedno, dwa kluczowe wyzwania stojące przed firmą. Następnie trzeba stworzyć ogólną koncepcję, która...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Jesteś twórcą małego startupu lub właścicielem firmy? A może dopiero planujesz założyć swój biznes? Dzięki tej książce odnajdziesz się w świecie marketingu i zaczniesz prowadzić właściwe i zgodne z aktualnie panującymi trendami działania promocyjne. Dowiesz się, jak prowadzić blog firmowy, komunikację w social mediach, współpracować z influencerami i jak zbudować charyzmatyczną markę osobistą lidera...
Data dostępności:
Data publikacji:
Filtruj wyniki wyszukiwania
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie