prowadzenie firmy

Liczba pozycji: 8
  • CENA NEXTO
    Książka Książka jest przewodnikiem po świecie rachunkowości. Omawia szczegółowo prowadzenie ksiąg rachunkowych, niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania każdej firmy. Przedstawia dokumenty księgowe, które wspierają procesy finansowe. Omawia również zagadnienia związane z etyką zawodową w rachunkowości, podkreślając znaczenie uczciwości i odpowiedzialności w zawodzie księgowego. Książka stworzona...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 7,50 zł 10,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 7,50 zł

    Więcej

    • EPUB
  • CENA NEXTO
    "Publikacja omawiająca zasady odpowiedzialności księgowych jest złożona z dwóch części: Część I omawia zasady odpowiedzialności księgowego firmy W tej części została przedstawiona sytuacja prawna i kwestie odpowiedzialności osoby, która kieruje księgowością w firmie, czyli - w tradycyjnej nomenklaturze - głównego księgowego. Inne osoby i ich odpowiedzialność została uwzględniona tylko wtedy, gdy...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 11,18 zł 14,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 11,18 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    Rozwój przedsiębiorstw przemysłowych w XXI wieku następuje w warunkach niezwykle zmiennych, wyrażających się ciągłą turbulencją i złożonością otoczenia tak, iż niekiedy można odnieść wrażenie, że następuje on w chaosie. Globalizacja rynków, produktów, technologii czy też kultury organizacyjnej wymagają odmiennego podejścia do procesu zarządzania przedsiębiorstwami, formułowania ich celów i strategii,...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 45,75 zł 61,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,75 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    Zarządzanie przedsiębiorstwem w XXI wieku związane jest przede wszystkim ze sposobami konkurowania na rynku. Prowadzenie walki konkuren­cyjnej jest jedną z części zarządzania strategicznego. Powoduje to, że pracownicy nauki ciągle poszukują nowych sposobów uaktywnienia istnie­jących zasobów materialnych i niematerialnych w przedsiębiorstwach oraz poza nimi. Badania przeprowadzone przez grupę pracowników...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 40,50 zł 54,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,50 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    Polacy nie są zaznajomieni z chińską kulturą, stylem życia czy sposobem bycia Chińczyków. Chiny kojarzą się nam głównie z fabrykami zachodnich marek oraz firmami typu Huaweii Xiaomi czy sklepami internetowymi Alibaba lub Aliexpress. Wiedza Chińczyków o Polakach jest równie uboga i stereotypowa. Biznesmenów obu państw cechuje wyidealizowane myślenie o tym, jak powinno wyglądać prowadzenie interesów...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 48,68 zł 64,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 48,68 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO
    Poznaj 52 historie biznesowe i skróć swoją drogę do sukcesu! Skorzystaj ze sprawdzonej wiedzy doświadczonych przedsiębiorców, którzy szybciej i łatwiej rozwijają swoje firmy, opierając się na marketingu rekomendacji. Ta książka to ponad 300 stron autentycznych opowieści oraz 208 praktycznych porad i wskazówek, które przeniosą twój biznes na wyższy poziom. Co znajdziesz w książce: 52 inspirujące...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 57,75 zł 77,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 57,75 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
    • MOBI
  • CENA NEXTO
    BIZNES / ZARZĄDZANIE Kluczowym wyzwaniem każdej firmy lub organizacji jest stworzenie strategii oraz jej implementacja. Dlatego liderzy powinni mieć jasny wzór, co jest dobrą, a co złą strategią. Istotą dobrej strategii według Richarda Rumelta jest głębokie zrozumienie sytuacji firmy, aby zdiagnozować jedno, dwa kluczowe wyzwania stojące przed firmą. Następnie trzeba stworzyć ogólną koncepcję, która...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 29,92 zł 39,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,92 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO
    Jesteś twórcą małego startupu lub właścicielem firmy? A może dopiero planujesz założyć swój biznes? Dzięki tej książce odnajdziesz się w świecie marketingu i zaczniesz prowadzić właściwe i zgodne z aktualnie panującymi trendami działania promocyjne. Dowiesz się, jak prowadzić blog firmowy, komunikację w social mediach, współpracować z influencerami i jak zbudować charyzmatyczną markę osobistą lidera...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 29,92 zł 39,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,92 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI