przed
- Jesse L. Livermore, legendarny spekulant, związany z giełdą od 15-ego roku życia, uznawany jest za najsłynniejszego gracza giełdowego w historii XX wieku. Podczas gdy w czasie paniki giełdowej w 1907 roku oraz w trakcie trwania wielkiego kryzysu gospodarczego w latach 1929-1933 inwestorzy tracili swoje fortuny, Livermore za sprawą krótkiej sprzedaży zarobił miliony. Jego zamiłowanie do liczb i szukania...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Czy pisania poczytnych książek można się nauczyć? Oto powszechnie przyjęty obraz pisarza: samotny wilk, zmagający się z trudami swojego zawodu, siedzi przed ekranem laptopa, wpatruje się w pustą stronę i czeka na natchnienie. W wersji bardziej realnej siada przed tą stroną regularnie, codziennie o podobnej porze, by pokryć ją odpowiednią, ustaloną wcześniej z samym sobą liczbą słów, które następnie...
Data dostępności:
Data publikacji:
- „To jest wielka wartość dla każdego, kto myśli o flipowaniu”. Tomasz Kućma Daniel Siwiec – w ciągu 10 lat przeprowadził ponad 200 transakcji. Każda z nich wygenerowała średni zysk 45 000 zł. Prawie wszystkie flipy przeprowadził w Lublinie, mieście liczącym niespełna 350 000 mieszkańców. Napisał tę książkę, bo tak naprawdę to flipy były tym, co dało mu finansowy sukces i pozwoliło wejść na całkiem...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Psychologia w służbie zarządzania Książka powstała z myślą o szefach, menedżerach, kierownikach zespołów ― osobach zarządzających aktywnością innych w firmach i organizacjach. Znajdziesz w niej niezbędną teorię, ale przede wszystkim praktykę: sprawdzone narzędzia służące usprawnieniu pracy z ludźmi i poprawie efektywności działań zespołów, czerpiące wprost z psychologii. Autor książki skupia się...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Czas Unii Europejskiej w schumanowskim kształcie się skończył. Rozpoczęło się budowanie federacyjnego tworu, w którym Polska otrzymawszy łatkę nacjonalistycznego, łamiącego prawo oszołoma została wyoutowana z grupy państw zasługujących na suwerenność. Strach przed obniżeniem słupków sondażowych „zmusza” kolejnych rządzących do ślepego podporządkowywania się europejskiej władzy, nawet jeśli logika...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Do czego Brytyjczykom służy dom? Dlaczego gdy jeden Anglik otwiera usta, drugi już nim pogardza albo go nienawidzi? Czy brexit jest przejawem racjonalności Brytyjczyków, czy największym aktem kolektywnej głupoty w historii tego narodu? Dariusz Rosiak, znakomity reporter i obserwator świata, tym razem opisuje zjawiska, które w ciągu ostatnich trzech dekad kształtowały Wielką Brytanię. Czy rewolucja...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Co decyduje o karierze najlepszych piłkarzy świata? Dlaczego tylko 20% spośród najzdolniejszych uczniów odnosi sukces? Czy warto wstawać przed świtem przez 365 dni w roku? Malcolm Gladwell bierze pod lupę ludzi sukcesu i szuka odpowiedzi na pytanie, czym różnią się od innych. Dlaczego The Beatles są najsłynniejszym zespołem w dziejach, a Bill Gates jest multimilionerem? Aby poznać ich sekret, przygląda...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Sekrety sztuki skutecznej komunikacji twórcy Amazona Jeffa Bezosa. Nowa książka autora bestsellerów „Steve Jobs. Sztuka prezentacji” i „Mów jak TED”. W 2004 roku CEO Amazona Jeff Bezos podjął zaskakującą decyzję: zakazał swoim pracownikom korzystania z PowerPointa. Najbardziej zaawansowana technologicznie firma świata wróciła do podstawowych narzędzi komunikacji: tekstów i opowieści. To właśnie...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Myślisz o flipowaniu nieruchomościami, szukasz alternatywnych form inwestowania, chcesz zostać koordynatorem remontowym albo zwyczajnie stoisz przed wyzwaniem remontu mieszkania? JEŚLI KTÓRAŚ Z POWYŻSZYCH ODPOWIEDZI JEST TWIERDZĄCA TO IDŹMY DALEJ „Nieruchomości się nie ruszają. Sekrety flipowania" to publikacja o przekornym tytule i nieoczywistej formie. To nie jest zwykły poradnik. To rozmowa...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Twoje pierwsze 100 dni na wyższym stanowisku Po pierwsze: gratulacje! Właśnie doceniono Twoją ciężką pracę, dobre pomysły, zaangażowanie i wysoki poziom odpowiedzialności za powierzone zadania. Nagrodzono Cię awansem. To wspaniale, prawda? Nowe stanowisko wiąże się z wyższą pensją, ciekawszymi zadaniami ― i zarządzaniem ludźmi. Bycie liderem czy liderką oznacza odpowiedzialność za drugiego człowieka....
Data dostępności:
Data publikacji:
- Marka wygrana to marka dobrze zakomunikowana Tę książkę możesz potraktować jako kontynuację bestsellera Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie . Możesz też czytać jako zupełnie oddzielną pozycję. Ten poradnik został pomyślany i napisany jako swojego rodzaju kolejny krok do sukcesu we wprowadzaniu na rynek brandu, który już powstał, ma koncepcję, założenia i formę...
Data dostępności:
Data publikacji:
- "101 historyjek negocjacyjnych. Aperitivo" to książka w sam raz na plażę, urlop albo jako upominek dla znajomego, znajomej! Niewielka książeczka z historyjkami negocjacyjnymi. Jest takim aperitivo, przed innymi produkcjami autora. Albo - miłym dodatkiem. Do wielu historyjek dołączone zostały pytania, by podbić walor edukacyjny. Przykładowa historyjka: Jak Edison niemal stracił 35 000 dolarów? ...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Poznaj narzędzie do zarabiania (milionów). Blockchain. Klucz do świata kryptowalut. Słowo, które brzmi jak obietnica bogactwa. Tylko... Czym tak naprawdę jest ów Blochchain? Niestety, w większości książek, artykułów, dyskusji w mediach tradycyjnych i Internecie mówi się o nim albo niezrozumiale, albo w mocnych uproszczeniach i z niepotrzebnym bagażem emocji. Albo technicznie, albo ideologicznie....
Data dostępności:
Data publikacji:
- Zajrzyj za kulisy najskuteczniejszych kampanii marketingowych i naucz się marketingu od praktyków! Oto pozycja, która zbiera doświadczenia dwóch specjalistów działających marketingowo na 67 rynkach i w kilkunastu językach. Ich kampanie wygenerowały łącznie 200 000 000 złotych i setki tysięcy leadów, czyli kontaktów do potencjalnych klientów. Gdy Artur Jabłoński i Marek Piasek podejmują się odpowiedzieć...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Pewny (siebie) menedżer w niepewnych (czegokolwiek) czasach Oto przewodnik przeznaczony dla liderów i menedżerów, którzy szukają recept na to, jak budować autentyczne relacje w swojej organizacji w czasach nacechowanych niepewnością, płynnością i rezygnacją z bezpośrednich kontaktów na rzecz spotkań online. Lider wystarczająco dobry łączy perspektywę naukową i praktyczną, oferuje szereg narzędzi i...
Data dostępności:
Data publikacji:
- W czym tkwi fenomen Google? Co sprawiło, że uczelniany projekt dwóch studentów stał się jedną z najpotężniejszych firm na świecie? Czy korzystając z przeglądarki Chrome powinniśmy się czegoś obawiać? Jakie działania mające pomóc społeczeństwu w dobie pandemii koronawirusa podjęto w przedsiębiorstwie? Nad jakimi projektami pracuje się w Google obecnie? „Google. Narodziny imperium” stara się odpowiedzieć...
Data dostępności:
Data publikacji:
- PRL w latach osiemdziesiątych chwieje się w posadach. Najlepszym narzędziem do utrzymania kontroli jest zburzenie poczucia bezpieczeństwa i znalezienie wspólnego wroga, przeciwko któremu zwróci się społeczeństwo. Tak narodziła się akcja „Hiacynt” – trzy operacje milicji wymierzone w homoseksualnych mężczyzn, przeprowadzone w latach 1985–1987. Masowe zatrzymania, przesłuchania, zbieranie haków, nakłanianie...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Korzystaj z wiedzy znakomitego lidera i odważ się na więcej Strach przed podjęciem złych decyzji nie pozwala ci na dobre zmiany w pracy i w życiu osobistym? Tempo codzienności zabija w tobie kreatywność? Apatia, której być może doświadczasz, sprawia, że nie widzisz sensu swoich działań? Czy istnieje sposób, by uwolnić się z zaklętego kręgu rutyny i nudy? Chris Lowney, przez lata...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Jak znaleźć odpowiedzialnych i zaangażowanych pracowników, którzy po roku nie odejdą do konkurencji? To przyczyna niejednej bezsennej nocy pracodawcy. Jak sprawić, aby ludzie chcieli pracować w Twojej firmie? Nie chodzi o triki czy same tylko zabiegi marketingowe, ale bardzo często proste rozwiązania i strategie działania, które sprawią, że Twoja firma będzie wiarygodna, rozpoznawalna i o krok przed...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Polakom cholernie brak dziś poczucia godności. Jesteśmy tu od tysiąca lat. Stworzyliśmy państwo, do którego ze wszystkich stron świata, z zachodu, wschodu i południa, ciągnęli ludzie, jak do ziemi obiecanej. A teraz byle łajza z Holandii czy Luksemburga pozwala sobie traktować nas jak małpy, które ledwo co zlazły z drzewa?! Stawiać nas do pionu, pouczać, wychowywać obietnicami szklanych paciorków...
Data dostępności:
Data publikacji: